Wyvernin sculptaus
- Slave of Yesterday
Wyvernin sculptaus
Jep, elikäs ostin wyvernin ja kun tuossa sitä kokosin niin huomasin että sen pää on reilusti basen etureunasta yli ja todella matalalla. Lähitaistelussa basejen tulisi olla kiinni toisissaan, mutta wyvernin pää ja kaula estävät tämän. Itselleni ei nyt tullut mieleen muu kuin asettaa joku korkea kivi baselle, mutta en niin kuitenkaan haluaisi tehdä. Ovatko muut wyvernin omistajat keksineet ratkaisua ongelmaan?
Ei sitä surulla eletä sanoi spurgu, kun naurulokkia grillasi.
- The Captain
- Valvoja
Re: Wyvernin sculptaus
Sama ongelma on kaikilla kenokaulafiguilla. Helpoin ratkaisu lienee jättää figu pelissä sen verran irralleen vihollisesta, että mahtuu olemaan, ja käsitellä kaikki mittaamista vaativat tilanteet ikään kuin figu olisi siinä, missä sen kuuluukin olla. Tarvittaessa voi käyttää tyhjää oikean kokoista baseamerkkaamaan figun tarkkaa sijaintia, jos vaikkapa vastapalloon tuleva charge on hiinä ja hiinä, ylettääkö.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
General Eurond
En tiedä sallivatko säännöt, mutta osta High Elves Dragon setti (se, josta voi koota maagin tai prinssin loharilla). Sitten leikkaat Wyvernin pään irti ja pistät sen GS:llä loharin pään tilalle. Seuraavaksi irrotat örkkipomosi Wyvernin päältä (joillain kemikaaleilla, jos se on jo kiinni) ja istutat sen Wyvern-päisen loharin selkään. Vóila! Nyt pitäis mahtua closistelemaan.
Maagin/prinssin osista voit tehdä veristä rekvisiittaa pomollesi osoittaaksesi, kuinka helposti hän suurhaltialordin/maagin on voittanut.
GW:n sivuilla on muuten kuva kyseenlaisesta konvauksesta.
Maagin/prinssin osista voit tehdä veristä rekvisiittaa pomollesi osoittaaksesi, kuinka helposti hän suurhaltialordin/maagin on voittanut.
GW:n sivuilla on muuten kuva kyseenlaisesta konvauksesta.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
- Slave of Yesterday
Kiitokset vastauksista. Olen kyllä tuon Nick Baytonin wyvernin nähnyt, mutta kun juttu on näin:
a) Ei huvita käyttää 40€ jo menneen 35€ lisäksi,
b)Oikealla wyvernillä on asiallinen kaljamaha, eikä konffaus taitoni (vielä) ole kovin kummoiset.
a) Ei huvita käyttää 40€ jo menneen 35€ lisäksi,
b)Oikealla wyvernillä on asiallinen kaljamaha, eikä konffaus taitoni (vielä) ole kovin kummoiset.
Itse pamautin oman wyvernini korkkisesta pannunalusesta leikellyn eeppisen kiven päälle, samaan tapaan kuin tuo zombikäärme warseerillä. Helpottaa huomattavasti figun asettamista blokkien viereen. Jotkin cavalry ja monster figut tietty tuottavat vaikeuksia, mutta mitäs pienistä.
Toinen vaihtoehto olisi chariot basen käyttäminen.
Toinen vaihtoehto olisi chariot basen käyttäminen.
- MetalliMursu
Tuohon voisi käyttää myös darwi-massaa, sitä saa ainakin kirja- ja askartelukaupoista, eikä hintakaan ole paha. About 5€, ja hyvän kokoinen paketti.
Folk metal? Check out Tarvas!
- Slave of Yesterday
Koitan välttää vuoren rakentamista baselle, ja tuumailin että jos sen wyvernin etummaisen käpälän alle tunkisi kuolleen keisarikunnan soturin. Wyvernin nokka nousisi sopivasti pystyyn, kun tuota tarramassalla kokeilin. Stuffia tulen varmaan tarvitsemaan, jotta epäonninen ihminen näyttää oikeasti kuolleelta. Sitten pitäisi vielä löytää sopiva figu. Onko kellään ehdotuksia?
Mahd. ohkainen metalli putki joka kestää figun painon vääntymättä ja täräytät figun siihen. Sit se ainakii lentäis.
Paras tapa on juuri se että vaihdat figun tarpeen tullen tyhjään baseen! Sellain se ois halvinta/helpointa.
Paras tapa on juuri se että vaihdat figun tarpeen tullen tyhjään baseen! Sellain se ois halvinta/helpointa.
2
Tuo tyhjä base olisi hyvä toteuttaa niin, että hankkii vaikka ylimääräisiä monsterbaseja tai cavalrybaseja ja koristelee ne. Tarpeen tullen niitä voi laittaa Wyvernin eri puolille, , jotta näkee missä vihollisen tai vyvernin kuuluisi oikeasti olla. Tietysti tukalassa tilanteessa, jossa Wyvern piiritetään neljästä suunnasta, voi olla järkevintä käyttää tyhjää monsterbasea tai kahta cavalrybasea.
Miau.