Yksinkertaisia konversioita ovat, mutta saattaa jollekin olla näistä iloakin - ainakin on ollut suuri ilo niitä konvertoida. ImageShackiin lataaminen ja tänne liittäminen vain vie paljon aikaa. Kuvia on jo toistakymmentä, mutta tästä ensin alkuun pari konvertoitua Orc Bullies:
HUOM! Kuvat näkyvät jos/kun Imageshack.us:n sivuilla kaikki skulaa. Linkit ovat kyllä ok. Jos kuvat eivät näy tai näkyvät puoliksi niin paina F5-näppäintä (päivittää sivua) niin ongelma yleensä korjaantuu. :o)

Vasemmalla olevan osat: Arrer Boyzin vartalo ja oikea käsi, paitsi itse käsi joka on wh40k Ork Shoota Boy käsi. Oikea käsi on Orc Chariot miehistän keihästäjän oikea käsi ja itse käsi on saman miehistän ruoskakäsi. Pää on wh40k Orc Boyz pää.
Oikealla olevan osat: Oikea käsi (harmaa) on vasemmalla olevan alkuperäinen oikea käsi. Vasen käsi (musta) on vanha metallinen käsikranaatin heittokäsi ja ruoska Orc Chariot miehistöltä. Tavallinen Orc Boyz vartalo ja pää wh40k Ork Boy pää.
Kommentteja varmaan tulee jos on tullakseen - ja vastaan mielelläni asiaan liittyviin kysymyksiin ja asiallisiin kommentteihin. Enkä väitä olevani mikään guru näissä hommissa, mutta kivaa on. ;o)
HUOM! Valusaumat tullaan poistamaan, ja ukot tullaan liimaamaan. Kaikki ase-osat tullaan "pinnaamaan" ja liimaamaan ja kaikki osat tullaan vielä putsaamaan (maalinpoisto) ennen liimaamista.
- Stay tuned... there's gonna be more "Green Stuff" for all ya interested! Tulossa ensihätään Orc Arrer Boyz konversioita ja one-pose Orc Boyz konversioita.
Lopuksi vielä huonolaatuinen kuva pään konvaamisesta:

En pidä one-pose Orc Arrer Boyzien enkä one-pose Orc Boyzien kypäräpäistä, joten päätin yrittää poistaa yhdeltä kypärän... ja tässä tulos. Eli molemmat päät olivat identtiset, mutta sitten poistin askarteluveitsellä toiselta "Kalevala-kypärän". Vajaat 10 minuuttia kesti ja onnistui mielestäni ihan mukavasti. Tämän mallista päätä kyllä löytyy jo ilman kypärää, mutta kun on kypärättömistä päistä pula niin saa tehdä ne itse. ;o) Uudemmat kypäräpäät ovat sen sijaan ihan ok ja niitä onkin seassa ja Orc Boyz Big 'Uns rykmentissä lähes puolella.
(GW:llä kun on se temppu että erinäköisiä päitä on perusmalleja noin 4-5 ja niihin on sitten tehty muutoksia riippuen kuuluvatko 40k:hon vai Fabaan, samoja päitä kypärillä tai ilman. Sama koskee 6th ed. Goblins / Night Goblins, samoja päitä pipoilla tai ilman.)
-