"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Guardians support weapon?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
bella

Guardians support weapon?

Viesti Kirjoittaja bella »

Niin kannattaako tohon support weaponiin iskeä mikä pyssy? Bright lancea olen ajatellut, mutta onko se liian järeä kun on tarkoitus kuitenkin pienissä peleissä sitä käyttää eikä niissä nyt välttämättä mitään isoja möllejä tule vastaan. Entä mitä muita yksiköitä kannattaa, olen aika ampumispainotteista ajatellut joten dark reapereita ja warp spidereita...?
janat

Re: Guardians support weapon?

Viesti Kirjoittaja janat »

Itse olen ajatellut scatter laseria, sillä ainakin osuvat johonkin. Ampuvaan armeijaan Dire Avengereita bladestormilla, eikä voi mennä pieleen. Paitsi jos unohtaa aaltomadon.
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

janat kirjoitti:Itse olen ajatellut scatter laseria, sillä ainakin osuvat johonkin. Ampuvaan armeijaan Dire Avengereita bladestormilla, eikä voi mennä pieleen. Paitsi jos unohtaa aaltomadon.
Ei se Wave Serpent nyt niin pakollinen ole, mutta ihan hyvä investointi.

Scatter laser on ihan hyvä, itse suosin tosin Starcannonia enemmän (riippuu tietty vastustajasta).

Warp Spiderit eivät kyllä IMO sovi ampuvaan Eldar armeijaan. Swooping Hawkit ehkä paremmin, jos nyt jotain nopeita tyyppejä haluat. Wraithlord ja Dark Reaperit ois aika hyviä, ja sitten voi vähän isompiin peleihin (väh. 1500) harkita sitä Avataria vähän niinku vastapalloksi.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Warmaster91 kirjoitti:Warp Spiderit eivät kyllä IMO sovi ampuvaan Eldar armeijaan.
Nyt täytyy kyllä ihmetellä että mistä moinen mielipide? Mitä ne sitten tekee jos ei ammu, eivät nimittäin ainakaan lähistele? Ampuvat aika kovaakin mielestäni.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Kurimus kirjoitti:
Warmaster91 kirjoitti:Warp Spiderit eivät kyllä IMO sovi ampuvaan Eldar armeijaan.
Nyt täytyy kyllä ihmetellä että mistä moinen mielipide? Mitä ne sitten tekee jos ei ammu, eivät nimittäin ainakaan lähistele? Ampuvat aika kovaakin mielestäni.
No niin, kyllähän ne siihen hyppy => tulta => hyppy takaisin -juttuun soveltuvat, mutta pitää mennä vähän liian lähelle vihua. Sopivat mielestäni paremmin mobiiliin Eldar armeijaan.

Mutta tämä on edelleenkin vain minun mielipiteeni...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”