"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1500 pisteen kääpiöarmeija?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Rod

1500 pisteen kääpiöarmeija?

Viesti Kirjoittaja Rod »

Aloittelen tässä pelaamaan, koska sain kaksi kaveria pelaamaan. Niin kysymys olisi, että: ajattelimme pelata 1500 pisteen armeijoilla, joten olosiko ideoita 1500 pisteen kääpiöarmeijaan?
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: 1500 pisteen kääpiöarmeija?

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Aloitetaanko siitä hankalasta kysymyksestä, että millaista armeijaa on haettavissa? Ampuvaa vai lähistelyä?

Oli vastaus ihan mikä tahansa niin skull passin avulla saa jo jonkin laisen rungon armeijaan. Tämän jälkeen sinulla tarvitsee enää ostaa vain boxi warruja ja sotakoneita, jolloin pisteitä kertyykin aika mukava määrä. Tuohon sitten oman maun mukaan joko yksikkö longbeardeja tai toinen ampumayksikkö. Vaikka quarrelleja kun thunkuja listassa jo löytyy. Sotakoneita sitten mitä kannattaa ottaa tykin lisäksi ovat kaksi bolttista ja urku. Minerit sitten ovat hyvä pelote vihollisen tykkikukkulalle, jotka sitten tulevatkin skull passissa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Itse lähtisin rakentamaan 1,5K armeijaa kahdesta skull passista (24warriors, 20 thunderers, 16miners, 2cannon, 2 thane, 2 dragon slayer), paketti long beardeja ja organ gun. Mikäli halvalla haluat päässä aloittamaan pysyt noissa, mutta jos haluat laittaa vielä vähän lisää pelitehojen parantamiseen niin ostat 2 pulttista kuten Capitan sanoikin jo. Eli hintaa kertyisi uutena (mikäli saat ostettua jonkun kanssa 2 BFSP:tä ) 100-140€, eli melko halpaa muihin armeijoihin suhteutettuna.
2
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Kiitos. Ajattelin lähitaistelu armeijaa tässä aluksi kokeilla. Rahahan ei ole minulle ongelma, sillä sitä on kiertynyt tässä. Kaivelin kaappeja ja löysin isoveljen vanhoja tavaroita, joten en ole ostamassa skull passia, koska siinä tulee mukana kaikkiea muutakin turhaa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Rod kirjoitti: joten en ole ostamassa skull passia, koska siinä tulee mukana kaikkiea muutakin turhaa.
Hammerissa mikään ei ole turhaa. Sen "turhan" voi aina myydä pois nimittäin.
- Sinitähti
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Se on kyllä totta, mutta täällä korvessa missä minäkin elän ei ole kovin monta ostajaa. Netissä voi myydä, mutta saattaa kestää kauankin ennenkuin saan myydyksi. Ja hintakin on sitä luokkaa, sillä sillä rahalla saa ostettua isomman armeijan.
abcdefg

50€ ja sillä ei saa oikeestaan minkäänlaista armeijaa :P

Kannattaa kyllä aluksi sitten ettiä käytettynä hyvä armeijan alku. Toistaiseksi joku oli myymässä 100:lla eurolla melko isoa kasaa dwarffeja (jotain 50 warruu jne...) ja siinähän olisi ihan hyvä alku. Mutta onhan täällä myyntipalstalla pelkkiä BFSP:n dwarffejakin, äkkiäkös joku löytyy joka myö 2 BFSP:n dwarffit.

Sieltä siis bongailemaan.
2
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jos lähistelevää kääppäarmeijaa aikoo hakea niin en oikein lähtisi suosittelemaan useampaa skull passia. Siis säähän saat vain 6 mineriä ja turhan commandin, 12 warruu ja ruman teinin sillä ylimääräisellä lootalla. Paljon halvemmaksi tulee kun ostat erikseen nuo paketissa ja väkeäkin tulee enemmän.
- Sinitähti
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Yhdyn El Capitaniin. Minulla on rahaa ku roskaa (eikä roska lopu koskaan) joten en taida hankkia käytettyä. Selailen tässä armeijakirjaa ja katson mitä voisin ottaa. Kun olen päättäny koitan laittaa sen tänne teidän kommentoitavaksi.
abcdefg

No siinä tapauksessa se on se 3 pakettia warruja, sankari(t) ha yksikkö Iron breakereitä/hammererejä oman maun mukaan.
2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”