"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Battleforce rises again in Riihimäki OHI [40k]

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hyvönen

Re: Battleforce rises again in Riihimäki 29.-30.3 [40k]

Viesti Kirjoittaja Hyvönen »

Saanks mäki huudella ku muutki? Janne Hyvönen mukaan, maksoin juuri äsken, rahat näkyy todennäkösesti vasta maanantaina.

-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Vile kirjoitti:Joo, ne vaan rymistelee sieltä 18" rangella ja tappa kaiken allen! Kunhan ensin heittää ne 4+ reservistä kentälle jne jne.
Sellaista se on. Luulen että tarvitaan joku huonoa onnea tuova esine jotta vastustaja ei heitä sitä 4+:saa. :D
Vile kirjoitti:Aika yksisilmäistä ajatella vain omalta kantilta näitä, ihan yhtä lailla vituttaa se, että reservistä voi tulla esim. tauta vastaan suitteja, jotka kuitenkin ehtii vielä tekemään jotain pelissä ja voivat tarvittaessa deep strikeä.
Tuo pitää paikkansa. Mutta jokainen pelaaja ajattelee omalta kantilta loppujen lopuksi ja pelaa omaan pussiin. Niin kuin sinäkin uskon. Mutta yleiskatsaus kannattaa tehä se on totta. Jos pelaisin mariineil niin olishan nuo taukkien suitit plasma rifleil jo myrkkyä jos ne palais kummittelemaan. ( näin sanon Tau pelaajana :D ). Mutta siinä mielessä olen samaa mieltä että scenujen kanssa pitää osata elää olipa ne minkälaisia vaan.
Vile kirjoitti:Turha siis itkeä, jos ei osaa pelata. Ei pelitaitoja saa paremmiksi kuin täysin epäbalanssissa olevilla skenuilla tai sitten erikokoisilla listoilla.
Tuota, sä oot 40k:ssa sellainen veteraani että jos tosiaan ilmaiset noin "Turha siis itkeä, jos ei osaa pelata" niin kannattas miettiä sana valintaa sillä asiahan on niin että ei ole huonoja pelaajia, on vain kokemattomia pelaajia. Sama pätee urheilussa. Jos menet jollekin sanoo joka on pelannu 40K:ta ehk 4-6 peliä ja voitat sen massacrella niin sanotusti niin et voi sanoa hänelle että "Turha siis itkeä, jos ei osaa pelata" . Sillä toi pisti mulla karvat pystyyn.

Mun puolesta scenuis saa olla vaik atomipommi sääntö joka tulee joku vuoro ja tuhoo kaikki mun joukot pöydältä. Riihimäen peliporukka on tehnyt upeat scenut ja ne kelpaa ainakin mulle. Toi unittien tuonti takaisin sääntö on sinänsä vain lisämauste millä scenu haluttiin maustaa. Kavereiden kans juteltiin tosta scenusta ja ite ainakin aloin jopa pitää siitä. Tehtiin testi peli, pelasin just tyranid poppoota vastaan. Hävisin mutta hauskaa oli. Olen Vilen kanssa siinä samaa mieltä että listat kannattaa kuitenkin tehä sellaisiksi jotka sopii scenuihin.itel on tossa kyl parannettavaa mutta ei toi figu kokoelmakaan viel siihen oo antanu mahdollisuutta. Tosin täl viikol tulee 200euron satsi GW:lta tau figui mulle joten sit on enemmän tavaraa mistä valita.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
THE MASTER

Viesti Kirjoittaja THE MASTER »

Minä Petri Immonen Ja Thomas Lambert Ilmoitaudutaan ja olaan tulossa pelailemaan!

Thomaksella on auto joka lähtee helsingin Puistolan Juna asemalta läheltä joten jos on halukaita niin kolme ihmistä mahtuu viellä mukaan kimppa kyydillä. Thomas pyytää sitten pientä korvausta jokaselta matkustajalta.

Ja onkose nyt sen 1750p? Ihan vain varmistan koska tuossa sääntö paketissa ei lukenut sitä.
Viimeksi muokannut THE MASTER, Pe 08.02.2008 12:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Frank

Viesti Kirjoittaja Frank »

@Hedelmäpeli:
Ordo Åboensis tyylinen ilmoittautumissysteemi olisi loistava.
Eli kertauksen vuoksi:
1.Nimi ilmoittautumislistalle
2. Järjestäjä antaa eräpäivän
3. Jos eräpäivänä ei rahoja näy niin pelaaja varalistan perälle ja varalistalta pelaaja sisään.

Jos mäkin saan huudella, niin Jukka Halme sisään.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

Frank kirjoitti:@Hedelmäpeli:
Ordo Åboensis tyylinen ilmoittautumissysteemi olisi loistava.
Eli kertauksen vuoksi:
1.Nimi ilmoittautumislistalle
2. Järjestäjä antaa eräpäivän
3. Jos eräpäivänä ei rahoja näy niin pelaaja varalistan perälle ja varalistalta pelaaja sisään.

Jos mäkin saan huudella, niin Jukka Halme sisään.
Tuon vois ottaa käyttöön sitten seuraavissa turnajaisissa.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
janojussi

Viesti Kirjoittaja janojussi »

jussi pyykönen mukaan maksan viikonlopun aikana.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Lord of Carcassonne kirjoitti:
Vile kirjoitti:Joo, ne vaan rymistelee sieltä 18" rangella ja tappa kaiken allen! Kunhan ensin heittää ne 4+ reservistä kentälle jne jne.
Sellaista se on. Luulen että tarvitaan joku huonoa onnea tuova esine jotta vastustaja ei heitä sitä 4+:saa. :D
Nojoo. Toivottavasti joku ees tajus ton pointin.
Vile kirjoitti:Aika yksisilmäistä ajatella vain omalta kantilta näitä, ihan yhtä lailla vituttaa se, että reservistä voi tulla esim. tauta vastaan suitteja, jotka kuitenkin ehtii vielä tekemään jotain pelissä ja voivat tarvittaessa deep strikeä.
Tuo pitää paikkansa. Mutta jokainen pelaaja ajattelee omalta kantilta loppujen lopuksi ja pelaa omaan pussiin. Niin kuin sinäkin uskon. Mutta yleiskatsaus kannattaa tehä se on totta. Jos pelaisin mariineil niin olishan nuo taukkien suitit plasma rifleil jo myrkkyä jos ne palais kummittelemaan. ( näin sanon Tau pelaajana :D ). Mutta siinä mielessä olen samaa mieltä että scenujen kanssa pitää osata elää olipa ne minkälaisia vaan.
Toki, mutta juuri siitä syystä on turha yrittää muokata skenuista joka pelaajalle ja listakombinaatiolle sopivaa, helpompaa on vain yrittää miellyttää useimpia.
Vile kirjoitti:Turha siis itkeä, jos ei osaa pelata. Ei pelitaitoja saa paremmiksi kuin täysin epäbalanssissa olevilla skenuilla tai sitten erikokoisilla listoilla.
Tuota, sä oot 40k:ssa sellainen veteraani että jos tosiaan ilmaiset noin "Turha siis itkeä, jos ei osaa pelata" niin kannattas miettiä sana valintaa sillä asiahan on niin että ei ole huonoja pelaajia, on vain kokemattomia pelaajia. Sama pätee urheilussa. Jos menet jollekin sanoo joka on pelannu 40K:ta ehk 4-6 peliä ja voitat sen massacrella niin sanotusti niin et voi sanoa hänelle että "Turha siis itkeä, jos ei osaa pelata" . Sillä toi pisti mulla karvat pystyyn.

Mun puolesta scenuis saa olla vaik atomipommi sääntö joka tulee joku vuoro ja tuhoo kaikki mun joukot pöydältä. Riihimäen peliporukka on tehnyt upeat scenut ja ne kelpaa ainakin mulle. Toi unittien tuonti takaisin sääntö on sinänsä vain lisämauste millä scenu haluttiin maustaa. Kavereiden kans juteltiin tosta scenusta ja ite ainakin aloin jopa pitää siitä. Tehtiin testi peli, pelasin just tyranid poppoota vastaan. Hävisin mutta hauskaa oli. Olen Vilen kanssa siinä samaa mieltä että listat kannattaa kuitenkin tehä sellaisiksi jotka sopii scenuihin.itel on tossa kyl parannettavaa mutta ei toi figu kokoelmakaan viel siihen oo antanu mahdollisuutta. Tosin täl viikol tulee 200euron satsi GW:lta tau figui mulle joten sit on enemmän tavaraa mistä valita.
Ehkä hieman kärjistetty sanavalinta, pahoittelen. Perusideana tossa oli kuitenkin se, että vain vaikeita pelejä ja hyviä pelaajia vastaan pelatessa on huomattavasti todennäköisempää kehittyä itsekin pelaajana ja olla taas parempi seuraavassa turnauksessa. Vaikeista skenaarioista pitää ammentaa oppia, asioita jota voisi tehdä toisin ns. normaaleissa skenaarioissa. Listaa pitää muokata skenaariolle sopivammaksi, milloin saa paljon enemmän näppituntumaa siihen, mitkä yksiköt ovatkaan omassa armeijassa loppujen lopuksi hyviä ja mitkä huonoja.

Ratkaisu ei ole siis se, että yritetään muuttaa ne skenaariot foorumeilla mahdollisimman sopiviksi omille armeijoille, vaan yritetään yhdessä luoda mahdollisimman fiksut skenut, jotka tukevat nimenomaan pelaamista kaikilla armeijoilla, eikä vain tiettyjen armeijoiden joukkoraiskaamista säännöllisesti jossain erikoisemmassa skenaariossa. Tämä siis ihan yleisesti kaikille, eikä vain sinulle.

Ja niin, mä oon kanssa tulossa pelaamaan.
wanhan liiton örkki pomo
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Järvinen Samu mukaan jälleen, maksu tapahtuu viikonlopun aikana...

-Sopuli
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Lord of Carcassonne

Vile kirjoitti: Ehkä hieman kärjistetty sanavalinta, pahoittelen. Perusideana tossa oli kuitenkin se, että vain vaikeita pelejä ja hyviä pelaajia vastaan pelatessa on huomattavasti todennäköisempää kehittyä itsekin pelaajana ja olla taas parempi seuraavassa turnauksessa. Vaikeista skenaarioista pitää ammentaa oppia, asioita jota voisi tehdä toisin ns. normaaleissa skenaarioissa. Listaa pitää muokata skenaariolle sopivammaksi, milloin saa paljon enemmän näppituntumaa siihen, mitkä yksiköt ovatkaan omassa armeijassa loppujen lopuksi hyviä ja mitkä huonoja.

Ratkaisu ei ole siis se, että yritetään muuttaa ne skenaariot foorumeilla mahdollisimman sopiviksi omille armeijoille, vaan yritetään yhdessä luoda mahdollisimman fiksut skenut, jotka tukevat nimenomaan pelaamista kaikilla armeijoilla, eikä vain tiettyjen armeijoiden joukkoraiskaamista säännöllisesti jossain erikoisemmassa skenaariossa. Tämä siis ihan yleisesti kaikille, eikä vain sinulle.

Ja niin, mä oon kanssa tulossa pelaamaan.
Aivan totta. Pahoittelen jos tuntui että nostin liian ison älämölön kommenteistasi. Scenut pitäis suunnitella juuri niin kuin sanot eikä armeija kirjaa katsomalla miten tämä armeija hyötyis mahdollisimman paljon. Noita scenuja luettuani totean että omassa armeijassa tankit saattaa jäädä kotiin. kuten sanoit, kunhat scenut on tehty fiksusti niin pelaaminenkin on mukavempaa.

Huomenna lähetän oman ilmoittautumis maksuni viimeistään liikenteeseen niin ainakin paikka on varma (ellei maksaneita ilmoittautuneita ehdi olla toi 22kpl).
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Jottei elämä käy tylsäksi kerhon hallitus+aktiiviset kerholaiset ovat päättäneet että tällä kertaa lahjakorttien sijaan jaetaankin materiaa. alla listaa täyden turnauksen palkinnoista, Mutta pidämme oikeudet muutoksiin.
Palkinnot
1.DEATH KORPS OF KRIEG DEATH RIDERS SQUAD+10lahjakortti
2. DEATH KORPS OF KRIEG COMMAND SQUAD +20e lahjakortti
3. DEATH KORPS OF KRIEG COMMAND HQ SQUAD
Paras armeija50e

Toivottavasti päätökset ovat jollekkin mieleen. Itse oon ainakin ihan täpinöissä näistä kun on vaan niin hienoja, vaikken mitään käyttöä niille keksisikään:)
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Ketolan Mika ilmoittautuu mukaan pelaileen! Maksettu tänään, ja iha täpinöissä päästä siirteleen nappuloita taas turnaa mielessä!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Carcassonelle ja vilelle ja muillekkin; "tulee kuten reservit" meinaa sitä että tulemismahdollisuus katsotaan vuoron mukaan, ei sen, milloin se on kuollut. Eli toisella vuorolla kierrätettävät tulee 4+, kolmannella 3+ jne. Halusin vaan varmistaa että kai tämä on selvää? Testipelattuamme vielä lisää 5. skenua päätimme että puolustaja ei tarvitse enempää kuin sen 5+ coverin. Tiedoksi, että tätä pakettia on pariin kertaan vähän viilattu, joten se kannattaa lukea ennen turnausta ettei tule väärinkäsityksiä.
Lord of Carcassonne

togottaja kirjoitti:Carcassonelle ja vilelle ja muillekkin; "tulee kuten reservit" meinaa sitä että tulemismahdollisuus katsotaan vuoron mukaan, ei sen, milloin se on kuollut. Eli toisella vuorolla kierrätettävät tulee 4+, kolmannella 3+ jne. Halusin vaan varmistaa että kai tämä on selvää? Testipelattuamme vielä lisää 5. skenua päätimme että puolustaja ei tarvitse enempää kuin sen 5+ coverin. Tiedoksi, että tätä pakettia on pariin kertaan vähän viilattu, joten se kannattaa lukea ennen turnausta ettei tule väärinkäsityksiä.
That is clear , boss!
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
kwazky

Viesti Kirjoittaja kwazky »

Tapio Apajalahti, Marko Vuorinen ja Juha Latika mukaan peleihin. Maksettu 9.2.2008

- Kwazky
Lord of Carcassonne

Itekin maksoin Lauantaina aamusta 9.2.2008 mun turnaus maksun mutta se todennäköisesti näkyy maanantaina. Eli Marko Hartikainen listaan jos mahdollista. Vaikka pistättekin sen mukaan miten ootte saanu noita maksuja.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Lord of Carcassonne

Anteeksi jos kysyn mutta montako markeria pitäis väkertää yhteensä tohon turnaukseen? Ajattelin tehä ite noita markkereja tarvis vaan tietää lopullinen määrä. (ei loukkaavia vastauksia tähän , kiitos)
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Hedelmäpeli kirjoitti:Jälleen kerran maksu jonka osottetta en tiedä:)Josko joku tuntee näitä kavereitä, tai joku hemmoista vois ilmottautua ja kertoo mihin on turnaukseen haluavat osallistua?
JOEL KETTULA
MIKAEL HENRIKSSON
KIM MÖLLER
Viimenen etsintä mun osalta. Jos ei pojista kuulu tän jälkeen 3vrk:een ovat yhtäkuin maksamattomia.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Teemu vois lisätä että jokaiselle mukaan 2 markkeria.
Nefa

Viesti Kirjoittaja Nefa »

Ilmoittaudutaanpas taasen mukaan. Toivottavasti saan aikaa taiottua jostain, että armeija valmistuisikin järkeväksi tähän mennessä.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
deggial

Viesti Kirjoittaja deggial »

Näkyy meikäläisen nimi olevan väärässä paikassa. Tarkoitus oli tulla pelaamaan fantasyä, EI 40k:ta!
Elikkä Tuomas Hänninen fabaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”