Puiden valmistaminen?
Puiden valmistaminen?
Elikkä miten tehdä hyvän näköisiä puita ite eikä ostaa valmiita? Entäs palmuja (tai vastaavia Tomb Kingseille
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
Re: Puiden valmistaminen?
Pistä googleen "model tree" tai "model tree palm"
Perushelppo kikka on ottaa 5-6 pätkää raautalankaa. Kierrät langat yhteen rungoksi jättäen muutama sentti auki. Käsittelet rungon jollain(vaikka erikeeperiin kastetulla vessapaperilla). Taivutat "ylijäämäpätkät" sojottamaan joka suuntaan ja liimaat niihin paperista leikatut lehdet, maalaat ja VOILA! PALMU... noin yksinkertaistettuna.
Perushelppo kikka on ottaa 5-6 pätkää raautalankaa. Kierrät langat yhteen rungoksi jättäen muutama sentti auki. Käsittelet rungon jollain(vaikka erikeeperiin kastetulla vessapaperilla). Taivutat "ylijäämäpätkät" sojottamaan joka suuntaan ja liimaat niihin paperista leikatut lehdet, maalaat ja VOILA! PALMU... noin yksinkertaistettuna.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Itse olen tehnyt puita rautalangasta. Eli 1. leikkaa haluamasi määrä rautalangan pätkiä ja kieputa ne toisiinsa 2. Muotoile haluamasi muotoinen puu ja täytä kaikki raot milliputilla tai jollain vastaavanlaisella mössöllä 3. maalaa puu ja anna kuivua 4. Jos et halua puistasi kuolleen näköisiä laita latvaan clump foliagea tai sammalta. itse suosittelen sammalta koska se on ilmainen ja luo kivan näköisen tunnelman puuhun 
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
UP
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
- P. Ruuhijärvi
Kuusiahan saa siitä klassisesta WC-/ Putkisto harjasta helposti. Leikkaa vaan harjakset latvan muotoisiksi.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()