Wood Elfien varusteet
- taikavasara
Wood Elfien varusteet
Mitä minun pitäisi laitta varusteiksi wood elfeile, kenelle heittopuukot,kenelle elfen cloack, jne.?
Toivo parasta, mutta pelkää pahinta!
Re: Wood Elfien varusteet
Sankareille viitat, eturiviin puukkoja, takariviin ampuajat keihäiden kanssa. IMO kaikille keihäät.
Ota keihäitä mahdollisimman paljon, ja kaikille joille otat jousen niin myös keihään. Shieldaaminen ja tukeminen samalla aseella on welffien vahvuus.
Jos heitto-aseita otat, niin voit pitää ne edessä jos vastustaja ei osaa ampua. Muuten pidä niitä vaikkapa muiden haltioiden takana, ja päästä irti vasta lähitaisteluetäisyydellä.
Itse en suosittele haltiaviittoja kenellekkään, jos vastassa on tasokkaita ampujia, voit pitää herosi muiden haltioiden takana/muuten suojassa.
Ota kolmasosalle rivimiehistäsi jouset(ja keihäät), haltiat osaavat ampua kiitettävästi, ja sitä kannattaa hyödyntää niin paljon kuin mahdollista.
Jos heitto-aseita otat, niin voit pitää ne edessä jos vastustaja ei osaa ampua. Muuten pidä niitä vaikkapa muiden haltioiden takana, ja päästä irti vasta lähitaisteluetäisyydellä.
Itse en suosittele haltiaviittoja kenellekkään, jos vastassa on tasokkaita ampujia, voit pitää herosi muiden haltioiden takana/muuten suojassa.
Ota kolmasosalle rivimiehistäsi jouset(ja keihäät), haltiat osaavat ampua kiitettävästi, ja sitä kannattaa hyödyntää niin paljon kuin mahdollista.
Sieni ei ole kasvi.
haltiat osaavat ampua kiitettävästi? ne on yksiä pelin parhaita ampujia. muuten olen ihan samaa mieltä että mahdollisimman paljon jousia ja keihäitä. itse en haltiaviitoja käytä.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.