"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wood Elfien varusteet

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
taikavasara

Wood Elfien varusteet

Viesti Kirjoittaja taikavasara »

Mitä minun pitäisi laitta varusteiksi wood elfeile, kenelle heittopuukot,kenelle elfen cloack, jne.?
Toivo parasta, mutta pelkää pahinta!
Valtard

Re: Wood Elfien varusteet

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Sankareille viitat, eturiviin puukkoja, takariviin ampuajat keihäiden kanssa. IMO kaikille keihäät.
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Ota keihäitä mahdollisimman paljon, ja kaikille joille otat jousen niin myös keihään. Shieldaaminen ja tukeminen samalla aseella on welffien vahvuus.
Jos heitto-aseita otat, niin voit pitää ne edessä jos vastustaja ei osaa ampua. Muuten pidä niitä vaikkapa muiden haltioiden takana, ja päästä irti vasta lähitaisteluetäisyydellä.
Itse en suosittele haltiaviittoja kenellekkään, jos vastassa on tasokkaita ampujia, voit pitää herosi muiden haltioiden takana/muuten suojassa.
Ota kolmasosalle rivimiehistäsi jouset(ja keihäät), haltiat osaavat ampua kiitettävästi, ja sitä kannattaa hyödyntää niin paljon kuin mahdollista.
Sieni ei ole kasvi.
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

haltiat osaavat ampua kiitettävästi? ne on yksiä pelin parhaita ampujia. muuten olen ihan samaa mieltä että mahdollisimman paljon jousia ja keihäitä. itse en haltiaviitoja käytä.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”