Olen kasaamassa/konvertoimassa viittä wolfrideria orcs & goblins turnausarmeijaan.
Wolfrider kitti mulla on ja pienellä väännöllä ja palikkaa lisäämällä niistä saa varmaan ihan siistejä,
paitsi ne vesipäät on karseita! Siis gobbon pää on yhtä iso kuin torso!
Elikkä, tuleeko väellä mieleen faba, 40k, lotr, forgeworldin sarjoista sopivia nuppeja wolfridereille?
Osien pitäisi olla GW:tä koska tarkoitus on mennä näillä UKGT:hen jahka joskus valmistuvat.
Muoviset irtopäät olisi tietty optimi.
Ja jos joku sattuisi omistamaan sopivia päitä tekisin niistä mielelläni esim. vaihtokauppaa
muuhun osaan.
Headhunting goblins!
Re: Headhunting goblins!
Eikös lotrin moria goblineilta tai vaikkapa orc warrioreilta löytyisi sopivia päitä? Niitä luulisi saavan edullisesti ostettua vaikka käytettynäkin.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Moria goblinit menee jo liian pieniksi, mutta noi örkit pitää tsekata.
Löytyykö 40k groteilta irtopäitä?
Löytyykö 40k groteilta irtopäitä?
MetalliGroteilla on pää tiukasti kiinni ruumiissa ja muutenkin vähintään yhtä iso, kuin muoviGobboilla. Örkkipäät ovat liian isoja ja liian nenättömiä. Parhaiten noille sattuu sopimaan juuri ne päät, mitä paketissa mukana tulee, mutta tietenkin voisit jättää kaikkein kauheimmat käyttämättä ja hankkia mieluisampia lisää, jos ei omat riitä. Yksi tapa olisi tietysti tehdä itse, mutta kovin vaivalloista ja aikaavievää valmiiden käyttöön verrattuna. Noiden Goblineiden torso on sen verran iso kuitenkin, että pienempi pää voisi helposti näyttää höpsölle. Nyo! <3
Miau.
Metalligrotit voi varmaan siis unohtaa.
Nightgoblin irtopäitä pitää vielä tarkkailla mitä niistä saisi veistettyä.
Pakko kysyä, mitä tämä meinaa? Nyo! <3
Nightgoblin irtopäitä pitää vielä tarkkailla mitä niistä saisi veistettyä.
Pakko kysyä, mitä tämä meinaa? Nyo! <3
Kissat sanovat noin (tai jotenkin muuten). Älä lue loppuun, jos et varmasti halua. Oikeastaan tuolla olisi pitänyt lopettaa jokainen lause, mutta tein virheen =S. En ole oikeasti kissa vaan susi, mutta olin juonut kahvia samana päivänä (ja tänäänkin), kun tuon viestin kirjoitin ja kahvi on itselleni todella myrkyllistä, joten kirjoittelen joskus aivan höpsöjä (usein tosin ihan muutenkin). Tuo juttu on siis otettu Digi Charat nimisestä animesta, jonka päähenkilö lopettaa jokaisen lauseensa sanaan Nyo.Pakko kysyä, mitä tämä meinaa? Nyo! <3
Vanhojen Night Goblinien irtopäät eivät ainakaan ole sen pienempiä, kuin tavallistenkaan, mutta huppu voisi näyttää ihan hauskalle.
Miau.