24.-25.5 Bloody Spring Dawning [fb]
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: 24.-25.5 Bloody Spring Dawning [fb]
Fabassa kerhon jäbät ovat päättäneet että turnauksessa parhaiten ansioituneet ovat ansainneet nämä jätti figut. Oikeudet muutoksiin pidetään.
Palkinnot
Palkinnot
1. Treewoman+30e lahjakortti
2.Mercenary Giant
3.30e lahjakortti
paras armeija.50e
Toivottavasti päätökset ovat jollekkin mieleen. Itse oon ainakin ihan täpinöissä näistä kun on vaan niin hienoja, vaikken mitään käyttöä niille keksisikään:)
Palkinnot
Palkinnot
1. Treewoman+30e lahjakortti
2.Mercenary Giant
3.30e lahjakortti
paras armeija.50e
Toivottavasti päätökset ovat jollekkin mieleen. Itse oon ainakin ihan täpinöissä näistä kun on vaan niin hienoja, vaikken mitään käyttöä niille keksisikään:)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Oletan että tänne voi ilmoittautua, vaikka maksaisi vasta oaikanpäällä?
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Saa toki maksaa paikan päällä mut, sillon ei välttämättä oo enään paikkoja.Róbó-Tónó kirjoitti:Oletan että tänne voi ilmoittautua, vaikka maksaisi vasta oaikanpäällä?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
ei vieläkään tietoa kolmikosta?Hedelmäpeli kirjoitti:Jälleen kerran maksu jonka osottetta en tiedä:)Josko joku tuntee näitä kavereitä, tai joku hemmoista vois ilmottautua ja kertoo mihin on turnaukseen haluavat osallistua?
JOEL KETTULA
MIKAEL HENRIKSSON
KIM MÖLLER
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Palkinnot muutettiin viime hetkessä lahjakorteiks mutta eipä se ketään varmaan haittaa?
- Lord of Carcassonne
Ei haittaa jos ne on fantasiapeleihin esim. Mitkä sais käyttää missä vain fantasiapeleissä ympäri suomen :D. Ok, en todennäköisesti pääse palkintosijoille joten ihan sama vaik ne oliskin lahjakortteja. :DHedelmäpeli kirjoitti:Palkinnot muutettiin viime hetkessä lahjakorteiks mutta eipä se ketään varmaan haittaa?
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Aki Järvinen ja Jukka Järvinen mukaan. Rahat maksettu hetki sitten.
Oww. =( Toi treewoman oli nätti. =(Hedelmäpeli kirjoitti:Palkinnot muutettiin viime hetkessä lahjakorteiks mutta eipä se ketään varmaan haittaa?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Niin minustakin. Mutta käytännöllisyys tuli palkinnoissa ulkonäön edelle:)Nazreg kirjoitti:Oww. =( Toi treewoman oli nätti. =(Hedelmäpeli kirjoitti:Palkinnot muutettiin viime hetkessä lahjakorteiks mutta eipä se ketään varmaan haittaa?
Olisin itsekken mieluummin nuo jättifigut halunnut pitää palkintoina, mutta enpä sitä turnausta ole varmaankaan voittamassa niin ei kai sen väliäNazreg kirjoitti:Oww. =( Toi treewoman oli nätti. =(Hedelmäpeli kirjoitti:Palkinnot muutettiin viime hetkessä lahjakorteiks mutta eipä se ketään varmaan haittaa?
maksu suoritettu
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Maksu suoritettu, elikkä Haverisen Petri mukaan tähänkin leikkiin.
Taisi paikat mennä nyt. Taneli Hämäläinen varasijalle. Maksan heti kun pääsen viralliselle listalle, jos jokuu peruu.
Siis mitä tämä juttu on että "voi myös maksaa paikanpäällä" jos näköjään kerran pelkästään maksamalla tilille voi liittyä turnaukseen... Ilmoittauduin itse tähän ketjuun viikko takaperin jo.
Paikanpäällä maksu on ainakin tähän asti ollut optio lähinnä, että jos paikkoja on auki vielä pelipäivänä niin mukaan pääsee oveltakin. Vain maksetut paikat=varmoja, kuten hedelmä taisi alussa vihjatakin (jotain tyyliin "kun rahat on mulla, paikka on sinun" tms)
- Lord of Carcassonne
Näin taitaa olla asia, se luki tuol ekal sivullakin. Luulen että osallistuja määrää saatetaan nostaa kuten he tekivät 40k turnaukseen.Oberon_ kirjoitti:Paikanpäällä maksu on ainakin tähän asti ollut optio lähinnä, että jos paikkoja on auki vielä pelipäivänä niin mukaan pääsee oveltakin. Vain maksetut paikat=varmoja, kuten hedelmä taisi alussa vihjatakin (jotain tyyliin "kun rahat on mulla, paikka on sinun" tms)
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
obe on aina viisas ja avulias vanha herra:)Eli ilmot toimii juurikin näin. Tarkoituksena on motivoida ihmisiä saapumaan myös turnaukseen. Joka ei oo yhtään varma asia pelkällä ilmottautumis viestillä, mut jos joku on maksanu jo paikkansa niin tulee ehkä kaks kertaa mietittyä lähteekö edellisenä päivän radelle vai ei?Oberon_ kirjoitti:Paikanpäällä maksu on ainakin tähän asti ollut optio lähinnä, että jos paikkoja on auki vielä pelipäivänä niin mukaan pääsee oveltakin. Vain maksetut paikat=varmoja, kuten hedelmä taisi alussa vihjatakin (jotain tyyliin "kun rahat on mulla, paikka on sinun" tms)
Selvä juttu sitten. Pitäkääs paikka vapaana :) lähetän maksun nimittäin tänäänHedelmäpeli kirjoitti:obe on aina viisas ja avulias vanha herra:)Eli ilmot toimii juurikin näin. Tarkoituksena on motivoida ihmisiä saapumaan myös turnaukseen. Joka ei oo yhtään varma asia pelkällä ilmottautumis viestillä, mut jos joku on maksanu jo paikkansa niin tulee ehkä kaks kertaa mietittyä lähteekö edellisenä päivän radelle vai ei?Oberon_ kirjoitti:Paikanpäällä maksu on ainakin tähän asti ollut optio lähinnä, että jos paikkoja on auki vielä pelipäivänä niin mukaan pääsee oveltakin. Vain maksetut paikat=varmoja, kuten hedelmä taisi alussa vihjatakin (jotain tyyliin "kun rahat on mulla, paikka on sinun" tms)
Edit: niin yksi kaverikin ilmoittautuu tänään minun lisäkseni eli paikat menee sitten täyteen.
Edit2: Eli kaverini on Markus Virtanen ja itse olen Ricky Helenius
Viimeksi muokannut Rizky, La 16.02.2008 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo, lisää paikkoja turneeseen, eihän nyt pelkästään 40K:ssa voi niin tehdä. Tai ainakin voisi varmaan laittaa ketkä on varalla, ettei siitä tule kauheeta taistelua heti kun joku ilmoittaa että ei tulisi. Jos paikkoja tulee lisää, niin mut mukaan, maksu tulee heti kun saan sen varmuuden että pääsee.