"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB-taisteluraporttipeli 6.2. ke - nyt raportti saatavilla!

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
minisaarnaaja

Re: FB-taisteluraporttipeli 6.2. ke - nyt raportti saatavilla!

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Kiitosta! Teksti on tosiaan minun ja Kiroavan Kullervon yhteistyötä. Kyllähän siellä pilkkuvirheitä piileskelee, mutta mitäs pienistä. Raportteja tulee varmasti tulevaisuudessakin, mutta ei ehkä ihan hirveän kiivasta tahtia - tällaisen tekeminen on kuitenkin aina ponnistus. Seuraava kehitysaskel onkin sitten se, että opettelen tekemään hyvän näköiset karttakuvat joista näkee yksiköiden liikkeet, charget ja muut.

Tietysti voisi tehdä vähän pienimuotoisempiakin raportteja tällaisten mammuttien sijaan, niitä tulisi ainakin useammin. Saas nähdä. Mutta hienoa, että maistui:)
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Ainoa asia minkä itse lisäisin olisi että enemmän kuvia koko kentästä ylhäältäpäin kuvattuna vuorojen välissä ,jotta näkee selvemmin että missä mennään ja ketä menee :)
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Hyvä pointti, ja juuri tuohon tarkoitukseen ajattelin niitä karttakuvia. Ulkomaan foorumeilla on kehitelty erilaisia taisteluraporttigeneraattoreita, eli täytyy pari sellaista katsastaa läpi. Tai sitten vääntää itse kuvankäsittelyohjelmalla.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Loistava raportti fluffikailla armeijoilla! Vähän jäi harmittamaan VC armeijan huono tuuri jossain tilanteissa, vaikka itse pelaankin Empireä. Tämmöisiä lisää!. Kuvat olivat hyviä ja niitä oli sopivasti. Ainut miinus puoli joka taidettiinki jo sanoa, että deploymentistä ja joka vuorosta olisi voinut olla jonkinlainen kartta piiretty.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Minishän ei osaa tehdä muuta kuin hyviä raportteja :D
Joo, sellaisia yleiskuvia jäi hieman kaipaamaan, mutta kyllä tuolla kerronnalla pärjää ihan hyvin.

OT: Raporttia lukiessa repesin, kun iTunesin shuffle heittää Kummeleiden tuomiopäivän soimaan :D
"Luurangot nousee haudoistaan, Keinonen vapautuu raudoistaan!"
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Slave of Yesterday

Viesti Kirjoittaja Slave of Yesterday »

Mahtavaa luettavaa, onnistuitte juuri pelastamaan kuolettavan tylsän tiistai iltapäivän.
Ei sitä surulla eletä sanoi spurgu, kun naurulokkia grillasi.
Kiroava Kullervo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kiroava Kullervo »

Kiitokset kommentoijille(tähän asti) ja hyvä, että on ollut muillekin iloa tuosta taistosta. Taktinenkartta vuorojen aikana tehdyistä siirroista pitää yrittää väkertää mahdolliseen seuraavaan raporttiin. Tuo tulos spoileri oli valitettava lipsahdus itseltäni. Toivottavasti ei ole vienyt liiaksi fiiliksiä lukea raporttia.

Kunhan VC:n uusi kirja tulee koko kansan käsiin, niin eiköhän vanhat luuni hiipiä laahustele uusin kujein noidanmetsästäjille kostamaan.
tmz

Viesti Kirjoittaja tmz »

Iha mukavaa luettavaa, vaikka itse en juuri pitänyt noista "Fluffi" (taas se kisu kuoli) selostuksista mitä noi tyypit tekee ennen taisteluja jne.. Pelaajien kommentit olivat myös vailla vertaa :D.
Itse pidänkin juuri raporteista, joissa selitetään vain taistelun kulkua, eikä ruveta selostamaan mitään muuta kesken vuorojen. Tiesin itse voittajan heti kun luin listoja :D. Mutta suuri plussa kuvista ja näitä vaan lisää.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Paras raportti mitä täällä lukenut pitkään aikaan :) Ainoa mistä jaksaa nillittää, niin kuvia oli kuitenkin melko vähän, ja kuvat olivat melko läheltä otettuja ettei niissä sitten paljoa meininkiä nähnyt. Mutta uutta peliä käyntiin ja raporttia tänne :)
"If it bleeds, we can kill it."
Kuusikeiju

Viesti Kirjoittaja Kuusikeiju »

Olipa muten messevää luettavaa. Heräsi taas pitkästä aikaa halu johtaa joukot sotaan. Insinöörikin osoitti olevansa ihminen ja vieläpä voittajatyyppiä. Tämä olisi pitänyt lukea jo tuoreeltaan, mutta parempi näinkin.

Se minua kyllä kiinnostaa, että miten Minisaarnaaja upotat jättiläisen fluffeihin sitten kun saat sen maalattua ja tuohon noidanmetsästäjäporukkaan? Tässä on Helmut, meidän rovionkokoaja?
Anzzza

Viesti Kirjoittaja Anzzza »

Uskomaton raportti! Kaiken kaikkiaan. Olen juuri aloittamassa FaBaa, ja tämä nosti innostustani aloittaa Empirellä!

Kiitos ja kumarrus!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”