Magneetti tilaus (tilaus saapui)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Magneetti tilaus (tilaus saapui)
Eli olen tilaamassa magneetteja, koska minä källi ostin sieltä askartelukaupasta ennen kuin totesin, että ne on ihan lussuja.
http://www.gaussboys.com/magnets/discs/ toimii tilauspaikkana. Haluaisin huomauttaa, että ne on puoli-ilmaisia, joten kiitos ei mitään "mä otan kaks", koska hinta tosiaan on 0,05-0,20€ kipale (ja tuo yläpääkin alkaa olemaan jo liian järeää, jollet sitten jotain titaania ajatellut magnetisoida.) Postikulut ovat 10$(6,8€), joka menee osallistujien (ja tietty ostomäärän) mukaan. Minä varmaan tilaan 30+, joten minulle jäänee suurin osa posteista. Sanotanko nyt vaikka, että 0,5€ voisi olla minimitilaus (plus siis posti, joka arviolta teidän osaltanne on 1€)jolla sitten saakin jo lähemmäs 10 magneettia
Rivimosiin yleisön pyynnöstä 1,5mm x 0,75mm (á 0,09€)
Yksittäisiin figuihin suosittelen 3mm x 1,5mm (á 0,05€)
Myös tämä voisi toimia 4mm x 1mm (á 0,06€)
ajoneuvoihin menee 6mm x 2mm (á 0,10 €)
ja jos järeää kaipaa, niin 10mm x 2mm (á 0,16€)
Muitakin kokoja ja muotoja saa ottaa, kunhan tarkistaa tuolta antamastani linkistä, että sitä kokoa on siellä.
Tilaustoivomukset tähän viestiin. Tilaus lähtee ensiviikon loppuna (viim 24.2, tilaan varmaan jo su, joten aikaisin su aamulla saattaa vielä keritä, mutta älä laske sen varaan.), joten jos et seuraa boardia ja missaat tämän, niin syytä vain itseäsi.
Tarkistin postikulut, ne ovatkin 10$ eli ~6,8€ (petskele että dollari on nykyään halpaa)
http://www.gaussboys.com/magnets/discs/ toimii tilauspaikkana. Haluaisin huomauttaa, että ne on puoli-ilmaisia, joten kiitos ei mitään "mä otan kaks", koska hinta tosiaan on 0,05-0,20€ kipale (ja tuo yläpääkin alkaa olemaan jo liian järeää, jollet sitten jotain titaania ajatellut magnetisoida.) Postikulut ovat 10$(6,8€), joka menee osallistujien (ja tietty ostomäärän) mukaan. Minä varmaan tilaan 30+, joten minulle jäänee suurin osa posteista. Sanotanko nyt vaikka, että 0,5€ voisi olla minimitilaus (plus siis posti, joka arviolta teidän osaltanne on 1€)jolla sitten saakin jo lähemmäs 10 magneettia
Rivimosiin yleisön pyynnöstä 1,5mm x 0,75mm (á 0,09€)
Yksittäisiin figuihin suosittelen 3mm x 1,5mm (á 0,05€)
Myös tämä voisi toimia 4mm x 1mm (á 0,06€)
ajoneuvoihin menee 6mm x 2mm (á 0,10 €)
ja jos järeää kaipaa, niin 10mm x 2mm (á 0,16€)
Muitakin kokoja ja muotoja saa ottaa, kunhan tarkistaa tuolta antamastani linkistä, että sitä kokoa on siellä.
Tilaustoivomukset tähän viestiin. Tilaus lähtee ensiviikon loppuna (viim 24.2, tilaan varmaan jo su, joten aikaisin su aamulla saattaa vielä keritä, mutta älä laske sen varaan.), joten jos et seuraa boardia ja missaat tämän, niin syytä vain itseäsi.
Tarkistin postikulut, ne ovatkin 10$ eli ~6,8€ (petskele että dollari on nykyään halpaa)
Viimeksi muokannut Antrax, Ti 04.03.2008 12:23. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Magneetti tilaus (sulkeutuu 23.2)
Huh, kävi sinänsä säkä kun en ollut vielä jaksanut käydä ostamassa niitä magneetteja. Noh, täältähän niitä sitten voisi napata.
Hmm... mikähän noista pitäisi typerän gyrokopterini ja vaikka jättiläisen koossa? Pitää varmaan leikkiä gs:n kanssa, että saa yhtymiskohdat piiloon, että ei tule mitään rumaa väliä siihen. Noh, kai niihin nuo ajoneuvo ja järeämpi kapistus, jota suosittelet pitää ne koossa pelin ajan.
Jooh, minä olen mukana. Määrän kerron myöhemmin.... kai se sopii?
Heh, ja minä kun kuuluisin näihin. Noh, otetaan sitten useampi, jos vaikka joskus sitten niitä tarvitsisi.Antrax kirjoitti: Haluaisin huomauttaa, että ne on puoli-ilmaisia, joten kiitos ei mitään "mä otan kaks"
Hmm... mikähän noista pitäisi typerän gyrokopterini ja vaikka jättiläisen koossa? Pitää varmaan leikkiä gs:n kanssa, että saa yhtymiskohdat piiloon, että ei tule mitään rumaa väliä siihen. Noh, kai niihin nuo ajoneuvo ja järeämpi kapistus, jota suosittelet pitää ne koossa pelin ajan.
Jooh, minä olen mukana. Määrän kerron myöhemmin.... kai se sopii?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Samoin... Olin itsekin kauan ajatellet magneettien ostamista, mutta onneksi siihen en ole ryhtynyt ;D ...
Mietin vain, että minkäköhän näköistä siitä tulee, kun laittaa vaikka goblinin käden magneeteilla (käsi 3mm ulkona vartalosta)...
Mietin vain, että minkäköhän näköistä siitä tulee, kun laittaa vaikka goblinin käden magneeteilla (käsi 3mm ulkona vartalosta)...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eikö liima ole paljon parempi pitämään rivimiehiä koossa? Meinaan vaan, että voi tulla, etenkin goblinien kohdalla, paljon halvemmaksi vain liimata kuin laittaa kaksi 0.10e magneettia joka äijjään.tp-master kirjoitti:Mietin vain, että minkäköhän näköistä siitä tulee, kun laittaa vaikka goblinin käden magneeteilla (käsi 3mm ulkona vartalosta)...
El edit: Oho, kappas vaan joo. Miksen itse tuota hoksannut.... Kuinkas kaukaa muuten nämä magneetit tulevat? Täältä koto Suomesta vai rajojen takkaa?
- Sinitähti
- Sinitähti
- tp-master
Ehkä en ajatellut sitä rivimiehille...
Goblineita on myös sankareina, jolloin magneetteja tulee armeijaan about 12 (jos 3 sankaria ja molemmat kädet)...
http://www.supermagnetman.net/product_i ... cad34b6832
Tuossa oli muuten paljon ohuempia kuin se 1,5mm eikä mitään hirveän kalliita...
Goblineita on myös sankareina, jolloin magneetteja tulee armeijaan about 12 (jos 3 sankaria ja molemmat kädet)...
http://www.supermagnetman.net/product_i ... cad34b6832
Tuossa oli muuten paljon ohuempia kuin se 1,5mm eikä mitään hirveän kalliita...
Lapset lapset... jaksoiko kukaan edes vilkaista tuota linkkiä, minkä annoin? Kyllä sieltä löytyy myös vähän pienempiäkin. Lisätäänpä ne ekaan viestiin, kun porukka oikeasti on niin sokeaa, ettei itse osaa tarkistaa.
@ El-C. Ameriikastahan nuo. Gyroon niin isot kuin helposti mahtuu, 3mm tai 6mm. Jättiin 3mm jos se on muovia, 6 jos metallia, veikkaan ma.
Edit: Ja jos muuten huomasitte, niin tuossa tp:n antamassa linkissä olevat magneetit olivat "minimum 50 pcs", joka lienee pieces, eli sieltä et ainakaan sitä kolmea kappaletta saa. Minun tilaukseni kauppa pysyy Gaussboyssina.
@ El-C. Ameriikastahan nuo. Gyroon niin isot kuin helposti mahtuu, 3mm tai 6mm. Jättiin 3mm jos se on muovia, 6 jos metallia, veikkaan ma.
Edit: Ja jos muuten huomasitte, niin tuossa tp:n antamassa linkissä olevat magneetit olivat "minimum 50 pcs", joka lienee pieces, eli sieltä et ainakaan sitä kolmea kappaletta saa. Minun tilaukseni kauppa pysyy Gaussboyssina.
Viimeksi muokannut Antrax, Su 17.02.2008 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spoonyone
Spoonyone
- Half-breed
Siksipä koverretaan käteen ja ruumiiseen se magneetin mentävä reikä, niin sitten ei jää saumaa.tp-master kirjoitti:(käsi 3mm ulkona vartalosta)...
Mutta mutta, kiinnostusta tilaukseen on ja nyt vain mietin mitä tarvitsen ja laitan YV:llä listaa tulemaan. Jos ei listaa kuulu ja deadline lähestyy niin johtajaherätystä tekemään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
charnjibber
Minä olen mukana varmasti. Noin komeakymmentä ajattelin, kuitenkin niin, että ei toiste tarvitse hankkia. Pikkuveli mukana myös. Miniatyyrejä, listoja, sääntöjä yms. ei ole nyt käsillä eli en voi päätöksiä tehdä, mutta torstaina ilmoitan sitten mitä tilaan.
Tilaus lähti, ja alustavasti kulut jakautuvat seuraavasti, mutta ensin pari ilmoitusta.
1,5x0,75 myydään vain 100kpl erissä, tilauksia tuli 90 kpl, joten jaoin loput 10 tilaajien kesken, hinta lisäys minimaalinen.
10x2 nickel coated oli loppu, joten otin epoxy coated, hinta lisäys minimaalinen
Minä 7,5€
El Capitan 1€
Lambergit 9€
Tp-master 7,5€
Half-Breed 3€
Yht 28€ posteineen
Postikuluja tuli 1,5-2€ isoille tilaajille 0,5-1€ pienille, ja ne sisältyvät siis noihin jo.
1,5x0,75 myydään vain 100kpl erissä, tilauksia tuli 90 kpl, joten jaoin loput 10 tilaajien kesken, hinta lisäys minimaalinen.
10x2 nickel coated oli loppu, joten otin epoxy coated, hinta lisäys minimaalinen
Minä 7,5€
El Capitan 1€
Lambergit 9€
Tp-master 7,5€
Half-Breed 3€
Yht 28€ posteineen
Postikuluja tuli 1,5-2€ isoille tilaajille 0,5-1€ pienille, ja ne sisältyvät siis noihin jo.
Spoonyone
Spoonyone
- Half-breed
Noinko vähän ne makso? Minä kun aloin panikoimaan, että tuliko nyt tilattua vähän liikaa niitä magneetteja. No ostan sitten tarvittavat joskus toiste.Antrax kirjoitti:Half-Breed 3€
Laita minulle tulemaan kaikki ne ylimääräiset. Kuitenkin pyysin niitä liian vähän.Antrax kirjoitti:1,5x0,75 myydään vain 100kpl erissä, tilauksia tuli 90 kpl, joten jaoin loput 10 tilaajien kesken, hinta lisäys minimaalinen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Puoli-ilmaista kamaa ja noinkin paljon saatiin hintaa tulemaan kamalle. Jopas me tilattiin :).
Jooh, mää vaikka maksan silloin viikonloppuna, jos pelataan silloin. Tavaran voin viedä kotiin sitten joskus myöhemmin.
Jooh, mää vaikka maksan silloin viikonloppuna, jos pelataan silloin. Tavaran voin viedä kotiin sitten joskus myöhemmin.
- Sinitähti
- Sinitähti
Äh.. en nyt jaksa miettiä kuinka ne hinnat sitten menisi... tai jos vähennän puol € lambergilta ja TP:ltä ja lykkään ne sitten sulle, mutta se taas on vähän paljon, mutta ei kauheesti yli...
Noh.. tuleehan tuolta lähemmäs 300 magneettia, 290 jos oikein laskin, joista 2 on vähän kalliimpia 2$ kappale hintaan.
Noh.. tuleehan tuolta lähemmäs 300 magneettia, 290 jos oikein laskin, joista 2 on vähän kalliimpia 2$ kappale hintaan.
Spoonyone
Spoonyone
- tp-master
Re: Magneetti tilaus (lähti jo)
Saitko mitään infoa, milloin nämä mahdollisesti saapuisivat??
Eilen tuli postia, että "Order has been completed", liekö sitten, että odottaa postitusta, vai että se on vasta huomattu, sitä en osaa sanoa. Kerron kun osaan sanoa tarkemman päivämäärän. Alustava arvio ameriikan tilailujen perusteella olisi n. viikko tilauksesta, eli ehkä ensi viikon alulla?
Spoonyone
Spoonyone
- tp-master
Tämä selvä...
Pistä päivämäärää vaikka otsikkoon, jos sellaisen saat...
Pistä päivämäärää vaikka otsikkoon, jos sellaisen saat...
Re: Magneetti tilaus (tilaus saapui)
Elikkäs, tilaus saapui tänä kauniina päivänä, ja magneetit olivat.. pieniä. Yllättävän pieniä, Mutta kun asiaa ajattelee, niin saimme juuri sitä mitä tilasimme. 1,5 x 0,75 mm on TODELLA pieni. Mutta olen täysin tyytyväinen valintoihini.
Eli, osat voi lunastaa sitten minulta, esim la olen menossa vitriiniin pelaamaan harjoitus luontoisen pelin Farseeriä vastaan, joten esim silloin voi suvaita saapua. Aika lienee jotain 12-1, kun saavun paikalle. El capitan saa sitten lunastaa veljensäkin osuuden, joten listaan vielä kerran lopulliset hinnat.
El C. + Halffis = 4€
Tp master = 7,5€
Lambergit = 9€
Ja jos Charnjis saavut silloin la, niin muistaisiko tuoda samalla ne pari bitsiä, mitkä sinulla on nyt ollut tallessa jo hyvä tovi?
Eli, osat voi lunastaa sitten minulta, esim la olen menossa vitriiniin pelaamaan harjoitus luontoisen pelin Farseeriä vastaan, joten esim silloin voi suvaita saapua. Aika lienee jotain 12-1, kun saavun paikalle. El capitan saa sitten lunastaa veljensäkin osuuden, joten listaan vielä kerran lopulliset hinnat.
El C. + Halffis = 4€
Tp master = 7,5€
Lambergit = 9€
Ja jos Charnjis saavut silloin la, niin muistaisiko tuoda samalla ne pari bitsiä, mitkä sinulla on nyt ollut tallessa jo hyvä tovi?
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Magneetti tilaus (tilaus saapui)
Njahas njahas njahas....
Juups. Että pienokaisia? Jaa, noh, eipä se haittaa kunhan vain hoitavat työnsä. Juups, että otas ne sitten la mukaan niin käyn hakemassa pois. Josko vaikka Sotataidon kamat olisi silloin täällä.....
Juups. Että pienokaisia? Jaa, noh, eipä se haittaa kunhan vain hoitavat työnsä. Juups, että otas ne sitten la mukaan niin käyn hakemassa pois. Josko vaikka Sotataidon kamat olisi silloin täällä.....
- Sinitähti
- Sinitähti