"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Typhusksen käyttö tavat

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Viral Infection

Typhusksen käyttö tavat

Viesti Kirjoittaja Viral Infection »

Eli miten Sinä käytät Typhustasi? Mikä on mielestäsi paras tapa? Kerro meille!

PS: Ei sitten siirrytä muihin Sp Charruihin eihän ;), pysytään siinä Typhuksessa.
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Guardsniper

Re: Typhuksen käyttötavat

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

No varsinaisesti en Typhusta käytä, mutta JOS käyttäisin niin varmaan laittaisin sen parin terminaattorin mukaan. Nämä sitten deeppaisin hyödyntäen raptorien/bikereiden/choseneiden (yms.) iconia.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Chaos legion

Re: Typhusksen käyttö tavat

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

Minä olen käyttänyt lempi lordini kanssa 5x terminatoreita. Niille kaikki herkut ja deep strickiin. Vastustajalle aina yhtä hauska yllätys. Mun armeija on niin mopiili että typhusta (ja terminatoreja) ampuu kaikella mitä löytyy niin voi, voi. Mutta jos käytät typhusta niin muista Instant death... Typhus kypsahtaa missileen tai lassoon eli joku mukaan ottamaan iskut =P.
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
The Warmaster

Re: Typhusksen käyttö tavat

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Muistakaa myös noista Termiksistä se, että ne lähtevät yllättävän helposti pakoon muulla kuin Chaos Gloryn ikonilla. Ja se on sitten ilkeä juttu, kun on Typhus mukana. Ja se ld 10 ei aina ole varma nakki.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”