"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necronien "Chapterit"?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Perzzza
Viesti:

Necronien "Chapterit"?

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Olisin tässä suunnittelemassa taustatarinaa omalle Necru-porukalle joka on vielä varsin pieni mutta kasvamaan päin. Ajattelin myös ostaa jossakin vaiheessa Deceiverin. Eli onko necroneille olemassa minkäännäköistä "chapterointi"-mahdollisuutta? Tai nimiä? Vai olisiko ryhmäni nimi sitten yksinkertainen jono ykkösiä ja nollia? Ajattelin jotain hyvin synkkää tarinaa koska ukkoni ovat musta/harmaa + mithril-maalattuja ja 'asuvat', siis ovat staasissa täysin kuolleessa ja saastuneessa maailmassa (alustat ovat harmaat kiveä jossa siellä täällä pieniä ruohotuppoja, ei nyt niin kuollutta mutta kituvaa...) ja kaikki scenerykin tulee olemaan samanlaista.

On tyhmää jos niillä ei ole muuta nimiä kuin esmes Lord on Xvc-5624488.

Jotain vastakaikua täältä? Olisi kiva aloittaa työ jos joku muukin on tätä miettinyt.
niih.
Elder

Viesti Kirjoittaja Elder »

Siis no eihän niillä varsinaisesti mitään erikois nimiä/chaptereitä ole...
mutta voit tehdä omaa chapteriä esim maalaamalla kaikkille saman väriset olka suojata jne...
teen ainakin itse niinja tuo deceiver on huonompi kuon NB mutta itse tykkään tosta deceiveristä..koska sillä on hyvät skillit.
d.d

Viesti Kirjoittaja d.d »

Necronit on koneita, ja koneilla on harvemmin nimiä. Voit nimetä loordisi vaikka Pertiksi, mutta ei se ainakaan minun mielestäni kovin järkevältä kuulosta. Koneilla kun ei ole ajatuksia, tunteita tms. eivätkä ne erotu toisistaan niin kuullostaa aika teennäiseltä että ne olisivat nimenneet toisiaan. Toisaalta ihmiset ovat voineet antaa lempi- tai kutsumanimiä esim. joillekin pelätyille robopahiksille, jotka toistuvasti ovat terrorisoineet jotain planeettaa tms. Necroneista tiedetään ylipäänsä todella vähän koska ne eivät jätä jälkeensä juurikaan mitään vaan katoavat taistelun lopuksi mystisesti jonnekin. Voit siis kehitellä omalle jengillesi fluffia melko vapaasti ilman että se sotii GW:n fluffia vastaan. Mitään "chaptereita" tms. necroneilla ei minun tietääkseni ole, tuhokoneita kaikki tyynni, mutta kuten sanottu, voit keksiä omalle armeijallesi juuri sellaisen tarinan kuin haluat.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

mun mielestä numerot oisi ihan makeita... eka oisi koko joukon sarjanumero, toinen oisi yksikkö tyypin mukaan 1=hq 2= troop jne.
Kolmas oisi squadin numero ja kaksi viimeistä olisi henk koht squadin sisältä.

Oisi pikkanen rustaaminen ukkoon mut standiin ei niin älyttömän paha.

Kaupan alalla on tietokone ohjelmia jolle syöttämällä numerosarjan se antaa siihen virallisen ean koodin... ja siitä teettää tarran ja ukkoon :D
Vieterihiiri

Viesti Kirjoittaja Vieterihiiri »

Itse asiassa necronithan eivät ole alkujaan koneita, vaan vanhan necrontyr rodun "jälkeläisiä"

Necrontyyri rodun aivot/tietoisuus/ajatukset/whatever siirrettiin koneiden sisään Ctanien käskystä, necroneilla siis itse asiassa on ajatukset, ne eivät ole pelkkiä koneita, mutta ehkä n 1000 000+ vuoden möllöttämine jossakin tombissa on tehnyt niistä lähes aivokuolleita joten ne kuitenkin on ajatuksiltaan lähempänä koneita kuin eläviä olentoja...
vähän niinku terminaattorit, niillä itse asiassa on ajatukset...

tästä todistaa mm. se fakta että necronit eivät ole pelottomia, ne voivat lähteä karkuun, tosin ne pitävät itseään lähes voittamattomina joten karkuun juostaan harvoin...

tästä voi tietysti olla mitä mieltä tahansa, mutta tietojeni mukaan necronit ovat ajatuksellisesti enemmän kuin vain koneita, mutta vähemmän kuin oikeasti ajattelevia olentoja, ota nyt niistä selvää...

voithan sinä nimetä lordin jollakin nimellä, jota se kenties käytti entisessä elämässään... :wink:
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Vieterihiiri kirjoitti:
tästä todistaa mm. se fakta että necronit eivät ole pelottomia, ne voivat lähteä karkuun, tosin ne pitävät itseään lähes voittamattomina joten karkuun juostaan harvoin...
Toisaalta voihan koneisiin ohjelmoida ehtolauseen, että jos hudaa tulee liian hevisti, niin siirrytään vähän taaemmas jne. :roll:
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hellbender kirjoitti:
Vieterihiiri kirjoitti:
Toisaalta voihan koneisiin ohjelmoida ehtolauseen, että jos hudaa tulee liian hevisti, niin siirrytään vähän taaemmas jne. :roll:
Näinhän se on selitetty Necron-codexissa: ne eivät pelkää, mutta niihin on ohjelmoitu itsesuojeluohjelma (joka tosin toimii vähän huonosti, kun niillä on Ld10...)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

The Captain kirjoitti:
Hellbender kirjoitti:
Vieterihiiri kirjoitti:
Näinhän se on selitetty Necron-codexissa: ne eivät pelkää, mutta niihin on ohjelmoitu itsesuojeluohjelma (joka tosin toimii vähän huonosti, kun niillä on Ld10...)
Joo. Necroneilla on siis ohjelma mikä katsoo että kun tilanne on liian ylivoimainen, ne lähtevät karkuun. Olisiko ollut suhteella yli kolme vastaan yksi ylivoimalla.

Ja Necronit todellakin ovat entisiä Necrontyrejä. Mutta kun ne alistettiin niiden uusiin ja aivan ihaniin superkehoihin jotka takasivat heille ikuisen elämän, ja näinollen siis myös ikuisuuden aikaa taistella Old Oneja vastaan, suurimman osan persoona ja oma tahto tuhoutuivat... vain vahvimmille mielille jäi pilkahdus omaa tahtoa ja edes jonkinlainen kyky ajatella itsenäisesti... heistä tuli siis Necron Lordeja
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Perzzza
Viesti:

Juu, ne C'tanit lupasivat niille ikuisen elämän koska muuten ne olisi kinunnu kuoliaaksi siellä planeetallaan (ja muutenkin olivat lyhytikäisiä) ja sitten Necrontyrit rupesivat tunkemaan itsensä metallikuoriin. Sitten huomattiinkin että tämä on ihan suxxx ja koitettiin kysyä Isolta Herralta että olisiko mitenkään mahdollista että voisit ottaa meiät täältä poies (niiden 'mielet' oli siirretty koneisiin) ja Iso Herra vai nauroi ja pisti pojat sotimaan Old Oneja vastaan. Voi voi...
niih.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

(näkee mielessään)

necrontyr 1 " jaa et tonne pitäs mennä"
necrontyr 2 " juuh! näppärä paketti, pelottava tosin"
necrontyr 1 " hitto, tuo väri ei sovi mulle ollenkaan"
necrontyr 2 " hä! no minkähän värinen se pitäisi sit rouvalle olla"
necrontyr 1 " sininen, se sopii mun kynsien kaa hyvin"
necrontyr 2 " no herran jestas.. kas kun ei pinkki"
necrontyr 1 " kun kerran mainitsit, ei ollenkaan hullumpi"
necrontyr 2 " tossa mä otan ton mustan!"
necrontyr 2 " mä otan ton mis on noi kynnet jos sen saa pinkkinä?"

Näin viettivät ne necrontyrit viimeistä iltaansa sohvalla selaten uutta Catalog C'Tania :D
Perzzza
Viesti:

Chrome kirjoitti:(näkee mielessään)

necrontyr 1 " jaa et tonne pitäs mennä"
necrontyr 2 " juuh! näppärä paketti, pelottava tosin"
necrontyr 1 " hitto, tuo väri ei sovi mulle ollenkaan"
necrontyr 2 " hä! no minkähän värinen se pitäisi sit rouvalle olla"
necrontyr 1 " sininen, se sopii mun kynsien kaa hyvin"
necrontyr 2 " no herran jestas.. kas kun ei pinkki"
necrontyr 1 " kun kerran mainitsit, ei ollenkaan hullumpi"
necrontyr 2 " tossa mä otan ton mustan!"
necrontyr 2 " mä otan ton mis on noi kynnet jos sen saa pinkkinä?"

Näin viettivät ne necrontyrit viimeistä iltaansa sohvalla selaten uutta Catalog C'Tania :D
:D Aivan loistavaa! *Catalog C'Tan, soita 0900 6660 niin toimitamme tilauksenne kahdessa päivässä. Voit tulla myös paikan päälle sovittamaan ja valitsemaa oikean koon tai värin. Huom! Ei palautusoikeutta! Jos tilaat 30min saat uuden Gauss Flayerin ja kiillotusvoiteen kaupan päälle! *
niih.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Njoo, necronlordille nimen antaminen on vähän kun Hive Tyrantin niemäminen Keijoks tai jtn. Voit antaa joukollesi nimen, jos ne ovat usein olleet liikkeellä jollain sektorilla, ja paikalliset ovat oppineet pelkäämään niitä, esim Fleet "sika-scary" tai vastaava. Mutta tuskin tulee tilaneetta jossa Necron lord Pertti käskee Immortal Jukkaa suojaamaan vasenta sivustaa... Necronit eivät ole niin persoonallisia kun muut, mutta se puoli niissä kiehtookin. Necroneja voi poistaa kentältä ihan rennosti, näitähän riittää mentaliteetilla, samalla ku marine pelaaja itkee verta ku oma pomo kuolee.
...
Hope is a serum that never heals
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Chronophague kirjoitti:Necroneja voi poistaa kentältä ihan rennosti, näitähän riittää mentaliteetilla, samalla ku marine pelaaja itkee verta ku oma pomo kuolee.
...
Aivan

näen tilanteen mielessäni kun hypermahtava supermaineinen "marine chapter x":n tyyppi y nimeltään "jotakin tosi pitkää ja mahtipontista useine lisänimineen" menettää päänsä Necron Immortal 563849 :n toimesta :D
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”