"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liimaa sormissa ARRRRGHHH!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Malboro kirjoitti:
KääpiöKuningas kirjoitti:Sitten siirryin tuttuun ja turvalliseen Super Attackkiin. Se pitää ja kestää.
Mitäs toi maksaa ja mistä saa??
Rautia, joku rautakauppa, ainakin meidän lähikauppa ( :D ) ja sitten huoltio-asemat. Noista kun etsit niin melko varmasti löytyy.
niih.
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Mitäs toi maksaa ja mistä saa??
Siinä 3 euron paikkeilla ainakin Hong Kongissa (keravalla), joka tosin myy kaikkea tällaista paljon tavallista halvemmalla.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Bigfinga

Viesti Kirjoittaja Bigfinga »

hyytelöperuna kirjoitti:Kun liimailin noin puol vuotta sitten skaveneita (muovisia) muoviliimalla niin liima ei pitänyt yhtään ja meni yks ukko roskiin kun suli ja meni muutenkin ihan kököksi.
Aikas paljon taisit sitä liimaa tunkea jos äijän sulamaan sait. En minä vaan ole vielä moisessa onnistunut... :D
LLLLL

Re: Liimaa sormissa ARRRRGHHH!

Viesti Kirjoittaja LLLLL »

Iso_Arska kirjoitti:Kuinka monella on tuskaa liimata joitain pieniä osia kun juuri kun se pysyisi niin sormet ovat juuttuneet samaiseen palaan ja pala lähtee irti?! Minulla tämä on ainakin joka päiväistä tuskaa. :( Ehkä se johtuu siitä että käytän Citadelin liimaa.
kuinka ollakkaan... sama ongelma kuin minulla :)
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”