"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tuhannet sonnit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Seafarer

Tuhannet sonnit

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

Kannatteko pohjamaalata noita ukkeleita mustalla vaikko valkosella? Mulla kun on vain musta pohjamaali enkä viitsi ruveta sutimaal pensselillä kaikille pohjamaalia erikseen... Maaleina on regal blue, shiningh gold, fiery orgne (keltasen tilalta), skull vhite ja bleached bone.

Kiitos
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mustan pohjan pitäisi toimia jos olet sille tottunut maalaamaan. Oikeastaan musta pohja ei poissulje kuin käytännössä keltaisen ja oranssin maalaamisen suoraan päälleen, ja sekin rajoite pätee vain citadel maaleihin. Muuten pohjamaalin valinta on vapaa. Itse käytän nykyään suunnilleen yhdeksässä figussa kymmenestä mustaa pohjaa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Itse maalaan Night Lordeja, joissa se pohjamaalin päällä vallitseva väri on juuri Regal Blue. Ja se Regal menee mustan päälle kuin laulain, vaikka kuinka ohuella maalais. Eli kaks semmosta suht ohutta regalia mustan päällä on aivan pätevä.
Tenki

Viesti Kirjoittaja Tenki »

OT: Täydet pojot otsikosta. :D

Pakko oli ku vastauksen jo sait.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”