oookkeflagu kirjoitti:Tai sitten ei otetakkaan. Tuli vähän mokailtua noiden lukkareiden kanssa ja huomasin vasta eilen että mulla olis sillon autokoulun teoriatunti.flagu kirjoitti:Otetaan Skavenit, kun en ole pelannut niitä vastaan kun kerran (ja sekin oli 500 pisteen full proxyJackal kirjoitti:Kelpaa hyvin kumpia haluat vastaasi Skaveneita vai O&G?flagu kirjoitti:Ensi viikon keskiviikolle (23.1) vois tulla taas sinne leikkimään fabaa. Oisko halukkaita 2k kokoon?
sry
Pelinsopimiset sorille...
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Pelinsopimiset sorille...
Nothing to see here move along noob.
Mää voin kopata....Vile kirjoitti:Keskiviikkona vois pelata 40k:ta. 1750 as in Hjelsinki fanatic.
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Kenelläkään intoa matsata 30 päivä?
-
Wahtisaari
Doodih, näyttää siltä, että pääsisin taas pelailemaan. Koeviikko loppuu keskiviikkona, joten keskiviikkona peli maistuisi.
Eli, kytkoota tai fabaa, ketään?
Indeed...
Voisin parittaa kaverini pelaamaan 40k:ta sua vastaan mikäli kiinnostaa, vastaan saisit ne nidit joilla jo joskus matsia sorilla otettiinkin.Wahtisaari kirjoitti:Doodih, näyttää siltä, että pääsisin taas pelailemaan. Koeviikko loppuu keskiviikkona, joten keskiviikkona peli maistuisi.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
-
Wahtisaari
Juu kiinnostaa. 1,5k arvatenkin?Andros kirjoitti:
Voisin parittaa kaverini pelaamaan 40k:ta sua vastaan mikäli kiinnostaa, vastaan saisit ne nidit joilla jo joskus matsia sorilla otettiinkin.
Pääsee taas kokeilemaan onneaan nidejä vastaan.
Indeed...
1,5k tai 1,75k ihan miten tykkäät.Wahtisaari kirjoitti:Juu kiinnostaa. 1,5k arvatenkin?Andros kirjoitti:
Voisin parittaa kaverini pelaamaan 40k:ta sua vastaan mikäli kiinnostaa, vastaan saisit ne nidit joilla jo joskus matsia sorilla otettiinkin.
Pääsee taas kokeilemaan onneaan nidejä vastaan.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Mä voin pelaa kans 40k, 1750p käy hyvin. Saat viel valita pelaatko avaruusmerijalkaväkee, öttimöttiköitä vai legendaarisii viikinkinekroneit vastaan.
wanhan liiton örkki pomo
-
Wahtisaari
Andros kirjoitti:
1,5k tai 1,75k ihan miten tykkäät.
1,75k käy vallan hyvin.
Apua, tässähän menee ihan sekasin. Ketä vastan nyt pelaan?Vile kirjoitti:Mä voin pelaa kans 40k, 1750p käy hyvin. Saat viel valita pelaatko avaruusmerijalkaväkee, öttimöttiköitä vai legendaarisii viikinkinekroneit vastaan.
Kyllä kaksikin peliä kävisi, ei siinä mitään.
Indeed...
Jep, pelaa vaan Aragornin kaveria vastaan, löyty joku outo matsi.
wanhan liiton örkki pomo
-
Wahtisaari
Doodih. Sehän meni buenosti.Vile kirjoitti:Jep, pelaa vaan Aragornin kaveria vastaan, löyty joku outo matsi.
Indeed...
Löytyisikö peli seuraa 13 päivälle? Faba 40k tai Machina/Hordes kelpaa.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Omg, mitä helvettiä? MINÄkin pääsen huomenna Sorille. Et hajotkaa siihen....
Mutta joo, asiaan, aamuväsynyt. Fabamatsia tai kilosta huomiselle? Ihan kuka vaan, mieluiten tosin Fabaa.
HtU "Back for now"
Mutta joo, asiaan, aamuväsynyt. Fabamatsia tai kilosta huomiselle? Ihan kuka vaan, mieluiten tosin Fabaa.
HtU "Back for now"
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
-
Wahtisaari
Täältä löytyis 2k welffejä, pelattaisko?Jan von Carstein kirjoitti:Omg, mitä helvettiä? MINÄkin pääsen huomenna Sorille. Et hajotkaa siihen....
HtU "Back for now"
Saatan kyllä tulla vatsa viiden jälkeen (17:15-17:30?), että jos ei haittaa...
Indeed...
Huomenna vois pelailla fanatic/turku/riihimaeki treenimatsia 1750pts 40K:ta. Armeijana taujätkiä tai jotain muita örkkejä.
-
Wahtisaari
Voi kakka, pitäneen perua tuo tarjoukseni. Tuli yllättävää menoa huomiseksi. Ellei sitten pelata jotain 1k peliä? PItäisi nimittäin olla seittemältä jo sammonkadulla menossa... Tulis kyllä vähän kiire. Sano miten tehään.
Indeed...
No jos Wahtisaari ei pysty koppaamaan meikäläinen voi kopata O&G:lläJan von Carstein kirjoitti:Omg, mitä helvettiä? MINÄkin pääsen huomenna Sorille. Et hajotkaa siihen....
HtU "Back for now"
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Joo, käy hyvin, Jackal. Ja siis mieluusti pelaisin kunnon wanhanajan 2k-pelin, koska nyt nyt Counttini elävät viime hetkiään siinä muodossa, jossa niihin olen tottunut. Lauantaina meinaan tulee Spearheadi, ja toivottavasti jopa mulle...
Joo, otetaan matsia. Pelataan tosin höögillä, koska mulla o kans 40k-peli illaksi... Ei tuu tylsää. :P
HtU
Joo, otetaan matsia. Pelataan tosin höögillä, koska mulla o kans 40k-peli illaksi... Ei tuu tylsää. :P
HtU
Aiemmin Jan Von Carstein.
Tottakai ei meikä lähde 80km ajamaan ihan vain BP pelin takiaJan von Carstein kirjoitti:Joo, käy hyvin, Jackal. Ja siis mieluusti pelaisin kunnon wanhanajan 2k-pelin, koska nyt nyt Counttini elävät viime hetkiään siinä muodossa, jossa niihin olen tottunut. Lauantaina meinaan tulee Spearheadi, ja toivottavasti jopa mulle...
HtU