fellbeast mordorille?
fellbeast mordorille?
Onks mordorille välttämätönt hankkii nazgul fellbeastilla tai sauron vai riittääks superheroiks gothmog ja witch-king/perusnazgul mountilla?
Come to the dark side. We have cookies!
- Lieutenant of Morgul
Re: fellbeast mordorille?
lotr14 kirjoitti:Onks mordorille välttämätönt hankkii nazgul fellbeastilla tai sauron vai riittääks superheroiks gothmog ja witch-king/perusnazgul mountilla?
Fell Beast ei ole mikään välttämättömyys. Ilman sitäkin pärjää loistavasti. Esim. itse en pelaa Fell Beastilla lainkaan, vaan sormusaaveeni jalkojen alla on hevonen. Gothmog on myös hyvä.
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
Kannattaisi kuitenkin ottaa fallbeast noitakuninkaan henkivakuutukseksi ja unohtaa se toinen nakke. Noitakunkku ja Gothmog ovat loistavia heroja ja niillä pärjää.
Lol. Noitakuningas on nuolityyny jos sille lepakon laittaa, hepoa kehiin.
Gothmog on kallis - Gothomog ei hallitse. Nim. Testattu on.
Halvat 3 mightin herot, noitakuningas hepalla, ehkä mouth of sauron... Sillä mennään Mordorissa.
Gothmog on kallis - Gothomog ei hallitse. Nim. Testattu on.
Halvat 3 mightin herot, noitakuningas hepalla, ehkä mouth of sauron... Sillä mennään Mordorissa.
Sieni ei ole kasvi.
Ratsu kannattaa miettiä sen mukaan mitä eteen on tulossa. Ei se välttämättä neulatyyny ole, mutta totta kai vetää tulta puoleensa...tosin jos vähänkään on isompi kenttä niin kyllä sillä jousiäijiä karkuun pääsee..jos taas vastassa ei ole hirmuista kasaa jousia, niin itse suosittelen beastia noitakuninkaan alle, on se vaan sen verran peto ja hirmuinen murha heppaporukoille...
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
Hyviksillä on lähes poikkeuksetta se hirmu kasa jousia.Kain kirjoitti:Ratsu kannattaa miettiä sen mukaan mitä eteen on tulossa. Ei se välttämättä neulatyyny ole, mutta totta kai vetää tulta puoleensa...tosin jos vähänkään on isompi kenttä niin kyllä sillä jousiäijiä karkuun pääsee..jos taas vastassa ei ole hirmuista kasaa jousia, niin itse suosittelen beastia noitakuninkaan alle, on se vaan sen verran peto ja hirmuinen murha heppaporukoille...
Sieni ei ole kasvi.