Warhammer maailman "pääroisto"
Warhammer maailman "pääroisto"
Voidaanko ketään Warhammer maailmasta luetella pääroistoksi? Archaon Ja Malekith ovat vahvoilla.
Re: Warhammer maailman "pääroisto"
Riippuu näkökulmasta, sillä tässähän pelissä ei ole mitään virallista "pahis" armeijaa tai rotua. Keisarikunnan mielestä Kaamos on paha, ja toistenpäin. Malekithin omasta mielestä hänellä on oikeus Ulthuanin kruunuun, joten High Helffit on pahiksia, ja tässäkin toistenpäin. Jos kuitenki ruvetaan etsimään sitä pahista, listaisin itse Nagashin siihen hommaan.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Ja periaatteessahan Kaaos on Old Onejen luomus?
Jos ihmisten näkökulmasta katsotaan (kuten varmaan suurin osa tässä katsoo), niin varmaan kaaosjumalat voisivat olla ihan hyviä ehdokkaita. Kuka niistä neljästä sitten, paha sanoa. Kääpiöiden näkökulmasta varmasti myös jollain suurella örkkipomolla (tällä hetkellä elossa olevista) kuten Grimgorilla, ei varmasti ole asiaa pitkäpartojen pikkujouluihin muuten kuin seipään nokassa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Lihamestari
Ei oikeastaan. Kaaos vain pääsi yhteyksiin Warhammerin maailman kanssa kun Old Onejen avaruusmatkustukseen käyttämät portit navoilla kosahtivat.Rizky kirjoitti:Ja periaatteessahan Kaaos on Old Onejen luomus?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Niin mutta ilman Old Oneja kaaostahan ei olisi tuolla kävelemässä :) eikä varmaan joitain muitakaan juttuja.Lihamestari kirjoitti:Ei oikeastaan. Kaaos vain pääsi yhteyksiin Warhammerin maailman kanssa kun Old Onejen avaruusmatkustukseen käyttämät portit navoilla kosahtivat.Rizky kirjoitti:Ja periaatteessahan Kaaos on Old Onejen luomus?
Niin, mutta se ei tarkoita, että kaaos olisi alunperin syntynyt Vanhusten toimesta.Rizky kirjoitti:Niin mutta ilman Old Oneja kaaostahan ei olisi tuolla kävelemässä :) eikä varmaan joitain muitakaan juttuja.Lihamestari kirjoitti:Ei oikeastaan. Kaaos vain pääsi yhteyksiin Warhammerin maailman kanssa kun Old Onejen avaruusmatkustukseen käyttämät portit navoilla kosahtivat.Rizky kirjoitti:Ja periaatteessahan Kaaos on Old Onejen luomus?
Ei niin. Eiköhän tämä ole tällä selvä, kaikki hoksaavat kuitenkin mitä Rizky ajaa takaa.Azgoth kirjoitti:Niin, mutta se ei tarkoita, että kaaos olisi alunperin syntynyt Vanhusten toimesta.Rizky kirjoitti:Niin mutta ilman Old Oneja kaaostahan ei olisi tuolla kävelemässä :) eikä varmaan joitain muitakaan juttuja.Lihamestari kirjoitti:Ei oikeastaan. Kaaos vain pääsi yhteyksiin Warhammerin maailman kanssa kun Old Onejen avaruusmatkustukseen käyttämät portit navoilla kosahtivat.Rizky kirjoitti:Ja periaatteessahan Kaaos on Old Onejen luomus?
Reikä kaaoksen ja Old Worldin välillä repesi auki siksi kun Old Onet aikoinaan perseilivät porttiensa kanssa.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- Air Defence
Gav Thorpe.palpatine kirjoitti:Voidaanko ketään Warhammer maailmasta luetella pääroistoksi?
Amen.iikka kirjoitti:Gav Thorpe.palpatine kirjoitti:Voidaanko ketään Warhammer maailmasta luetella pääroistoksi?
Aiheesta sen verran että 'hammer maailma on harmaa. Jokainen on paha jollekin, ja kaikkien tarkoitus on omasta näkökohdasta hyvä. Ei ole mitään "I'm so evil because, umm. I want to be evil!" hahmoja.
- Lihamestari
Olikos tälläkään viestillä mitään muuta tarkoitusta kuin koittaa leijua uusien kaaoskäpsien avulla? Hashut on pelkkä hiekanjyvä verrattuna Neljään Suuren.Albifrons kirjoitti:Hashut ofc. Härkäpää jumala tulee -09!
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
MINÄ!!! MWAHAHAHAHAAA
Kaaoksen suurimmatkaan palvelijat eivät voi kun ulista kun käsken niiden juosta kuolemaansa. Niiden on pakko totella, joten minä olen se dominoiva ja tosi ilkeä ylipaha siellä kaiken taustalla!
Kaaoksen suurimmatkaan palvelijat eivät voi kun ulista kun käsken niiden juosta kuolemaansa. Niiden on pakko totella, joten minä olen se dominoiva ja tosi ilkeä ylipaha siellä kaiken taustalla!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
troll slayer
Kumpi? Lohikäärme vai se ihme tyyppi siellä sen sisällä?I Ride in a Dragon kirjoitti:MINÄ!!! MWAHAHAHAHAAA
pötsi
Ihan sama kumpi, mode voittaa silti...
Kliks.
Kliks.
Phil Kelly says "No!"