Itse tehty chaos figu, Osirian 'The Betrayer'

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kraizer

Itse tehty chaos figu, Osirian 'The Betrayer'

Viesti Kirjoittaja Kraizer »

Jooh tosiaankin tuli tuossa yöllä tylsää ja väksäsin tälläisen.
http://img171.imageshack.us/img171/4015 ... o6.jpg?s=1
http://img263.imageshack.us/img263/6296 ... f1.jpg?s=1
näemmä vähän vanha punainen hohtaa marine kamoista, nooh kai sen saa paikattua koska huomenna tulee uudet maalit! :)
tarvisi muutenkin vähän tehdä siihen "arpia" taikka sota jälkiä kun jaksan, tosin koitin jo tehdä muutaman yksinkertaisen ja rikoin vähän olkasuojainta mutta pohjamaali peitti osan jäljistä..
keksein sille suht hassuhkon nimen: Osirian 'The Betrayer'
ideana oli tehdä oma ukkeli ihan vaan koristeeksi, maalaamaton vielä tosin mut voisin joku päivä ruksata siihen jotain.
ajattelin sille myös jotain hassuhkoa tarinaa, ihan tylsyyden takia :)
mutta idea oli että Osirian oli ennen normi marine joka joutui chaoksen ansaan, sille tehtiin kokeita / tutkimuksia ja sen takia sen käsi mutaatoitui ja alkoi sotia chaoksen riveissä, sen takia sitä kutsuttaisiin Osirian 'The Betrayer' ynnä muuta sen sellaista. :)
jotain tuohon tapaan.
ei tosin mikään kummoinen tyyppi ole koska tuon osaa tehä joka matti meikäläinen mutta ihan hienon näköisen siitä saa tuohon hyllyn reunalle ;)
aah, ja jos saisi vinkkejä vähän miten saisi hienon panos vyön, ajattelin pistää tuosta boltterista jonkun näköisen panos vyön tuonne reppuun jos nyt sellaisen saisi :)
Kraizer

Re: Itse tehty chaos figu, Osirian 'The Betrayer'

Viesti Kirjoittaja Kraizer »

Noh tuli se maalattua, tämän näköinen tuli:
http://img407.imageshack.us/img407/3613 ... n4.jpg?s=1
http://img264.imageshack.us/img264/9076 ... g5.jpg?s=1
miekka selässä on vielä maalamatta sitten se alkaa lähennellä valmista :)
ei mikää kummone mut ok
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

sanoiin että sculppi on upea, mutta maalaus kusee
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Gil-Galad

Viesti Kirjoittaja Gil-Galad »

"The Betrayer"- nimi on muuten jo käytössä. (Kharn The Betrayer, Chaos hero)
Up the Irons.
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Nonii...

Elikkäs kun avasin ensimmäisen kuvan ajattelin..."Ihan jees..." Sen jälkeen katselin kriittisemmällä silmällä. Ensin osui silmään tuo kypärä, josta itse en henkohtasesti tykännyt, mutta ei se kuitenkaan kamalan pahalta näytä. Toinen mikä iski silmään, oli tuo bolterirykelmä. En jostainsyystä tykkää tuosta. Ehkä jos reppuun tai johonkon pakkiin menisi johota ja jotain tommosta yksityiskohtaa, se saisi minulta enemmän arvostusta.

Maalausjälki pelästytti. AIka suttuista eikä tuo värishchemekään oikein iskenyt.

Mutta ei tuo toivoton kyhäelmä ollut :D
...
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Siistin näköinen skulpti on kyllä, maalauksessa olisi voinut käyttää vähän enemmän eri värejä kun nyt näyttää vähän siltä että se on pelkästään punaista ja kultaa.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Kyseessä ei varmaan ole itse tekemäsi figu, vaan oma konversiosi? Et kai ole skulptannut GW:n osien näköisiä osia?

Itse konversio näyttää kaamealta.
Mielikuvistusta sinulla kyllä on, harva lähtisi tekemään lipputankoa chainswordista, saati sitten pistämää mariinien laukkuja liimalla selkäreppuun kiinni, tahi pulttaamaan mutanttikäteen kiinni storm boltereita.
Maalauksessa kaipaat viellä hieman harjoitusta.
Musta paistaa punaisten osien läpi, eikä punaisen inkkaus mustalla ole välttämättä hyvä idea.
muutenkin maalaus saisi ollä vähän tarkempaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Traditionaalisesti slangissa ''itse tehty'' on sama asia kuin ''scratch build'', eli figuuri joka on tehty ilman merkittäviä määriä valmistajalta ostettuja valmisosia. Tavallisesti muovinpaloista, kartongista ja erilaisista kiteistä. Se nimi jota heimo käyttää tällaisesta työstä on sitten ''konversio''; malli joka on koottu pääasiassa valmiista osista, mutta yhdistelty/muovattu jotenkin poikkeukselliseksi kokonaisuudeksi.

Ns. itsestään selvää lorea pidempään harrastaneille, mutta hyvä nuorempienkin oppia. Otsikko hämää.
n3cron

Viesti Kirjoittaja n3cron »

Aiai tuo figu on komia mutta maalaus tais mennä penkin alle?
-n3cron
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”