Morjensta.
Ajattelin nyt parin vuoden tauon jälkeen alkaa taas warhammereita harrastelemaan.
Pistin harrastuksen jäähylle muutama vuosi takaperin normaalista syystä, eli ei vaan yksinkertaisesti pelikavereita löytynyt.
Nyt on asia sen verran muuttunut että olen saanut ajokortin, ja oulu on alle tunnin ajomatkan päästä joten voisin aina siellä käydä fantasiapeleissä pelaamassa, mistä voisin muuten saada näistä fantasiapelien peleistä lisää informaatiota?
Mutta tosiaan, pelinä on Fantasy battle ja kerään orcs and goblineja. Minulla on kuitenkin jo suhteellisen kookas armeija.
Eli tämän viestin sisimmäinen tarkoitus on nyt kuitenkin vaan sanoa, hai guyz im back.
- Jantte
Takaisin monen vuoden tauolta
Re: Takaisin monen vuoden tauolta
Kai olet jo päivittänyt kenties uusimista vaativat sääntötekniset asiat, esim. armeijakirjan? Ja tervetuloa vain minunkin taholtani.
Tosi tärkeä topic taas...
Tervetuloa takaisin. Säännöt ovatkin jo muuttuneet parin vuoden aikana sopivasti eli opintielle matka vie.
Tervetuloa takaisin. Säännöt ovatkin jo muuttuneet parin vuoden aikana sopivasti eli opintielle matka vie.
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Tjep, pitääpä tosiaan se uusi armybook ostaa. Ovatko säännöt niin paljoa muuttuneet että kokonaan uuden sääntökirjan osto olisi tarpeellista?
Tänään tosiaan pelaan örkeilläni 750:n pisteen pelin lizardmaneja vastaan, saa nyt nähdä että miten menee kun ei sääntöjä tahdo muistaa.
Njoh, eipä se vastapelaajakaan niitä sen enempää muista että hitaasti pelaa ja tarkistelee asiat sääntökirjasta ^^
Tänään tosiaan pelaan örkeilläni 750:n pisteen pelin lizardmaneja vastaan, saa nyt nähdä että miten menee kun ei sääntöjä tahdo muistaa.
Njoh, eipä se vastapelaajakaan niitä sen enempää muista että hitaasti pelaa ja tarkistelee asiat sääntökirjasta ^^
säännöt eivät kovin hirveästi ole muuttuneet sitten 6. edikan (2001 ilmestyi, nyt eletään vuotta 2008 ja 7. edikkaa).
Uuden sääntökirjan osto on silti suotavaa, sillä säännöt ovat kuitenkin muuttuneet. Mutta jos kaverilta löytyy sääntökirja, niin se ei kait niin välttämätöntä ole.
Uuden sääntökirjan osto on silti suotavaa, sillä säännöt ovat kuitenkin muuttuneet. Mutta jos kaverilta löytyy sääntökirja, niin se ei kait niin välttämätöntä ole.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Anteeksi turhaa threadin uppausta, mutta minä perskeles voitin ne liskomiehet!
Pelasimmekin 750:n pisteen pelin sijasta 500:n pisteen pelin. En muistanutkaan että noinkin pienet warhammer pelit vievät noin paljon aikaa, pelissä kuitenkin kesti se 3 tuntia. Njoh, tähänkin tosin nostaa sitä aikaa se että joka välissä piti sääntöjä kurkistella kirjasta.
Pelasimmekin 750:n pisteen pelin sijasta 500:n pisteen pelin. En muistanutkaan että noinkin pienet warhammer pelit vievät noin paljon aikaa, pelissä kuitenkin kesti se 3 tuntia. Njoh, tähänkin tosin nostaa sitä aikaa se että joka välissä piti sääntöjä kurkistella kirjasta.