[Maalauskisa: Scifi 2002] - Valmit ukot
[Maalauskisa: Scifi 2002] - Valmit ukot
Valmiita kuvia saa lähetellä minulle. Muistakaa liittää viestiinne kilpailunumero.
Kuvat tulevat sitämukaa
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/ma ... 002/after/
tuonne.
[Varoitus] Kuvatiedostot ovat isoja(100kb - 1mb), joten sivuyt saattavat latautua kovin hitaasti hitailla yhteyksillä. Thumbnaileja en vaivautunut tekemään.
Eli jos et halua muiden näkevän tuotostasi ennen deadlinea, niin lähetä se vasta myöhemmin. Kuvien pitää olla minulla viimeistään 3.3. aamulla. Sen jälkeen tulevat kuvat eivät välttämättä kerkeä äänestylkseen. Lähettää saa myöhemminkin, mutta äänestys alkaa 3.3.
Kun lähetät kuvan, niin varmista, että se menee tuonne verkkosivuille(korkeintaan päivän viivellä). Jos näin ei tapahdu, niin ota yhteyttä minuun, ettei kuvasi unohdu.
Ja osoitehan on: pjlehtim(at)cs.helsinki.fi tai PM.
Kuvat tulevat sitämukaa
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/ma ... 002/after/
tuonne.
[Varoitus] Kuvatiedostot ovat isoja(100kb - 1mb), joten sivuyt saattavat latautua kovin hitaasti hitailla yhteyksillä. Thumbnaileja en vaivautunut tekemään.
Eli jos et halua muiden näkevän tuotostasi ennen deadlinea, niin lähetä se vasta myöhemmin. Kuvien pitää olla minulla viimeistään 3.3. aamulla. Sen jälkeen tulevat kuvat eivät välttämättä kerkeä äänestylkseen. Lähettää saa myöhemminkin, mutta äänestys alkaa 3.3.
Kun lähetät kuvan, niin varmista, että se menee tuonne verkkosivuille(korkeintaan päivän viivellä). Jos näin ei tapahdu, niin ota yhteyttä minuun, ettei kuvasi unohdu.
Ja osoitehan on: pjlehtim(at)cs.helsinki.fi tai PM.
Viimeksi muokannut VC, Ti 04.03.2003 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Armageddon
Ok. Sovitaan, että aloitetaan äänestys vasta maanantai iltana tai tiistai aamuna, jotta kaikki tässä tilanteesa olevat saisivat ukkonsa myös mukaan.Hammer kirjoitti:Siis... ehtiikö maanantaina vielä jättää kuvan kisaan? Mulla kun ei ole nettiyhteyttä viikonloppuisin, enkä varmaan ehdi saada figuani maalattua perjantaihin mennessä... uskoisin saavani sen valmiiksi kuitenkin viikonlopun aikana, mutta kun pystyn postaamaan kuvan vasta maanantaina aikaisintaan.
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Ärk. Pitäisiköhän minunkin... mukaan siis ehtii vielä vaikka ei olekaan ilmoittautunut, kunhan maanantain kuluesa on kuva postissa? Spousal Overunitilla on viikonloppuna muuta puuhaa, niin ehkä sitä voisi sutia figua. Saahan se olla Wraithlord-kokoinen (ja vaaleanpunainen)?
/tube
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Valitettavasti ei. "ennen" kuva piti olla jätetty 3 viikkoa sitten.tube kirjoitti:Ärk. Pitäisiköhän minunkin... mukaan siis ehtii vielä vaikka ei olekaan ilmoittautunut, kunhan maanantain kuluesa on kuva postissa? Spousal Overunitilla on viikonloppuna muuta puuhaa, niin ehkä sitä voisi sutia figua. Saahan se olla Wraithlord-kokoinen (ja vaaleanpunainen)?