"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hordes kiinnostaisi, mutta...

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
ale

Hordes kiinnostaisi, mutta...

Viesti Kirjoittaja ale »

Olen tässä lueskellut ja katsellut kuvia Warmachinesta ja Hordesista ja peli vaikuttaa erittäin kiinnostavalta. Ne quickstart-säännöt lukaisin läpi ja olen selaillut keskusteluja täällä sotavasarassa ja peli vaikuttaa hyvältä ja figuista pidän myös. Hordesin Trollbloodit näyttävät kaikkein kiinnostavimmilta. Tekisi mieli ostaa se warpack-paketti kun tänne Tampereelle tulee liike, jolta näitä pitäisi löytyä ihan hyllystä. Ongelma on että pitäisi saada kaverit innostumaan. En tunne ketään peliä pelaavaa.
Viimeksi muokannut ale, Pe 07.03.2008 21:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pseudok
Viesti:

Re: Hordes kiinnostaisi, mutta...

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Kurkkaapa ylin viesti tällä foorumialueella :) WM/H näyttää olevan melko mukavasti edustettuna Tampereella. Yksityisviestittelemällä pääsee varmasti jo pitkälle.

Pelinvaihdos oli minullekin Iso Juttu, jota nyt piti ihan periaatteesta vastustaa, kuten saattaa kavereillasikin olla. Mutta WM/H on kyllä huikea elämys mikäli on vähemmän tullut kokeiltua vaihtoehtoisia systeemejä. Itse olen suht aktiivisesti pelaillut 1.5 vuotta ja vieläkin on alkuinnostus päällä :P
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Re: Hordes kiinnostaisi, mutta...

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Terve.
Kannattaa avajaispäivänä 8.3. tulla tutustumaan liikkeeseen.
PP:n figuja tosiaan löytyy suoraan hyllystä ja avajaispäivänä on ohjelmistossa WM &hordes peli demoja ja opastusta.
Samalla pääset tutustumaan paikallisiin WM&H pelaajiin.
Liikkeessä on useampia pelipöytiä asiakaskäytössä joten pelaaminen niin tuttujen kuin tuntemattomienkin kanssa onnistuu.

Kysele rohkeasti jos on jotian mikä askarruttaa mieltä. :)
*edit* linkki http://pelimaa-shop.com
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”