"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

itse areenan tekeminen

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
jupu_pupu_mies

itse areenan tekeminen

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

elikkä tiedän pari keinoa miten tehdä alusta ilman ostamista joten kerron ne nyt haluaisin myös tietää miten tehdä uusia metsiä ja sellaista eri tavoilla noniin puita saa tehtyä rautalangasta teipistä ja sitten vaan maalaa sen sen alustaksi voi laittaa styroksia tai jotain että se pysyy pystyssä

kuolleen puun voi tehdä katajan oksasta kallion paperimassasta

no siinä ne nyt on lisää vinkkejä tulemaan!
jehuletti

Re: itse areenan tekeminen

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

jupu_mies kirjoitti:elikkä tiedän pari keinoa miten tehdä alusta ilman ostamista joten kerron ne nyt haluaisin myös tietää miten tehdä uusia metsiä ja sellaista eri tavoilla noniin puita saa tehtyä rautalangasta teipistä ja sitten vaan maalaa sen sen alustaksi voi laittaa styroksia tai jotain että se pysyy pystyssä

kuolleen puun voi tehdä katajan oksasta kallion paperimassasta

no siinä ne nyt on lisää vinkkejä tulemaan!
Voikunsaisivielä tekstistäsikin selvää niinvoisi tietääparemmin mitäoikein haluat tietää! No jos meinaat että miten maastoa saa tehtyä niin minkäs sorttista oikein meinaat? Metsää, Taloja, Luolia? Ja mitä tarkoitat sillä että tiedät pari keinoa millä voi tehdä alustan ilman ostamista? Vähän selvempää tekstiä pliis.
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
P. Ruuhijärvi

Re: itse areenan tekeminen

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Mitäsisin teksitistäselväksi niin halajat vastauksia siihen, minkälainen battlefieldin pohja kannattaa olla. No itse tässä aion väsätä pohjan sellaisesta 5mm-10mm vaneerista. Styroksia voit käyttää kunhan pidät areenasi paikoillaan(ie.Älä siirrä).
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Lukittu

Palaa sivulle “Perusteet”