New VC BP with knights of the bloodkeep!
New VC BP with knights of the bloodkeep!
Dread knight - 125pts
20Zombies - 80pts
5Knights of the bloodkeep
- standard - 295
Total: 500pts
Kiva lista :D
20Zombies - 80pts
5Knights of the bloodkeep
- standard - 295
Total: 500pts
Kiva lista :D
2
Re: New VC BP with knights of the bloodkeep!
Ja sitten joku houkuttelee ritarit puskaan ja tulee jollain ritarin tappo jyrällä kylkeen...
Viidessä sadassa pisteessä? Okei.
Aattelin ihan käyttää aikaa ja rahaa näítten tekemiseen.
2
- Tyrisalthan
Vain yksi core? Kai näilläkin pitää kaksi olla? Vai onko zombiet 2 x 10 yksiköissä?
Muuten vaikuttaa kivalta. Varsinkin, jos/kun konffaat ritareista hienoja, niin tällaisella listalla tuntuisi olevan siisti pelata. Ei siis automaattisesti voitokasta, mutta siistiä.
Muuten vaikuttaa kivalta. Varsinkin, jos/kun konffaat ritareista hienoja, niin tällaisella listalla tuntuisi olevan siisti pelata. Ei siis automaattisesti voitokasta, mutta siistiä.
Innokkuus korvaa pätevyyden
Zombien minimikoko on se 20, mutta otsikon perusteella lienee border patrol-lista. Oliko niissäkin 2+ corea-vaatimus?
BP:ssä on pakollsita 2 unittia, character ja toisen yksikön pitää olla core. Sitten yhen yksikön pitää olla 10+kokoinen.
Eli listassani ei ole mitään laitonta ellei uudessa VC kir´jassa olla rajoitettu jotakin mitä en tiedä.
Eli listassani ei ole mitään laitonta ellei uudessa VC kir´jassa olla rajoitettu jotakin mitä en tiedä.
2
Lähes 3/5 pisteistä yhdessä frenzy-yksikössä? Ei todellakaan näin. Ritareita jos mieli tekee niin mieluummin Black Knightejä.
Ota mieluummin tosiaan niitä black nihtejä mikäli joku kb hittaava (esim wardancerit, executionerit...) yksikkö pääsee veri nihtien kimppuun (kun on ensiks houkuteltu niitten frenzyn avulla johonkin josta sen kimpuun päästään) niitä kuolee 1-2 ja se on iso menetys noin pienessä pelissä.
edit: ja muutenkin turhan paljon pisteitä yhessä yksikössä.
edit: ja muutenkin turhan paljon pisteitä yhessä yksikössä.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Siis ku mie vaa haluun nuo knightit. SIIS KU MIE HALUUN NE. Haluan pitää ne listassa ku sattuvat olemaan niin hienoja nappeja ja niitten konffaaminen tulee olemaan kivaa. Tekisin kunnollisen listan mutta kun ei oo kirjaa nii en tiiä skeletonien point costeja enkä tiiä että mitä corpse cart tarkalleen ottaen tekee jne... Eli tein listan minkä point costit tiiän ja tuollasta. Ainahan skellyillä voi screenata (hyvä vitsi sillä miulla ei ole skellyjä, vaan zombbeja ja siin ei ois muutekaa järkee).
Kannattaiskos sit poistaa yks nihti ja ottaa tilalle se 7-8wolffia? Screenaamaan siis
Kannattaiskos sit poistaa yks nihti ja ottaa tilalle se 7-8wolffia? Screenaamaan siis
2
Ehdottomasti. Kalliilla yksiköllä ei tee mitään jos se istuu jossain puskassa jahtaamaassa varjoja.Lind The ChessMaster kirjoitti:Kannattaiskos sit poistaa yks nihti ja ottaa tilalle se 7-8wolffia? Screenaamaan siis
Siis kyseessä on tyylivalinta, mutta kaipa sen yhen vois tiputtaa...
2
- Grimgor ironhide
Mikä on "Dread knight"? Nähdäkseni en näe mitään sellaista vc army bookissani joka on se uusin!?
korjatkaa minut jos olen väärässä.. mutta jos olen tarvitsen lasit, :).. ainii mulla on jo. :/
korjatkaa minut jos olen väärässä.. mutta jos olen tarvitsen lasit, :).. ainii mulla on jo. :/
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Todennäköisesti se on se lauantain jälkeen "vanhempi" armybook sitten. Dread knight on uuden kirjan bloodline kyky, joka antaa panssaroidun heposen ja asiaankuuluvaa roipetta niskaan.