"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K örkkikuvia...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ghe'dahlg

40K örkkikuvia...

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Niin olisiko kellään kuvia, joista saisi jonkinlaista kuvaa millaiseksi kannattaisi örkkipomo tai armeija tehdä(teema on se Da Mecha Ladz) ??

Kiitos jo etukäteen...

PS. Joo tiedetään että örkit on tosi erillaisia, mutta haen tässä hiukan suuntaa miten tehdä...

PSS. Muitakin 40K: örkkejä saa laittaa(kunhan ne on koneita ;) )...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
InitiateCyrel

Viesti Kirjoittaja InitiateCyrel »

Kannattaa kattoa uusin WD (siis helmikuun, numeroa en muista), jossa on SF-armeija. Siinä oli ihan kivasti pistetty ne vehiclet, vaikka en boyzeista hirveesti tykännykään.

Ite oon ajatellu maalata todella tummaan sävyyn niitä, koska IMO örkeistä tulee niin helposti epäaidon ( :) ) näkösiä, jos niitä maalaa liian kirkkain värein (esim. liikaa punasta tms.)

Ja sit tossa tammikuun WD:ssa oli siinä carnage-matsissa örkeillä ihan tolkuttoman siisti killer kanit. Kannattaa kattoo niistä mallia.
Ghe'dahlg

Mieluummin joku nettilähde, kun minä mitään riisto WD:tä hommaa...

Eikä ihan lähellä ole Fantsua(tms. figukauppaa :( )...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
InitiateCyrel

Noh, mä oon huomannu et lähes kaikissa suomalaisissa kirjakaupoissa myydään WD:a ja jos sattuu omistamaan tilin kyseisessä kauppaketjussa *krhm*, ei se myöskään ota omalle lompakolle :)
InitiateCyrel

Joko oot käyny tuolla nightserpentin galleriassa...

http://www.nightserpent.com/orks.html
Ghe'dahlg

Enpä ollut vielä nähnyt... Kiitoksia :) ...
Arpinaama

Viesti Kirjoittaja Arpinaama »

Vau, en oo itte kovin innostunut orkuista, mutta noi trukit näytti tosi hienoilta. Tulee ihan mieleen Mad Max.
InitiateCyrel

En tiedä, jotenki noi trukit ei oikeen näytä hyvältä mun silmään. Vaikee kuvitella, et tommoset rojukasat olis fastei :roll:

No mut toi dreadi, leman russ ja skar boyzit on kyl hienoi. Trukk boyzitki hienoi, vaik en ihan käsitä miten se aikoo niitä käyttää pelissä.
InitiateCyrel

Tos on tuolta toisen topicin alta löytynyt linkki:

http://users.utu.fi/sami/wh40k/models/basilisk.jpg

On muuten aikas magee basilisk. Tykkään siitä, ettei siinä oo liikaa roinaa pistetty ja maalauski on tommonen tankin näkönen eikä mikään ruskee ruostepeltikasa.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Mielestäni nuo fb kilvet eivät sovi tuohon 40k örkkihenkeen. Gubbinzit olisivat olleet parempia, siis metalli paikkoja :) Ja minun silmiini tuo maalaus kyllä näytti ruosteiselta?
"If it bleeds, we can kill it."
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

ite oon alkanu nyt väsää kult of speed armyy ja ihan tiedoks: kannattaa kattoo madmax - asfaltti soturi about. 4kertaa läpi nii sit et tiedäkkää miten kovat inspikset on ruveta väsäämään kaikkia örkkimäisi juttuja.
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”