Moi,
Olen jonkin aikaa asunut Veikkolassa, ja etsin uusia pelikavereita lähiseudulta eli mieluiten enempi vähempi Turunväylän läheltä, on se sitten Hesaan tai Turkuun päin.
Itse olen vuosien saatossa kerännyt armeijoita mm. seuraaviin peleihin:
- WFB
- LotR
- 40K
- WAB (100-vuotisen sodan Englanti ja Ranska)
- 2. maailmansota 20mm eli 1/72 figuilla, sääntöinä etupäässä Battleground WW2 (mutten ole allerginen millekään säännöille), myös 6 millisiä löytyy Blitzkrieg Commanderiin
Mun puolesta voimme pelata meillä tai muualla, maastoa on vuosien saatossa kertynyt minulle jonnin verran. Ja koska lapsia on omastakin takaa, haluan mieluiten harrastaa aikuisikään ehtineiden kanssa.
Yhteydenotot yv:llä, kiitos!
T: Jarkko
Peliseuraa Keski-Espoo - Veikkola - Nummela alueelta
Re: Peliseuraa Keski-Espoo - Veikkola - Nummela alueelta
Nummelastahan löytyy Kaksi kuuta ry jossa pelataan lauantaisin ja sunnuntaisin figu- kortti- lauta- ja roolipelejä. Pelaajia löytyy runsaasti
40k:hon ja fabaan, lotria olen alottelemassa ja muitakin kiinnostuneita löytyy. Warmachinen pariin yritetään parhaillaa käännyttää pelaajia jos kiinnostaa, mahtavat kaksi pelaaja ja yksi alottelemassa pikkuhiljaa. Itse olen nuorempi jäsen(16) mutta kyllä vanhempia figupelaajia on olemassa tosin pelaavat enemmänkin rooli- ja lautapelejä.
40k:hon ja fabaan, lotria olen alottelemassa ja muitakin kiinnostuneita löytyy. Warmachinen pariin yritetään parhaillaa käännyttää pelaajia jos kiinnostaa, mahtavat kaksi pelaaja ja yksi alottelemassa pikkuhiljaa. Itse olen nuorempi jäsen(16) mutta kyllä vanhempia figupelaajia on olemassa tosin pelaavat enemmänkin rooli- ja lautapelejä.
Missä tämmönen on ja jaksaisko sinne vääntäytyä?
Protector of nerds.
Nummelassa kuten ylhäällä lukee. Vihdintieltä katottuna Innofocuksen vasemmalla puolella heti ensimmäisessä tummanruskeassa rakennuksessa toisessa kerroksessa. Kanervatien alapuolelta.