"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ophidian 1000p lista (C3,0)

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Lassek

Ophidian 1000p lista (C3,0)

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Niinpäh, kun R:n torspoilu ei saa otsasuonia repeilemään, niin tätä peliä pelailee taas ihan mielellään...

S'Érum
- 18
- Ring of Luck
155

S'Ynaqia
- Internal Chaos
- Star of the Abyss
- 2 x familiar of darkness
=184

Ophidian Warrior = 41
Ophidian Archer = 45
Ophidian Vortiran = 76
2 Asp = 64

2 x Apostate of Darkness (Sequence/1) = 90
3 Ophidian Syhée = 45
2x3 Ophidian Slave (sword) = 2 x 45

3 Ira Tenebrae = 54
Elemental of Darkness = 75

==919 (24 figua, dis 6 leadershipillä

tuohon kun lisää 16 x 3 käärmeiden teemasta, jolla saa Seerumille leadership/15:n ja +1 diffiä vihollistaikoihin jotka haittaavat teemoitettuja (hahmoilla se on valmiiksi ja elementaalit eivät saa). Vielä kaikille isoille käärmeille sacred armour -soolot à 8 hahmoille ja 4 muille niin tulee 995 pistettä. Hiluilla saa vaikka primal attackin taikurille.

Joo, siinä on äärimmäisen fluffikas pariskunta johtamassa... ja oikeastaan tasan kaikki mun käärmefigut mitä löytyy ynnä vähän päälle, koska pikkuisen pitää vielä ostella. (Ja velhon figu ihan teettää...)

Seerumi ampuu käsittämättömän lujaa ja S'Ynaqia varmistaa että tämä pääsee vetämään ensiksi, ja samalla kurmottaa Star of the Abyssillä. Familiareista saa lisää kiviä, niillä ei ole varsinaisesti muuta funktiota. Mielellään sen onnensormuksen tällekin muuten laittaisi. Jos pisteraja kasvaa, tai pelataan 3,5:ttä. Mitä jos source of darknessin lämäisisi emännälle? Onko muita taikasetti-ideoita? 3,5:viiteen otetaan tietysti kaikki kivat, mutta jos kirjan säännöillä mentäisiin...

Elementaalit voivat vähän ihmetyttää, mutta Darkness elemental voi pyyhkäistä älyttömästi tavaraa käpälämäkeen, jos eli kun >:) pääsee aloittamaan... irat ovat näppäriä torppaajia orjien vaihtoehtona, koska ovat täysin pelottomia ja pelottavat melkein kaikkia muita itse.

Mahdollisiksi liittolaisiksihan mulla löytyy tossa huikeat 3 acheron armoured zombia ja 2 devourer eclipsantea ja sitten älytön kasa druneja (600p, 40 figua) liittolaisiksi (mutta käärmeet tietenkin saavat virallisesti vain niitä 9p äijiä...). Jos on ideoita fiksuiksi ja siisteiksi liittolaisfiguiksi, niin saa huudella, ehkä ostan, koska olen pohjimmiltani edelleen R:n huora.

Aion haastaa tällä ihmisiä, kunhan äijät on keräilty loppuun ja maalattu ja vanhat raasut remontoitu. Nykyään osaan jo lakata sentään.

Kaikenlaista kommenttia kaivataan.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Re: Ophidian 1000p lista (C3,0)

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Homejuuston hajuista sakkia.

Synagia taitaa olla joku sellainen pimennossa elelevä juttu, kun ei fikua tai korttia ainakaan omaan silmään ole sattunut? Jotain irkissä heitit, että tilasit jonkun sculptaajan version ophista, joten se on kai tämä? Seerumi tuntuu varmalta valinnalta, vaikken opheista paljoa tiedäkään. Tykki ainakin tekee jotain varmasti pelin aikana. Joku, joka tietää jotain kärmeksistä voi varmasti antaa parempaa juttua. :)

Olit ilmeisesti vinkannut jotain pikkuveljelle, kun se on niin haltioissaan nuista käärmeistä? :P
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Lassek

Re: Ophidian 1000p lista (C3,0)

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Nilarakh kirjoitti:Homejuuston hajuista sakkia.

Synagia taitaa olla joku sellainen pimennossa elelevä juttu, kun ei fikua tai korttia ainakaan omaan silmään ole sattunut? Jotain irkissä heitit, että tilasit jonkun sculptaajan version ophista, joten se on kai tämä? Seerumi tuntuu varmalta valinnalta, vaikken opheista paljoa tiedäkään. Tykki ainakin tekee jotain varmasti pelin aikana. Joku, joka tietää jotain kärmeksistä voi varmasti antaa parempaa juttua. :)

Olit ilmeisesti vinkannut jotain pikkuveljelle, kun se on niin haltioissaan nuista käärmeistä? :P
S'Ynaqia
Tommonen kallis, mutta suht mukavilla selviytymismekanismeilla varustettu järeämpi velho. Cthonian-taikalista on jees olla, orjien kanssa voi komboilla (kun ovat possessed) ja sitten siellä on se Internal Chaos. Juu ja kaveri lupautui mulle veistelemään sellaisen.

Seerumi tosiaan pistää joka vuoro ison figun hautaan tai rammaksi, niin onhan se aika kannattava...

Vähän neuvoin teitin veikkaa listanteossa, lähinnä että lisää äijiä. Mutta olenpa kerran itse pessyt 6 wolfenia 4 käärmeen listalla ilman ainuttakaan lohjennutta suomua, että taas.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”