delffejä vastaan: otan 2x 2 leadbelchers
2x 3 bulls
3 iron gut
1 dow cannon
bruiser + heavy armour + creedy fist + SoM + iron fist
butcher + bangstick
Delffeillä luultavasti 2 rykmenttiä darkkeja, 1 rykmentti coldeja, corsaireja, sorsa , noble, chariot + muuta
Leadit pistän sivuille, keskimmäiseks irongutit joissa bruiser ja butcher. Leadien ja ironguttien väliin tulee bullit. Yritän liikuttaa armeijaani suht suoraan vihua kohti. Leadit pitää sivua vähän viistottain reunaa kohti jotta voisi "pitää" fast cavalryy. Mikäli ja kun ne pääsee ukkojeni taakse yritän liikkua leadeillä ja ampua niitä (siksi hieman viistottain jotta pääsee helpommin taakse tarpeen tullen)/yritän "putsata" vihujen rippeitä/vähän ohjailla vihua jottei pääs ihan minne haluaa (ei halua tulla ammutuksi ukoilla huono t ja armorit).
Örkkejä vastaan: sama lista paitsi butcher vaihdettu 3 bulliin (örkki pelaaja ei pidä enkä minä magiasta jätetään se joskus pois).
ja kahdelle bulli uniteille annan standart bearerin.
Örkeillä full örkki lista 10-20 borccii max herot ja lopuilla orc boyzeja ja ehkä possuja. Tarkemmin en osaa sanoa.
Leadit yritän pitää edessä ja ampua örkkejä kun ovat n. 12" päässä ja seuraavalla vuorolla ogreilla kimppuun.
Bruiserin pidän ironguteissa, joita käytän "vasara" yksikkönä
Gnoblareita en ottanut koska haluan tehdä full ogre listan (en aio tehä turnaus listaa), koska en pidä gnoboist.
Pärjäisinkö seuraavilla ogre taktiikoilla 1000 peleissä?
Pärjäisinkö seuraavilla ogre taktiikoilla 1000 peleissä?
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: Pärjäisinkö seuraavilla ogre taktiikoilla 1000 peleissä?
Armeija listaa en voi muokat kun ei ole ukkoja noitten lisäksi kuin 1 maneater. Ja näin dow cannonin hyödyllisemmäksi kuin 1 maneaterin.
Ihan hyvältä tuo näyttäis mut tuo magia delffejä vastaan on aika kallista verrattuna siihen mitä saat läpi. Jos vastustajallakin on mage niin saa sekin jotain läpi eli se on vähä niinku 50-50 tilanne. leadit laiitaisen yhteen 4 porukkaan. tietysti 2x2 on hyvä et jos joutuu closikseen niin toinen jää viellä sinne ampumaan mut kaks leadii ei pärjää closiksessa. häviävät combatin aika varmana kun ei oo ees saveja.
No 130pts hero jonka statsit m6 ws3 bs2 s4 t5 w4 a3 ld 7 ja immune poison ja fear ja bulcharge (tää ei ole laitonta, koska reference sheetin saa ilmaseks gw sivuilta) + vielä 2lvl maagi ylihinnast en tiedä.
ja leadit ei mene yksin closikseen vaan muut joukot on lähellä varmuuden varalt pari tuumaa edessä jottei niitten kimppuun päästä.
ja leadit ei mene yksin closikseen vaan muut joukot on lähellä varmuuden varalt pari tuumaa edessä jottei niitten kimppuun päästä.