"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jetbike Farseerin alustasta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
janat

Jetbike Farseerin alustasta

Viesti Kirjoittaja janat »

Mitä mieltä olette, onko jetbikellä menevälle farseerille ~100mm alusta liian iso? GW:n suurin alustahan on 60mm, eli tulisikohan tuosta valituksia? Sinänsähän se vain huonontaa farseeria, mutta on myös mahdollisesti epäkäytännöllinen pelipöydällä. Farseer seisoo alustalla jetbiken vieressä.

Ja sitten jotain ehdotuksia, mitä alustalle laittaisin, olis kiva saada. Itse olen ajatellut jonkinlaista kalliota/isoa kiveä, jonka päällä farseer käyttelee psyykkisiä voimiaan. Jetbike on sitten siinä vieressä alempana leijumassa. Oliskohan tuollaisessa jotain ideaa...
Sticced

Re: Jetbike Farseerin alustasta

Viesti Kirjoittaja Sticced »

janat kirjoitti:Mitä mieltä olette, onko jetbikellä menevälle farseerille ~100mm alusta liian iso? GW:n suurin alustahan on 60mm, eli tulisikohan tuosta valituksia? Sinänsähän se vain huonontaa farseeria, mutta on myös mahdollisesti epäkäytännöllinen pelipöydällä. Farseer seisoo alustalla jetbiken vieressä.

Ja sitten jotain ehdotuksia, mitä alustalle laittaisin, olis kiva saada. Itse olen ajatellut jonkinlaista kalliota/isoa kiveä, jonka päällä farseer käyttelee psyykkisiä voimiaan. Jetbike on sitten siinä vieressä alempana leijumassa. Oliskohan tuollaisessa jotain ideaa...
Kymmenen senttiä? Onhan tuo aika iso ja toimiminen riippuu aika paljon siitä aikooko farseer istua metsässä vai aukiolla.

Siihen baseen... Hmm... Sinun ideasi farseerin käsi/miekka/mikätahansa hohtamaan valoa joka leviää kiveltä alas valuvaan vesivirtaan.
Oma-aloitteisuutta.
janat

Viesti Kirjoittaja janat »

Ehkä sitä alustaa vois sitten vähän pienentää.

Tuo vesivirta kuulostaa hyvältä, eli sellaisen vois laittaa siihen. Valonhohde ei oikein kuulosta hyvältä, pitäisi olla ympäristö melkoisen pimeä tai hohde todella voimakas, että se näkyisi. Joten en taida sellaista maalata.

Muita ideoita?
Society Dweller

Viesti Kirjoittaja Society Dweller »

Itse ehdottaisin ihan normi flying basea, jonka päällä jetbiket yleensäkin on... Kyllä siihenkin mahtuu kaikennäköstä. Ja joku kallio tms olis ihan hyvän näköinen varmaankin.
Konstaa

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Jep itekkin suosittelisin ihan normi jetbiken basea. Laitat sen kallion vaan menemään reilusti yli ja korkeelle, niin saat tilaa.
Protector of nerds.
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

Ohimennen pistän omanikin tänne. Itselläni on vähän samanlaista projektia suunnitteilla, tosin tekisin siitä ns. "lesoilualustan" eli jätän siihen 'kuopan' johon farseer omalla normaalin kokoisella alustallaan tökätään. Mitenköhän tämän saisi näyttämään hyvältä, jos se on jonkun sellaisen kallion tmv. päällä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”