armeija?!?
armeija?!?
nyt kun en vieläkään ole päättänyt mitä armeijaa alkaisin, mutta olen kyllä miettinyt muutamia, kuten imperial guard, witch hunters, daemon hunters ja örkit.
ps. olen lukenut kapun oppaan muutamaan kertaan
ps. olen lukenut kapun oppaan muutamaan kertaan
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- Hands_of_blue
Re: armeija?!?
Mitä sinä siis haluat meidän tekevän? Päättävän puolestasi? Kaikki tarvittava tieto armeijoista löytyy netistä eli jos et millään pysty päätöstä tekemään niin heitä vaikka nopalla.
kertomaan nuiden armeijoiden hyviä puolia ja peli tehoa
- Albert Einstein
- Albert Einstein
vai kannattaako minun lopettaa koko peli
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
vompovompatti
Katsohan tuosta yläpuolelta sellainen ketju kuin "Minkä armeijan aloittaisin?"
Sieltä löytyy varmasti apua.
Sieltä löytyy varmasti apua.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Ja kun olet todellakin lukenut kaikki nuo annetut linkit ja oppaat huolella läpi, kykenet varmasti antamaan hieman tarkemman kysymyksen johon on helpompi vastata. Usein kysymykseen saa paremmin vastauksen kun sen muotoilee huolella ja kertaa seikkaperäisesti kaikki päätökseen vaikuttavat asiat, kuten pelityyli, kokemus, maalausmieltymykset.
Jos tosiaan olet lukenut Kapun oppaan, miksi kysyt armeijoiden eri vahvuuksia. IMO ne kerrotaan siellä melkoisen hyvin.willisika kirjoitti:kertomaan nuiden armeijoiden hyviä puolia ja peli tehoa
-
Kerho Ukkonen
IMO: ei kannata alottaa kerää jotain tiettyä armyy vaa sen takii et se ois paras, mutta tee miten teet.
Suosittelisin örkkejä. Saa melko halvalla ja on hyviä kun niitä on paljon. Tosi hyviä lähisteleen ja eivätkä mitään ihan huonoja ampumaankaan, esim 15 shoota boyta ampuu niin se on 30 noppaa heitettävä.
Ja örkkien fluffikin on hyvä, sekä ne on muutenki mielenkiintosii, varsinkin armageddonin sodat kannattaa lukee codexista
Ja örkkien fluffikin on hyvä, sekä ne on muutenki mielenkiintosii, varsinkin armageddonin sodat kannattaa lukee codexista
- Guardsniper
Jos mikään "normi" armeija ei oikein kolahda, niin voisit kenties kokeilla, jotain variaatiota (esim. ravenwing, armoured company etc.).
Täytyy nyt sitten vielä mainostaa templareita.
Saa melko halvalla ja on hyviä kun niitä on "paljon" (ja ovat marsuja). Tosi hyviä lähisteleen, eivätkä mitään ihan huonoja ampumaankaan. Esim. 15 hengen crusader squad ampuu ni se on n. 30 noppaa heitettävä.
Ja templarien fluffikin on hyvä. Lisäksi ne on muutenkin mielenkiintosii, vasinkin armageddonin sodat kannattaa lukea kodeksista. [;)]
Täytyy nyt sitten vielä mainostaa templareita.
Saa melko halvalla ja on hyviä kun niitä on "paljon" (ja ovat marsuja). Tosi hyviä lähisteleen, eivätkä mitään ihan huonoja ampumaankaan. Esim. 15 hengen crusader squad ampuu ni se on n. 30 noppaa heitettävä.
Ja templarien fluffikin on hyvä. Lisäksi ne on muutenkin mielenkiintosii, vasinkin armageddonin sodat kannattaa lukea kodeksista. [;)]
Viimeksi muokannut Guardsniper, Ti 04.03.2008 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Itse taas suosittelisin joko Space Marineita (itse en tykkää, mutta nämähän ovat kai aloittelijä ystävällisimpiä, kun on kaikki niin hyviä klosiksessa ja ampumisessa jne.) Ja ei maksakaan kovin paljoa pieni armeija koska maksaa pojoissa sen verran.
Tai sitten Örkit(kuten Jipe mainitsikin) koska nämä ovat hauskoja ja monipuolisia(ko) mutta saattaa maksaa rahassa "hieman" enemmän kuin SM koska maksaa pojoissa vähemmän.
Mutta suosittelisin kyllä valitsemaan armeijan vaikka ulkonäön perusteella kuten itse tein.
Edit.Typo
Tai sitten Örkit(kuten Jipe mainitsikin) koska nämä ovat hauskoja ja monipuolisia(ko) mutta saattaa maksaa rahassa "hieman" enemmän kuin SM koska maksaa pojoissa vähemmän.
Mutta suosittelisin kyllä valitsemaan armeijan vaikka ulkonäön perusteella kuten itse tein.
Edit.Typo
.
- P. Ruuhijärvi
Ala keräilemään Deldareita! Ovat juuri kuolemassa sukupuuttoon, joten ota asiasta vaari, ennekuin kehitys pysähtyy. Onhan ne aika mielikuvituksettomia, mutta vaihtelua pelikäntällä sen jälkeen piisaa. Mutta kerrohan minkälaisen armeijan haluat? Massaa, eliittiä, lähistelyä vai ampumista?
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Myös IG (imperial guard) on hyvä, koska 30 €: lla saat jopa 20 tavallista kaartilaista, joista saat tehtyä 2 10 hengen yksikköä. Siihen päälle vielä 9 -15 € maksava HQ ja se on siinä. Pelikelpoinen armeija, pieni kylläkin, mutta ihan tarpeeksi hyvä. Siihen kannattaa toki sitten lisätä jotain Hevy wepons teameja ja vaikkapa Leman Russ battletank. Mutta olen edelleen örkkien kannalla. Örkkejä ei voi olla koskaan liikaa!!!
eikös kaarti käytä platoon järjestelmää? eli 20 + hq ei riitä vai olenko missannut jotain tärkeää?
ja mitäs tähän kirjoittaisi
- Guardsniper
Varmaan tarkoitti, että saa "pelikelpoisen" PATROL armeijan.nkv kirjoitti:eikös kaarti käytä platoon järjestelmää? eli 20 + hq ei riitä vai olenko missannut jotain tärkeää?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Ahaa.... Tommosesta en oo kuullukkaa. No, kuiteski. Ei kannata kuiteskaa lopettaa 40koota.
Armeijaa harkitessa kannattaa miettiä, mitä harrastukselta odotat. Haluatko murskata kaverisi juustolistoilla? Haluatko maalata? Isoja armeijoita vai pieniä joukkoja? Armeijan voi ja ehkä kannattaakin valita esimerkiksi sen perusteella, minkä armeijan figut tai fluffi (taustatarina) kiinnostaa eniten. Näin pidät armeijastasi.
-YTY
Lisäisin tuohon vielä että onko valmis "tuhlaamaan" rahojaan tähän. Jos vastaus on ei/en,niin harkitsisin lopettamista/myynitpalstojen tutkailua, ja kuinka paljon on valmis "tuhlaamaan" tähän harrastukseen..
.
Valitse Imperial Guard. Varma ja mielenkiintoinen asennearmeija. Sopii kaikille kuin rautainen nyrkki silmään.. ;)
No pain, no gain
Rautainen itsetunto. Siinä kaikki.
Rautainen itsetunto. Siinä kaikki.