Blogi: Tuhiksen Wood Elffit [23/09.12.2009 Pientä uppia]
Re: Wood elf blogi (Sekalaista kamaa 27.2. (sivu 4))
Kiitos. Juu greenstuffista, elven steedistä ja gladeguardin päästä olen sen tehnyt. Päästä vuolin pois kaiken paitsi nuo kasvot, ja hevoselta veistelin satulan irti (samalla lähti aika paljon hevosen perästä, mutta gs auttaa :P). Ukko on kiinni alustassa vain yhdellä jalalla, ja siksi huojuu ikävästi. Pitäisi keksiä joku varasuunnitelma sen tukemiseen, jos se jalka tuosta jostain syystä katkeaa.
Re: Wood elf blogi (Lumiarmeijan lumiukko 5.3.)
Noniin nyt tuli vihdoinkin aloitettua se kauan päässä liikkunut luminen suomiarmeija. Alunperin armeijan piti olla vampire countteja, mutta luultavasti vain jäisin kaipaamaan ampumista, joten jämähdin welffeihin :D Armeijasta tulee nopea sethayla tyylinen teema-armeija, joka valmistunee vasta vuoden/vuosien päästä, koska rakentelen sitä pikkuhiljaa pääarmeijan lomassa. Ideana on tehdä Suomen värinen armeija, joka sitten joskus näyttäisi hienolta kaverin sinivalkoisten lumihelffien kanssa. Jos vaikka joskus pääsisi 2v2 turnauksiin tai vastaaviin.
Näin aluksi maalasin uudestaan ikivanhan highbornini, jota jostain syystä ei enää löydä kaupan hyllyistä. Maalinpoisto sujui helposti, kiitos fairy power sprayn ja pikkuveljen vanhan hammasharjan. Koska armeijasta tulee vaalea, päätin pohjamaalata ukon valkoisella spraylla. Tämä on ensimmäinen valkoisella pohjalla maalaamani ukko, ja siksi valkoista saattaa näkyä joissain raoissa, olen nääs tottunut mustan pohjamaalin valmiisiin varjoihin. Silti tästä lähtien maalaan luultavasti kaikki uudet figuni valkoisella, koska maalaaminen on jotenkin helpompaa, kun näkee kaikki pienetkin yksityiskohdat tarkasti.
Tässäpä se nyt on, kilpeen olen erittäin tyytyväinen, ja lumikin näyttää minusta kivalta. Huomatkaa valtionlippukilven suomileijonan pensselin yhdellä karvalla maalattu häntä, joka menee oikeaoppisesti kiekuralle :D

Näin aluksi maalasin uudestaan ikivanhan highbornini, jota jostain syystä ei enää löydä kaupan hyllyistä. Maalinpoisto sujui helposti, kiitos fairy power sprayn ja pikkuveljen vanhan hammasharjan. Koska armeijasta tulee vaalea, päätin pohjamaalata ukon valkoisella spraylla. Tämä on ensimmäinen valkoisella pohjalla maalaamani ukko, ja siksi valkoista saattaa näkyä joissain raoissa, olen nääs tottunut mustan pohjamaalin valmiisiin varjoihin. Silti tästä lähtien maalaan luultavasti kaikki uudet figuni valkoisella, koska maalaaminen on jotenkin helpompaa, kun näkee kaikki pienetkin yksityiskohdat tarkasti.
Tässäpä se nyt on, kilpeen olen erittäin tyytyväinen, ja lumikin näyttää minusta kivalta. Huomatkaa valtionlippukilven suomileijonan pensselin yhdellä karvalla maalattu häntä, joka menee oikeaoppisesti kiekuralle :D

Viimeksi muokannut Tuhis, Su 09.03.2008 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taattua laatua. Yksinkertainen mutta toimiva maalaustyyli. Superbonukset tyylikkäästä leijonakilvestä! :)
- MetalliMursu
Ahh. Silmänruokaa. Hyvää sellaista.
En jaksa alkaa paasaamaan hyvistä puolista figuissa (kilpi on kewl), vaan kerron mieluummin kritiikkini.
- Lumi on hieman pörröisen oloista.
- kilvessä on imo liikaa battledamagea.
- hiukset ovat liian samaa sävyä rintapanssarin NMM-kullan kanssa.
Kokonaisuudelta silti aivan mahtava nappi!
Keep up tha good work.
En jaksa alkaa paasaamaan hyvistä puolista figuissa (kilpi on kewl), vaan kerron mieluummin kritiikkini.
- Lumi on hieman pörröisen oloista.
Kokonaisuudelta silti aivan mahtava nappi!
Keep up tha good work.
Folk metal? Check out Tarvas!
Aivan mahtava figu. Kilpi on aivan yliluonnollinen (jo ihan symbolinsakin takia), ja lumi on onnistunut varsin hyvin. Myös haarniskasta pidän paljon. Jos jotain pitäisi moittia, niin IMO tuo lumi nousee oudon näköisesti tuota puunrunkoa pitkin. Ja hiukset tosiaan voisivat olla hieman eriävät panssarista, mikset jatkaisi siniristilippuamme sielläkin?
Niin, unohtuikin jo melkein mainita; Olkoon talvisodan henki elffiesi mukana, oolveis.
Niin, unohtuikin jo melkein mainita; Olkoon talvisodan henki elffiesi mukana, oolveis.
Vau. Nämä WElffit ovat aivan mahtavia, itsekin olen kohtapuoliin aloittamassa WElffi-armeijaa mutten tiedä kehtaanko kun täällä on hienompia Welffejä mitä ikinä tulen saamaan itse aikaiseksi ;D
Ja tuo Suomalainen Highborni(ko) on aivan mahtava. Itse tykkään tuosta melkein joka kohdasta mutta tuo lumi on liian (kuten jo sanottiinkin) pörröistä.
Ja tuo Suomalainen Highborni(ko) on aivan mahtava. Itse tykkään tuosta melkein joka kohdasta mutta tuo lumi on liian (kuten jo sanottiinkin) pörröistä.
.
Saiskosta vinkkaisua nmm -kullan reseptin suuntaan? Näyttää jotenkin kivalta silmään. Todella onnistunut nappi kyseessä. Vähän tosin menty yli SENMM -efektissä tuossa miekassa.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Aapuuaa! Eilen laittamani GW:n lumi on muuttunut harmaaksi! Nyt tarvitsen pikaisia neuvoja siitä, miten tehdään lunta. Olen joskus kuullut jostain ruokasoodasekoituksesta, mutta en tiedä millaista jälkeä siitäkin tulee. Nyt on kaikki neuvot sallittuja :P
Samaa mieltä. Hiuksista kuitenkin pidän, enkä viitsi panssarinkaan väriä vaihtaa :PMetalliMursu kirjoitti:- Lumi on hieman pörröisen oloista.
Joo unohdin mainita, että lunta tulee useita kerroksia. Laitoin aluksi vain vähäisesti, kun pelkäsin, että sille käy jotain jälkeenpäin, niin kuin kävikin.Migutti kirjoitti:Jos jotain pitäisi moittia, niin IMO tuo lumi nousee oudon näköisesti tuota puunrunkoa pitkin.
Jaa siis sinivalkoiset hiukset? Vai siis sinivalkoinen panssari? Kumpikaan ei houkuta :D Panssarin väristä tykkään, ja siksi pysyy "kultaisena".Migutti kirjoitti:Ja hiukset tosiaan voisivat olla hieman eriävät panssarista, mikset jatkaisi siniristilippuamme sielläkin?
Graveyard Earth + Sunburst Yellow + Skull WhiteNilarakh kirjoitti:Saiskosta vinkkaisua nmm -kullan reseptin suuntaan?
Hiuksia siis tarkoitin.Tuhis kirjoitti:Jaa siis sinivalkoiset hiukset? Vai siis sinivalkoinen panssari? Kumpikaan ei houkuta :D Panssarin väristä tykkään, ja siksi pysyy "kultaisena".Migutti kirjoitti:Ja hiukset tosiaan voisivat olla hieman eriävät panssarista, mikset jatkaisi siniristilippuamme sielläkin?
Heitin vain idean, voihan letin maalata muillakin väreillä. Itse ainakin koettaisin uudestaan, olisi ehkä paremman näköinen, kun ei näytä hiukset ja panssari samasta materiaalista tehdyltä.
Näyttävät samoilta kuvissa, koska molemmat on maalattu graveyard earthin sekoituksilla ja niihin osoittaa kirkas keltainen pöytälamppu:P En siis lähde niitä muuttelemaan, koska ovat kuitenkin aika eriväriset.Migutti kirjoitti:Hiuksia siis tarkoitin.Tuhis kirjoitti:Jaa siis sinivalkoiset hiukset? Vai siis sinivalkoinen panssari? Kumpikaan ei houkuta :D Panssarin väristä tykkään, ja siksi pysyy "kultaisena".Migutti kirjoitti:Ja hiukset tosiaan voisivat olla hieman eriävät panssarista, mikset jatkaisi siniristilippuamme sielläkin?
Heitin vain idean, voihan letin maalata muillakin väreillä. Itse ainakin koettaisin uudestaan, olisi ehkä paremman näköinen, kun ei näytä hiukset ja panssari samasta materiaalista tehdyltä.
Ja muuten löysin topicin lumen teosta ruokasoodan avulla, ja nyt on testialustat kuivumassa, joten eipä tarvitse enää neuvoa lumen valmistamisesta, ellei sitten ole jotain aivan tärkeää, jota minun pitäisi tietää ruokasoodalumesta. Pistän viikonloppuna uusia kuvia, jos tämä uusi hienompi lumi nyt onnistuu.
Noniin nyt on sitten uutta lunta alustassa! Koostumukseltaan lumi on pääosin ruokasoodaa ja puuliimaa, mutta sisältää myös vähän vettä. Kommenttia alustasta? Kuvat ovat nyt myös toivottavasti parempilaatuisia, ainakin valaistukseltaan, niin että hiusten ja panssarin värierot hahmottuvat paremmin :)

Lumi myös kiipeää nyt paremmin puuta pitkin :P

Lumi myös kiipeää nyt paremmin puuta pitkin :P

Re: Wood elf blogi (Uutta lunta 6.3.)
Joo, perun sanani tuon miekan suhteen. :) Ihan kuin fiku olisi taas vaihtunut kuvan myötä. Huomaa, miten tuohon kuvauksen osuuteenkin voi panostaa.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- MetalliMursu
Minä perun sanani myös noiden hiusten suhteen, ja lumikin on parempaa!
Ainoa pikkutekijä on enää imo liika battledamage kilvessä, mutta tärkeintä on, että itse tykkäät siitä.
Keep up tha good work.
Ainoa pikkutekijä on enää imo liika battledamage kilvessä, mutta tärkeintä on, että itse tykkäät siitä.
Keep up tha good work.
Folk metal? Check out Tarvas!
Diggaan tosta leijonasta, mutta eikö se ole väärinpäin, jos ajatellaan Suomen lippua...?
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Se riippuu täysin kuinka päin sitä ajatellaan :P Jos lippu liehuu lipputangosta oikealle, leijona katsoo tietääkseni vasemmalle tankoa päin. Eli sitä lyhempää poikkiviivaa päin. Tuo kilpi on niin kuin poikkileikkaus lipusta ja voi jatkua kumpaan suuntaan tahansa. Se riippuu täysin katsojasta.Pesis kirjoitti:Diggaan tosta leijonasta, mutta eikö se ole väärinpäin, jos ajatellaan Suomen lippua...?
Itse näen sen kyllä väärin päin, mutta ihan sama... :D
- Routasydän
Tätä blogia tullu jonkin aikaa seurattua ja pitää sanoa että on siinä kaunis armeija tulossa :)
Hieno idea tuo Suomi systeemisi ^_^ kilpi helevetin hienon näköinen.
Itselläkin kävi mielessä lumi-teemainen welffi armeija, niin pakko kysyä miten sait tuon lumen aikaseksi.
Mahdollisesti sooda ja liima sekaisin ja mössön päälle hieman lisää soodaa?
Hieno idea tuo Suomi systeemisi ^_^ kilpi helevetin hienon näköinen.
Itselläkin kävi mielessä lumi-teemainen welffi armeija, niin pakko kysyä miten sait tuon lumen aikaseksi.
Uudet kuvat ovat todellaki parempia kuin edelliset. Tuovat hiusten värin ja miekan NMMän kivasti esiin. Plussaa vielä (uskomatonta ettei kukaan muu ole tätä maininnut) spugeparran sängestä. Lämmittää varmasti kylminä talviöinä. :D
Erikeepperiä ja ruokasoodaahan se on, tosin en ole sekoitukseen ripoitellut yhtään lisää sitä soodaa. En halunnut niin jäisen näköistä fiilistä, joten jätin sen tuollaiseksi nolla-asteiseksi lumeksi.Stormbringer kirjoitti:Itselläkin kävi mielessä lumi-teemainen welffi armeija, niin pakko kysyä miten sait tuon lumen aikaseksi.
Siksi se on kasvatettu :P Karuilla jannuilla on aina parta.Leoniidi kirjoitti:Lämmittää varmasti kylminä talviöinä. :D
- Isompi Arska
kaunista. eipä ole muihin paljon lisättävää
Eikös me kuuluttu länsinaapurille sillon kun juosella ja miekalla heiluttiin? Maalaappas kilpi sinikeltaseksi! VITSI VITSI
Huoh, pitäsi varmaan lopettaa tän blogin seuraaminen kun tulee vaan paha olo, kumpa minäkin osaisin...
Tosi hienoa jälkeä <3
Huoh, pitäsi varmaan lopettaa tän blogin seuraaminen kun tulee vaan paha olo, kumpa minäkin osaisin...
Tosi hienoa jälkeä <3
Hän on puhunut.