Riksussa tapahtuu, LOTRia 19.4
Re: Riksussa tapahtuu, LOTRia 19.4
lainaatko obe mulle armeijoita jos tuun?
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Iik, sehän meinaisi etten ite pääse pelaamaan ;D Multa löytyy napit kahteen hyvisarmeijaan ja yhteen ja puoleen pahisarmeijaan, eli ei pysty ku yhelle avuttomalle lainaamaan armeijaa :P Sopikaa keskenänne :D
Tuo 700 olisi oikein passeli, niin sais ne liittolais armejat toimimaan tuossa 500/200 jutussa. Riittäs pisteitä siihen toiseen heroon pitämään joukon laillisena.
700 käy vallan mainiosti.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Mä oon ulkona jos 700(Kauheeta uhkailua, ikäänkuin sillä olisi mitään merkitystä).
Joo elikkä 600 äänestän. :|
Joo elikkä 600 äänestän. :|
Sieni ei ole kasvi.
Huissaatana, jos Pauli jäisi pois... Eli pelataan kuuttasataa pistettä. Editoin pari päivää sitten viimesenkin skenun tonne, ja lisäsin teemapisteet ja parituksen :) Jostain Tesjoen turnauksesta tuttu mahdollisuus pelata kaikki pelit samalla listalla jos noppa&vastustajat suosii...
Messis ollaa!!!
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Hyi sua, paritusta... :<Oberon_ kirjoitti:...ja lisäsin teemapisteet ja parituksen :)
Mä varmistan sitten kuin Miq varmistaa(Aijon siis pummia kyytiä), tai sit jos saat Tankin tulemaan mukaan(Jolta siinä tapauksessa aijon pummia kyytiä). :D
Jeah 1200 = 590-610 per armeija siis joo... Mä tuun jos jompikumpi noist tulee.
Sieni ei ole kasvi.
No jostainhan se on köyhän opiskelijan tulonsa hankittava, miksei vaikka parituksesta...Githoniel kirjoitti:Hyi sua, paritusta... :<Oberon_ kirjoitti:...ja lisäsin teemapisteet ja parituksen :)
Mä varmistan sitten kuin Miq varmistaa(Aijon siis pummia kyytiä), tai sit jos saat Tankin tulemaan mukaan(Jolta siinä tapauksessa aijon pummia kyytiä). :D
Jeah 1200 = 590-610 per armeija siis joo... Mä tuun jos jompikumpi noist tulee.
Odotellaan siis mikun ja juhan päätöksiä, ja tosiaan 1200 yhteensä käytössä sanotuilla joustoilla.
Pelkään että oma osallistuminen ei onnistu. Ei vain ole aikaa. Hyvä jos Helsinkiin pääsen.
- Pikku-Make
Mitenkäs aikataulu? Koskas pitäis raahautua paikalle jos olisi tulossa, ja myös koska pääsee lähtemään pois?
Gmail kutsuja tarjolla!
Hmm, aivan. Aikataulu tuleepi lähiaikoina, rupean laskeskelemaan paljon tässä tarvitaan aikaa per peli :D
- Pikku-Make
No, mikäs tässä... On kuitenkin sen verran lähellä juna-asemaa, että pystyy tulemaan yksinkin... Joten mää oon tulossa ja maksankin nyt jopa.
Gmail kutsuja tarjolla!
Hee, ei enää kuukauttakaan. Ja maksettukkin on...
http://www.hytti.uku.fi/~tojala/uusilotr.htm löytyi! :)lisko ja örkki kirjoitti:voiko joku laittaa linkin tohon tommin sääntöpakettiin, kun en tiiä missä se on
Näin kävi, etten kyytiä saa.
Busseilla pääsee Tampereelle ja Turkuun täältä, mutta ei paljon auta. -.-
Harmittaa ihan törkeesti, tosi mielenkiintoiset skenaariot ja vaikka mitäniin... ;(
Ens kerralla kun jotain järjestät niin sit vaik teen väliaikais-muuton tarpeeksi lähelle et pääsen. :P Sun turnaukset on ollu tosi mukavia aina, vaikka viime kertaseen(mis olin) vain 6 heppua uskaltautukin, joista 4 meiltä yhteiskyydillä. XD
Kurja kumminkin.
Busseilla pääsee Tampereelle ja Turkuun täältä, mutta ei paljon auta. -.-
Harmittaa ihan törkeesti, tosi mielenkiintoiset skenaariot ja vaikka mitäniin... ;(
Ens kerralla kun jotain järjestät niin sit vaik teen väliaikais-muuton tarpeeksi lähelle et pääsen. :P Sun turnaukset on ollu tosi mukavia aina, vaikka viime kertaseen(mis olin) vain 6 heppua uskaltautukin, joista 4 meiltä yhteiskyydillä. XD
Kurja kumminkin.
Sieni ei ole kasvi.
Elä lupaa jos et voi pitää, seuraava turnee ois näillänäkymin puokissa Lahdessa. Mitään yksityiskohtia ei oo moisesta selvillä. Turnaus kerrallaan...ens kerralla kun turnausta järjestät...
- Pikku-Make
Pitääkö tuon jaon olla tasan 200 ja 400? Vai saako olla pieni heitto?
Gmail kutsuja tarjolla!
Oberon_ kirjoitti:Ei tarvii olla liittolaisia. Mutta siis sun armeijassa pitää olla kaksi osiota, joista toinen on laillinen 200pts, ja toinen on laillinen loput, yhteensä noiden kahden osan tulee mahtua siihen 600 +-10pts-haarukkaan, ja joo hyvillä ja pahoilla sama homma. Eli hero(+massaa)=200, ja hero(t)(+massaa)=loput. Annetaan tohon 200 pisteeseen se +-10pinnan haarukka kanssa.