"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka vanhoja pelaajat ovat?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
era_mur

Kuinka vanhoja pelaajat ovat?

Viesti Kirjoittaja era_mur »

Elikkäs kysyisin, että kuinka vanhoja faban pelaajat on (en löytänyt haulla ikä, iät mitään)?
Itse olen 14
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Jarva

Re: Kuinka vanhoja pelaajat ovat?

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Klikkaa sotulaisten käyttäjänimiä, jolloin ikä löytyy heidän tiedoistaan, jos he ovat sen halunneet paljastaa. Voin kyllä sanoa, että fabailijoiden ikähaarukka on ihan laidasta laitaan.

JarvaEdit: Jos meinasit näin yleensä ottaen maailmassa olevien fabailijoiden ikiä, niin edellinen virkkeeni pätee siihenkin.
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Itse olen 13. Tietty figupelejä pelaa varmaan jopa 5 vuotiaat - eläkeikäiset. Tai ainakin nelikymppisiin.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jarva kirjoitti: Voin kyllä sanoa, että fabailijoiden ikähaarukka on ihan laidasta laitaan.
Tässä kaiketi kaikki se keskustelullinen anti, jota tältä ketjulta voisi odottaa. Seuraavat n viestiä sisältäisivät lähinnä numeraaleja väliltä 7 - 99.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”