Empire nappeja [6.1.2011]
Re: Empire nappeja(PAIVITYS 20.10.-07)
VAU! Varmaan parasta empiree mitä sotussa näkee. Hienosti maalattu, ja erityisen kauniita noi liput.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Kotkan takia ehdottaisin Griffon BanneriaIlkeapikkuperkele kirjoitti:jalka Bsb= Imperial Banner ?
What's going on here? Back from the grave and crap.
Kiitoksia kaikille kommenteista
. Eilen tarttui mukaan 20 boxi flagelantteja, niitä sitten varmaan seuraavaksi.. Aika tuoda ensimmäiset 7ed. modellit armeijaan
.
.
Joo kyllähän se yrittää ainakin kovasti esittää griffoniaJakeZuku kirjoitti:Kotkan takia ehdottaisin Griffon BanneriaIlkeapikkuperkele kirjoitti:jalka Bsb= Imperial Banner ?
Wau! Ammattilaisen työtä nuo liput. Tosi taidokkaasti osaat maalata ne. Itse figutkin ovat kaikin puolin hyvin onnistuneita.
Harmi vaan kun menin itse lopettamaan Empiren keräämisen.
Harmi vaan kun menin itse lopettamaan Empiren keräämisen.
Löytyy.
- OneManArmada
Liput ovat todella tyylikkäitä. figuissa voisi kyllä olla vähän enemmän yksityis kohtia, jotakin purity sealeja tai semmoisia. Tuon yhden lipunkantajan sininen viitta on tainut jäädä highlaittamaatta tai sitten se on vain heijastunut huonosti.
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
OneManArmada kirjoitti:figuissa voisi kyllä olla vähän enemmän yksityis kohtia, jotakin purity sealeja tai semmoisia. Tuon yhden lipunkantajan sininen viitta on tainut jäädä highlaittamaatta tai sitten se on vain heijastunut huonosti.
Joo kyllähän noihin olisi saanut kikkailtua vaikka mitä, mutta pelaamaan on pakko taas jossain välistä päästä niin ettei ihan ikuisuus menisi niin päätin hieman säästää ajassa
Joo kyllä siinä lipunkantajan viitassa on highlighteja, mutta kuva onnistui kyllä ihan kivasti hylkäämään ne
Re: Empire nappeja(PAIVITYS 2.3.-08)
Pitkästä aikaa tähänkin projektiin jotakin edistystä. Elikkä kapteeni pegasuksella, huonot kuvat mutta ainakin konversio näkyy. Elikkä kyhätty siis bretonnian pegasuksesta ja kaikista random muovi bitseistä. Olen kyllä lopputulokseen ihan tyytyväinen.

Nyt olisi tarkoitus vähän jatkaa tätäkin projektia eteenpäin, elikkä yritetään päivitellä taas mahdollisimman pian. =)

Nyt olisi tarkoitus vähän jatkaa tätäkin projektia eteenpäin, elikkä yritetään päivitellä taas mahdollisimman pian. =)
En nyt keksi tuosta kauheasti sanottavaa (vaikka nyt käskitkin kommentoida :) ), mutta imo tuolle konille olis sopinu paremmin se toisenlainen empirepollen pää. Muuten konversio näyttää onnistuneelta. Maalaus näyttäs olevan perussettiä, valkoinen tosin näyttää kököltä, mutta niin se niissä sun muissakin kuvissa näyttää, vaikka IRLissä ne figut on mukavan näkösiä.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Joo en tiiä mikä tässä mun kamerassa on ku se saa näyttämään nää näin paksuilta ja epätasaisilta. Joo pollen päätä mietiskelin, mutta päädyin lopulta tuohon, sopi mielestäni tuohon pegasuksen muuhun ulkonäköön paremmin, kun sillä ei muutenkaan ole armoreita kovin paljoa päällä. Ja oli helpompi liittääkkin tuohon, kun tuonne kaulan juureen piti tuota green stuffia laittaa ja muovata tuo kangas ja armorit siitä niin olisi ollut melko vaikeahkoa rueta jotain chainmailia sinne änkäämään. ;) Mutta kiitoksia kommentista! ;DPesis kirjoitti:En nyt keksi tuosta kauheasti sanottavaa (vaikka nyt käskitkin kommentoida :) ), mutta imo tuolle konille olis sopinu paremmin se toisenlainen empirepollen pää. Muuten konversio näyttää onnistuneelta. Maalaus näyttäs olevan perussettiä, valkoinen tosin näyttää kököltä, mutta niin se niissä sun muissakin kuvissa näyttää, vaikka IRLissä ne figut on mukavan näkösiä.
- MetalliMursu
Maalausjälki on kyllä hyvää ja väriteema kekseliäs ja empirelle sopiva.
Mutta ainakin uusin kuva oli hiukan kehno, kannattaa olla useampi valaisin käytössä. Itse käytän yleensä kahta tai kolmea.
Lukuunottamatta nykyistä lamppulippis-viritelmääni.
Mutta jatkahan samaa rataa, kiva nähdä välillä muutakin empireä kuin omaa ja ExoCowboyn settiä.
Mutta ainakin uusin kuva oli hiukan kehno, kannattaa olla useampi valaisin käytössä. Itse käytän yleensä kahta tai kolmea.
Mutta jatkahan samaa rataa, kiva nähdä välillä muutakin empireä kuin omaa ja ExoCowboyn settiä.
Folk metal? Check out Tarvas!
Kiitoksia palautteesta, tosiian kuvaustaitoni ovat mitä on. Ja kamerakaan ei todellakaan ole parhaimmasta päästä, pitäis varmaa väsätä semmone "studio" niin saisi edes jonkunlaisia kuvia aikaiseksi. ;)MetalliMursu kirjoitti:Maalausjälki on kyllä hyvää ja väriteema kekseliäs ja empirelle sopiva.
- MetalliMursu
Kyllä hyviä kuvia voi saada ilman studiotakin, mutta sellaisella viritelmällä voisi olla myös hyvä niitä kuvia räpsiä.
Mitäs tulee seuraavassa päivityksessä?
Folk metal? Check out Tarvas!
Nii voisihan se olla, mutta semmoinen kotitekoinen "studio" ei varmaan pahitteeksi olisi ^^.MetalliMursu kirjoitti:Kyllä hyviä kuvia voi saada ilman studiotakin, mutta sellaisella viritelmällä voisi olla myös hyvä niitä kuvia räpsiä.
Seuraavaksi tulee konvertoitu mounted warrior priest ja 10 flagelanttia. Ne ovat maalattukin, koitan huomenna napata kuvat. =) Ja tällä hetkellä maalauksen alla spearman blocki, niistäkin voin wip kuvia tässä laitella.
Re: Empire nappeja(PAIVITYS 7.3.-08)
Joo päivityksen aika. =) Nyt olisi flagelantteja ja warrior priesti tarjolla. Sana on vapaa. =)
Warrior priestin konversioon olen muuten tyytyväinen, mutta en löytänyt sille hyvää päätä. Olisi minulla ollut muutama mukava, mutta sitten tajusin että ne eivät olekkaan kaljuja joten päädyin tähän huivipäähän..
Flagelantteja olisi vielä 10 lisää, mutta saa nähdä jaksaako niitä nyt millonka maalailla. Näihin nyt en mitään erikoista lähtenytkään yrittämään, en pidä näistä uusista modelleista, hirveitä maalattavia =S. Mutta pitihän näitäkin nyt saada joskus maalattua. Sitä pelipöytänappia, ehkä paikoittain hutaistumpia kuin nämä aikaisemmat, mutta en jaksanut jäädä turhia nysväilemään ;D.

http://i9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... G_2532.jpg

Warrior priestin konversioon olen muuten tyytyväinen, mutta en löytänyt sille hyvää päätä. Olisi minulla ollut muutama mukava, mutta sitten tajusin että ne eivät olekkaan kaljuja joten päädyin tähän huivipäähän..
Flagelantteja olisi vielä 10 lisää, mutta saa nähdä jaksaako niitä nyt millonka maalailla. Näihin nyt en mitään erikoista lähtenytkään yrittämään, en pidä näistä uusista modelleista, hirveitä maalattavia =S. Mutta pitihän näitäkin nyt saada joskus maalattua. Sitä pelipöytänappia, ehkä paikoittain hutaistumpia kuin nämä aikaisemmat, mutta en jaksanut jäädä turhia nysväilemään ;D.

http://i9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... G_2532.jpg

Perussettiä, yks flagelantti on suora kopio minun flagusta, niin kasauksen kuin maalauksenkin puolesta :) . Jos huomenna tuut ropekerhon niin voin luututa lattiat noilla flagelanteilla ;) . Ei pahalla mutta warrior priest on aika tylsän näköinen, ja btw eikös flagellant boksissa tuu sopiva kaljupää, ainakin mulla tuli just passeli. Lisäks kaikilla brettipelaajilla on extrana sitä yhtä munkki-tuk päätä...
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Heh, tuskinpa minä näillä olin pelaamassa, korkeintaan niitä kivoja 5 tyypin junia ;D. Todenäköisesti jäävät hyllyyn pölyjä keräämään.Pesis kirjoitti:Perussettiä, yks flagelantti on suora kopio minun flagusta, niin kasauksen kuin maalauksenkin puolesta :) . Jos huomenna tuut ropekerhon niin voin luututa lattiat noilla flagelanteilla ;) . Ei pahalla mutta warrior priest on aika tylsän näköinen, ja btw eikös flagellant boksissa tuu sopiva kaljupää, ainakin mulla tuli just passeli. Lisäks kaikilla brettipelaajilla on extrana sitä yhtä munkki-tuk päätä...
Joo onhan se vähä tylsän näköinen, en vain oikein keksinyt että mitä muutakaan siihen enää laittaisi. Jaa no pitääpäs kurkata tarkemmin sinne boxiin, jospa sieltä löytyisi semmoinen.
Sanokeehan nyt muutkin jotain! ;)
En tykkää tuosta että väri, esim. sininen, oranssi, vaalea ja ihon väri hyppäävät flätistä väristä suoraan tummaan sävyyn. Eli lisää kerroksia värin ja tumman värin väliin+ korostuksia kaipaan. Tämä pätee myös alustoihin.
Metallit on ilmeisesti tehty washaamalla suoraan puhtaan metallivärin päälle? Ihan siistiä muttä itse en pidä siitä. Ennemmin vähän kuivaharjailisit tumman päälle metallia ja sitten vasta washi, ja mieluummin ruskealla kuin puhtaalla mustalla.
Silmät muuten hyvät mutta ne on ehkä vähän tuhan vapaasti maalattu----->liian isot. Eli myötäilisi enemmän sen figun muotoja, jos ymmärrät, vähän vaikea selittää.
Hyvvää, oli että figut on muuten todella hyviä lukuunottamatta edellisiä juttuja. :) Sopii armeijan väreihin hyvin ja erityisesti tuli ja kääröjen tekstit on hyvän näköisiä. Warrior Priest on ihan hyvä perusnappi, mutta en tykkää juurikin tuosta päästä, ei vaan sovi tyyliin tollainen rätti. Yleisesti hyviä nappeja, näitä voisi katsella lisääkin.
Metallit on ilmeisesti tehty washaamalla suoraan puhtaan metallivärin päälle? Ihan siistiä muttä itse en pidä siitä. Ennemmin vähän kuivaharjailisit tumman päälle metallia ja sitten vasta washi, ja mieluummin ruskealla kuin puhtaalla mustalla.
Silmät muuten hyvät mutta ne on ehkä vähän tuhan vapaasti maalattu----->liian isot. Eli myötäilisi enemmän sen figun muotoja, jos ymmärrät, vähän vaikea selittää.
Hyvvää, oli että figut on muuten todella hyviä lukuunottamatta edellisiä juttuja. :) Sopii armeijan väreihin hyvin ja erityisesti tuli ja kääröjen tekstit on hyvän näköisiä. Warrior Priest on ihan hyvä perusnappi, mutta en tykkää juurikin tuosta päästä, ei vaan sovi tyyliin tollainen rätti. Yleisesti hyviä nappeja, näitä voisi katsella lisääkin.
Soturipappi on hieno, yllätti hieman kun maalaamattomana vain näin... Flagellantit on speedpaintatuksi erittäin hyvännäköisiä. Gut!
What's going on here? Back from the grave and crap.
Kiitos rakentavasta palautteesta! =) Joo olen kyllä hieman tämmöinen kaavoihin kangistunut extreme highlightaaja. En varsinkaan näihin flagelantteihin jaksanut paria layeriä enempää laittaa, ja ne ovatkin melko jyrkkiä. Tiedän että voisi kyllä maalata paremminkin, mutta ei aina anna aika eikä kiinnostus periksi. ;Dtogottaja kirjoitti:En tykkää tuosta että väri, esim. sininen, oranssi, vaalea ja ihon väri hyppäävät flätistä väristä suoraan tummaan sävyyn. Eli lisää kerroksia värin ja tumman värin väliin+ korostuksia kaipaan. Tämä pätee myös alustoihin.
Metallit olen aina tottunut maalaamaan tuolleen kirkkaan päälle washaamalla, minusta silleen vaan tulee kivempaa jälkeä. Sitäpaitsi drybrush särkee pensseleitä. Syy miksi nuo flagelanttejen metallit saattavat olla hieman erikoisemmat, on että washasin ne ihan tavallisella ohennetulla chaos blackilla, kun black ink oli loppunut. Mutta pian tulee lisää mustetta niin saadaan taas metallitkin näyttämään metallilta. :)
Silmätkin on vähän muikeat, mutta flagelantithan on tunnetusti hulluja ;)
Joo pitää kattoa josko tuohon löytäisi jonkun paremman pään tilalle.
Mutta kiitoksia palautteesta, mukava kuulla järkevää kritiikkiä. Yritetään parantaa tapoja. :)