Hui kauhistus!
Aragorn nyt vain sattuu olemaan pelin "The Hero of the world", joten kannattaa totutella ajatukseen. Äijästä on toki vaikea päästä eroon, mutta ei ole ollenkaan mahdoton tappaa. Arskalla ei Will-pojot loputtomiin kestä, joten pientä maagista keskitystä niin se on sitten siinä. Pelatkaa korttinne oikein. Sitä en kiellä, etteikö Aragorn tappaisi lähes kaikkea kohdalle osuvaa, tosin sille nyt ei olekaan pakko syöttää kalleimpia nappejaan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Re: Hui kauhistus!
Pahimmat pelot ovat Aragorn ja Dain.En älyä miksi en ikinä tapa niitä.
Rautapihalla sattuu ja tapahtuu siis liity meihin!
t.Saruman ja urukit
t.Saruman ja urukit
Aragorn, Dain, Durin, Balrog ja Sauron the Voittamaton. Omistan itse 3 ensimmäistä :-) ja Sauronin jätin säälistä kamuja kohtaan hankkimatta.
Come to the dark side. We have cookies!
Hmm... En arvannut kääpiöitä mainittavan pahana vastuksena. Itse en ole kertaakaan voittanut kääpiöillä. En gobboja, en urukkeja, muuta vastaan en ole tainnut pelatakaan niillä. Kääpiöt kestävät kyllä hyvin osumaa, mutta jokainen kuollut kääpiö on paha menetys. Jossain vaiheessa ne vain loppuvat kesken. Muilla roduilla on niitä keihäsmiehiä, jotka tukevat hyökkääjää. Kääpiöillä ei oikein, paitsi ne uudet nyt, mitä en ole kerennyt maalata vielä. Ehkäpä se sotaonni kääntyy, kun kääpiötkin saavat keihästukea.
edit. Ei siis mitään ihan uusia kääpiöitä ole myynnissä, vaan minulle uusia keihäskääpiöitä :)
edit. Ei siis mitään ihan uusia kääpiöitä ole myynnissä, vaan minulle uusia keihäskääpiöitä :)
Luumumehu on soturien juomaa
Pelaa haltia kääpiö juustoa. Itse voitin sillä jonkun turnauksen. Pelinkovin eturivi, parhaat ampujat, keihäät ja kuolematon hero. Sillä pärjää. Ainut on, että eihän se missään ensimmäisenä ole.