Empire nappeja [6.1.2011]

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
HeviPerse
Viesti:

Re: Empire nappeja(PAIVITYS 7.3.-08)

Viesti Kirjoittaja HeviPerse »

Tykki miehet todella hienoja ja tykki myös hieno. Näyttää siltä, että on todella nähty vaivaa. Baset ovat hienoja kanssa. Ja state troopit nättejä kuin vauvanpeppu !
HeviPerse
Viesti:

Re: Empire nappeja(PAIVITYS 7.3.-08)

Viesti Kirjoittaja HeviPerse »

Unohdin mainita, että kiväärien puun väri on loistava. Aivan kuin se olisi hiottu todella kauniiksi.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Empire nappeja(PAIVITYS 25.5.-08)

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Hölökyn kölökyn. Nyt ois taas pitkästä aikaa uusia figuureja sotavasaran kansalle. Ajattelin tällä kertaa panostaa ja palauttaa alkuperäisen tason takaisin. Kenraaliin nyt luonnollisestikin on nähty vaivaa ja keihäsmies yksikön sain viimein pelikuntoon.

Olkaapa hyvät! Toivottavasti pidätte. =)

Elikkäs tässäpä olisi griffonilla ratsastava kenraali. Griffoniin haettu vähän tuollaista korppimaista sinertävää/mustaa sävyä. Nuo ruskeat griffonit on niin tylsän näköisiä. :) Ja käyhän tuo hyvin yhteen muun armeijan kanssa. :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sitten tämä spearmen yksikkö. Bannerri ei ole vielä täysin valmis, en ole vielä keksinyt mitä siihen maalailisin. Ja kaikkien sulkia ei ole maalattu ihan loppuun, mutta nyt se on siinä kunnossa että sen kehtaa pelipöydälle heittää.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitten jonkinsortin ryhmäpotretti. Huono kuvanlaatu, mutta kyllä sieltä hikiseen saa bongailtua että mitä sitä löytyy.
http://i9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... G_2596.jpg

Ja siinä vielä linkki albumiin, sieltä löytyy kaikki kuvat.
http://s9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... er/empire/

Seuraavana onkin sitten tulossa lisää sankareita, loordeja ja vaikka mitä. Mitä vaan nyt tulee maalattua.

Mutta jonkinlaista palautetta olisi taas mukava lukea. :)
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Taattua laatua. Hienoa että griffon sai arvoisensa kodin :) . Itse haluaisin nähdä tuon armeijan display basella. Siinäpäs idea seuraavaan projektiin. Maalauspuolella ihastuin tuohon miekkaan <3 .
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Xenon
Peliporukkavalvoja

Pesis kirjoitti:Taattua laatua. Hienoa että griffon sai arvoisensa kodin :) . Itse haluaisin nähdä tuon armeijan display basella. Siinäpäs idea seuraavaan projektiin. Maalauspuolella ihastuin tuohon miekkaan <3 .
Joo display base on kyllä itse asiassa tekeillä. Tai ideoitu on, pitäisi vaan aloittaa tekeminen toden teolla.. =) Mutta eiköhän sekin vielä jonakin päivänä valmistu, tässä kesällähän sitä on aikaa tehdä. Mutta kyllä se joku päivä vielä tapahtuu. ;D Pitää vaan ettiä sitten joku hyvä kuvaaja, jolla on hyvä kamera.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Noniin päivityksen aika.

Hahmo hevosella. Olkaapa hyvät. :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Weeman

Re: Empire nappeja [9.6.2008]

Viesti Kirjoittaja Weeman »

Oikein tulee tippa linssiin kun vertaa mun empire tekeleitä sun näihin komistuksiin. No ei nä on kyllä todella hienoja.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
demoncookie

Viesti Kirjoittaja demoncookie »

No niin pitäähän tähän empiren kerääjänä vastata. Ne on mahtavia tai oikeastaan he ovat mahtavia! yksi juttu jäi kaivamaan mieltä se häiritsee mieltäni valtavasti, totta kai on kyseessä maku asia ,mutta miksi se kiva skeletoni hevosen otsasta on leikattu irti.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Kiitoksia kiitoksia. =) War alttarikin alkaa pikku hiljaa valmistumaan, siitä kuvia sitten kunhan on sen aika. :)
demoncookie kirjoitti:No niin pitäähän tähän empiren kerääjänä vastata. Ne on mahtavia tai oikeastaan he ovat mahtavia! yksi juttu jäi kaivamaan mieltä se häiritsee mieltäni valtavasti, totta kai on kyseessä maku asia ,mutta miksi se kiva skeletoni hevosen otsasta on leikattu irti.
Joo maku asiahan tää on, mutta musta se skeletoni ei ollu kumminkaan tarpeeksi kiva. Mä en oikein diggaa näistä kuolleista vauvoista mitä näihin uusiin empire figuihin on lisätty. Joten eihän siinä mikään muukaan auttanut kuin ottaa puukko käteen ja leikata se irti.

Mutta mikä empiren kenraaleja niin suuresti hiehtoo kuolleissa vauvoissa? :o Vai onko sillä joku psykologinen vaikutus vastustajaan? "Fear me normals, we kill innocent babies!"

Noh anyways, ei kuolleita vauvvoja mun armeijaan..
Weeman

Ne voi olla taktinen pelote! Kaikkihan pelkää vauvoja! ja varsinkin kun ne on kuolleita!
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Empire nappeja [8.7.2008]

Dodiin päivitystä ois luvasssa. Elikkäs itse kyhättyä war altaria tällä kertaa. Konversioon olen tyytyväinen, mutta maalaukseen en niinkään. Mutta pidemmittä puheitta tässä se nyt olisi.

Kuva

Kuva

Kuva
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Hmm.. Kivat konversiot ja mukiinmenevä maalaus. Saat peluutta noita minua vastaan :) .
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Xenon
Peliporukkavalvoja

Pesis kirjoitti:Hmm.. Kivat konversiot ja mukiinmenevä maalaus. Saat peluutta noita minua vastaan :) .
Kiitoksia, no mikä ettei. Voisihan sitä joku päivä pelata.
Weeman

Oikein näpsäkkä paavimobiili. En vain tuon warrior priestin scluptista pidä ollenkaan mutta ei se ole sinun asia:D
MetalliMursu

Viesti Kirjoittaja MetalliMursu »

Häiritsee hieman tuossa alttarissa tuon munkin base. Tai siis lähinnä tuo ruoho siinä.

Muuten vallan mukiinmenevää jälkeä kyllä.
Folk metal? Check out Tarvas!
Xenon
Peliporukkavalvoja

MetalliMursu kirjoitti:Häiritsee hieman tuossa alttarissa tuon munkin base. Tai siis lähinnä tuo ruoho siinä.

Muuten vallan mukiinmenevää jälkeä kyllä.
Joo unohdinkin mainita että tuo WP on joku wanha malli. Tarkoituksena olisi hankkia tuohon ihan uusi modelli kyytiin. Mutta milloinka se tapahtuu niin se onkin sit toinen juttu. Laitoin vaan tuon tuohon väliaikaisesti. Mutta eiköhän siihen joskus uusi modelli saada.
veteraani

Viesti Kirjoittaja veteraani »

Aikas makea tuo War Altar, olisikohan siitä mahdollista saada wip kuvia? Itse ehdottaisin uudeksi modelliksi tätä:

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Uutta modelia? Senhän ei tarvitse olla GW:n? http://reapermini.com/Miniatures/priest ... test/03185 ?
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

War altar on pirun komea! Ainoa miinus on noissa renkaissa... en tiedä miksi, mutta ne näyttävät jotenkin omituisilta. =s

Muukin armeija on todella näyttävä.
Xenon
Peliporukkavalvoja

veteraani kirjoitti:Aikas makea tuo War Altar, olisikohan siitä mahdollista saada wip kuvia? Itse ehdottaisin uudeksi modelliksi tätä:

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Joo tollanen siihen ois näiltä näkymin tulossa. =) Valitettavasti wip kuvia en ottanut. =/
Drakken kirjoitti:War altar on pirun komea! Ainoa miinus on noissa renkaissa... en tiedä miksi, mutta ne näyttävät jotenkin omituisilta. =s

Muukin armeija on todella näyttävä.
Joo en oo noihin renkaisiinkaan oikein tyytyväinen. Hemmetin hankalaa vaan tehdä tyylikkäitä renkaita, eikä ollu ylimääräisiä tykinrekaitakaan. =/

Kiitoksia kaikille!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”