Niin. Olen tässä itse vähän yrittänyt pelata itseäni vastaan.JakeZuku kirjoitti:Niin, ei kannata masentua jos peliseuraa ei löydy heti. Lomat ja muut ovat vielä edessä. jolloinka kyllä seuraa riittää ;)aatami kirjoitti:Okei, Nyt Tiistaina ei varmaan sitten kannata meidän pelata. Jos vaikka pelattaisiin sen seuraavalla viikolla. Tai sitten lomalla...Mr Cartier kirjoitti:Minulla on joko tiistaina tai keskiviikkona keikka poissa kuopiosta joten en voi luvata olevani paikalla silloin, eli ensiviikolla ainoa varma päivä milloin on varma aikataulu on maanantai.
Pelien sopimisia
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Kuopion pelaajat
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Itse en varsinaisesti Kuopiossa asu joten saisinko nuorisotalon osoitteen?? Ja onko milloin seuraavaa figupeli olisi tulossa??
I am Back to Forum... Tai jotenki noin
Minäkään en kyllä tiedä sen osotetta. Vaikka en kait sitä kyllä tarvitsekkaan...Globe kirjoitti:Itse en varsinaisesti Kuopiossa asu joten saisinko nuorisotalon osoitteen?? Ja onko milloin seuraavaa figupeli olisi tulossa??
Tuolta sivulta löytyy paikan sijainti.
http://www.labyrinth-productions.com/kaaos/ilmo.htm
Pääasiassa kauppahallin takaa valkeiselle päin, kunnes tulee vastaan sellainen outo valkea patsastaideteos. Nuokkasi on sen takana. Kierrä vain tiilitalon etuovelle. Mikäli ovet on kiinni, niin siinä pitäisi olla lappua, jossa numero johon soittaa.
http://www.labyrinth-productions.com/kaaos/ilmo.htm
Pääasiassa kauppahallin takaa valkeiselle päin, kunnes tulee vastaan sellainen outo valkea patsastaideteos. Nuokkasi on sen takana. Kierrä vain tiilitalon etuovelle. Mikäli ovet on kiinni, niin siinä pitäisi olla lappua, jossa numero johon soittaa.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Onkos nyt lauantaina ( 16.2? ) porukkaa tulossa pelailemaan? Olis hauska kokeilla 40k:takin tooodella pitkän tauon jälken. Jos jollain vielä olisi jonkun näköistä sääntökirjaakin niin olis aika pop. Voi olla, että säännöt on muuttunu kolmos edikasta jonkin verran... Voisin vaikkapas armored companyn tankit raahata messiin, joku 500-750p vois olla aika optimi. Saisin silloin täysin maalatun armeijan peliin, ainakin todennäköisesti :) .
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
On tulossa ja löytyy ohjekirja. Mutta en ehkä pääse pelaamaan, kun vedetään varmaan Inquisitoria. Siihenkin pääsee mukaan, jos 40K kiinnostaa. Pari figua vain mukaan.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- Mr Cartier
Mikäli aatami nyt tiistaina (siis tänään) pääset fantsuun niin voin tulla jutustelemaan ja kertomaan muutamia niksejä. Figut nyt ei sattunu mukaan kun aamulla tokkuraisena en niitä muistanut ottaa mukaan. Yllättävän paljon sitä kuitenkin muistaa ilman kirjaa ja tarvikkeitakin, kun on pelaillut läpi elämän.
Vahingosta viisastuu.
Pääsen 90% varmasti, Paitsi jos äitin kaikki työt järjestäytyy uusiks. Otanko Figut mukaan? Voisin tietysti ottaa sulle lainaan noi mun Battle for the scull pass Dwarffit.
Edit: Siis puol neljältä... Vai?
Edit2: Minut tunnistat ainakin vihreästä piposta, Jos(Kun(Kait)) Pääsen.
Edit3: Eääh... Äitillä ei ole mitään väliä , Töitä vain klo1-7 eli en taida päästä. Lomalla sitten.
Edit: Siis puol neljältä... Vai?
Edit2: Minut tunnistat ainakin vihreästä piposta, Jos(Kun(Kait)) Pääsen.
Edit3: Eääh... Äitillä ei ole mitään väliä , Töitä vain klo1-7 eli en taida päästä. Lomalla sitten.
- Mr Cartier
No minähän olen töissä lomallakin niin jospa sitten silloin.
Vahingosta viisastuu.
Noniin, Pääsisitkö ensi viikon maanantaina(25.2.2008) fantsulle Puoli neljän aikoihin?
- Mr Cartier
Pahus, olisi voinut onnistua, mutta eipä ehtinyt/muistanut tätä lukea viikonloppuna. Huominen on myös varattu jonkin ihme reissun vuoksi joka pitää tehdä, mutta keskiviikko olisi ok.
Vahingosta viisastuu.
Eääh... Mulla on keskiviikko Täysin täynnä että silloin en ehtisi. Minä päivänä pääsisit Ensi-viikolla? Kaikki muu käy paitsi Perjantai ja Lauantai. Mutta voidaan jo vähän keskustella foorumin kautta.
Armeijani kokoonpano:
40(Neljänkymmenen hahmon rykmentti) Night Goblin spearman Rykmentti johon lisätty Dagskar Earscrapper ja Nazbad Wartfinger
20 Night goblin Archers
10 Forest goblin Spider riders
1 Slugdrool the troll
---
Tämähän on siis ihan Battle for the Sculls pass, O&G ukoista tehty mutta kait tämäkin on ihan hyvä, Mitä sanot?
Armeijani kokoonpano:
40(Neljänkymmenen hahmon rykmentti) Night Goblin spearman Rykmentti johon lisätty Dagskar Earscrapper ja Nazbad Wartfinger
20 Night goblin Archers
10 Forest goblin Spider riders
1 Slugdrool the troll
---
Tämähän on siis ihan Battle for the Sculls pass, O&G ukoista tehty mutta kait tämäkin on ihan hyvä, Mitä sanot?
- Mr Cartier
Ensiksi sellainen ikävä uutinen että vaikka skullpass on paras diili ikinä, jalkaväki goblineilla ei tee juuri mitään. Uuden painoksen myötä goblineja kehnonnettiin ja örkkejä parannettiin (toinen toimenpide olisi ollut ihan ok, mutta molemmat yhdessä overkilliä). Ne ovat örkkeihin verrattuna:
1. arvoiltaan kehnompia. Eritoten Ld ja T arvoltaan
2. hinnaltaan halvempia, mutta eivät kuitenkaan tarpeeksi, sillä kahdella pisteellä saa jo niin paljon enemmän
3. verrattaen arvaamattomia johtuen animositystä (kuin myös perus örkit), mutta sitä ei pysty käyttämään niin paljon hyväksi Waaaghin avulla kuin örkkejä
4. heikompia ensimmäisellä vuorolla taistelussa koska niillä ei ole choppia (=mainio varuste). Heidän tulee siis ostaa vielä enemmän lisävarusteita, mikä heikentää heidän hinta/laatu suhdettaan.
5. pelokkaampia, sillä goblinit ottavat paniikkia örkeistä, kun örkit eivät ota goblineista.
Kuintenkin mikäli goblineista haluaa vääntää jotain hyvää niin:
1. common goblineista saa 4+ save joukkoja halvalla ja helposti lähitaisteluun. Melkein halpaa, mutta kestävää kuraa.
2. Night goblineilla on netterit sekä fanaatikkoja. Ne tosin lisäävät hintaa. (vaikkakin fanaatikot ovat paljon heikompia kuin olivat viime painoksessa)
3. niitä voi käyttää speed bumppeina örkeille, kun mitä tahansa niille tapahtuu, örkkejä ei jaksa kiinnostaa. Goblinit voi siis surutta uhrata jotta örkit murskaa viholliset.
Eli siis, goblinit ovat melkein ok laatunsa puolesta, joka paikataan verrattaen halvalla hinnalla. Ongelmaksi muodostuu vain se, että örkit ovat vain hinta/laatu suhteessa niin paljon parempia, ettei jalkagoblinien käyttö vain kannata.
Mikäli niitä silti haluaa käyttää, niin pitää olla ovela ja combottaa erinäisiä asioita. Esimerkkinä örkki shamaanin loitsu "waaagh" vaikuttaa kaikkiin joukkoihin armeijassa. Tämä koskee MYÖS fanaatikkoja, jotka taian aikana eivät tuhoudu edes tuplista. Kätevää, eikö.
Goblin shamaaneilla on samainen loitsu, mutta paljon heikompana, joten kannattaa olla pari örkki velhoa gobbo armeijan tukena jos haluaa lisää voimaa armeijaan.
Örkkipainotteisessa armeijassa goblin shamanit ovat korvaamattomia. Loitsu "Gork'll fix it" antaa niin paljon mahdollisuuksia että oksat pois. Loitsu kääntää kaikki 6:set 1:siksi. Se aiheuttaa:
1. T5+ yksiköt, olennot ja laitteet ovat kuolemattomia kaikkia kohteita vastaan (johon loitsu heitetään) joiden S on kaksi tai enemmän pienempi kuin toughnessisi.
2. Spiny shield. Kolmasosa attackeista kimpoaa S5:llä takaisin? Kyllä kiitos!
3. Miscasteja vihollisten velhoissa jotka ovat yksikössä
4. aivan sairaasti haittoja viholliselle taisteluun aivan normaali vaikutuksena
5. moninpelissä sen voi combinoida erinomaisesti loitsujen/taikaesineiden kanssa jotka aiheuttavat vihollisen rerollaamaan osumisensa. O&G ei tätä temppua saa itsenäisesti aikaan.
Toki paras on mikäli nämä saa vielä kombinoitua keskenään.
Huom: Trollit on erinoaisia kaatamaan raskasta ratsuväkeä. Ne yleensä kykenevät ottamaan charget hyvin vastaan. Niiden pahin heikkous on niiden leadership joka heijastuu stupidityn kautta sitä enemmän mitä kehnompi leadershippi lähellä olevalla kenraalilla on, tai yksikössä olevalla charecterilla. Pahinta on, jos kumpikaan ei ole voimassa, jolloin trollit ovat varsin hyödyttömiä muualla kuin taistelussa (jolloin stupidity ei vaivaa). Muista myös että trollit liikkuvat myös waaagh toiminnolla eteenpäin kun kenraali sen tekee, MIKÄLI kenraali on trolliyksikössä itse. Ota huomioon kuitenkin että kenraali hidastaa trollien liikettä, jos se on jalan.
1. arvoiltaan kehnompia. Eritoten Ld ja T arvoltaan
2. hinnaltaan halvempia, mutta eivät kuitenkaan tarpeeksi, sillä kahdella pisteellä saa jo niin paljon enemmän
3. verrattaen arvaamattomia johtuen animositystä (kuin myös perus örkit), mutta sitä ei pysty käyttämään niin paljon hyväksi Waaaghin avulla kuin örkkejä
4. heikompia ensimmäisellä vuorolla taistelussa koska niillä ei ole choppia (=mainio varuste). Heidän tulee siis ostaa vielä enemmän lisävarusteita, mikä heikentää heidän hinta/laatu suhdettaan.
5. pelokkaampia, sillä goblinit ottavat paniikkia örkeistä, kun örkit eivät ota goblineista.
Kuintenkin mikäli goblineista haluaa vääntää jotain hyvää niin:
1. common goblineista saa 4+ save joukkoja halvalla ja helposti lähitaisteluun. Melkein halpaa, mutta kestävää kuraa.
2. Night goblineilla on netterit sekä fanaatikkoja. Ne tosin lisäävät hintaa. (vaikkakin fanaatikot ovat paljon heikompia kuin olivat viime painoksessa)
3. niitä voi käyttää speed bumppeina örkeille, kun mitä tahansa niille tapahtuu, örkkejä ei jaksa kiinnostaa. Goblinit voi siis surutta uhrata jotta örkit murskaa viholliset.
Eli siis, goblinit ovat melkein ok laatunsa puolesta, joka paikataan verrattaen halvalla hinnalla. Ongelmaksi muodostuu vain se, että örkit ovat vain hinta/laatu suhteessa niin paljon parempia, ettei jalkagoblinien käyttö vain kannata.
Mikäli niitä silti haluaa käyttää, niin pitää olla ovela ja combottaa erinäisiä asioita. Esimerkkinä örkki shamaanin loitsu "waaagh" vaikuttaa kaikkiin joukkoihin armeijassa. Tämä koskee MYÖS fanaatikkoja, jotka taian aikana eivät tuhoudu edes tuplista. Kätevää, eikö.
Goblin shamaaneilla on samainen loitsu, mutta paljon heikompana, joten kannattaa olla pari örkki velhoa gobbo armeijan tukena jos haluaa lisää voimaa armeijaan.
Örkkipainotteisessa armeijassa goblin shamanit ovat korvaamattomia. Loitsu "Gork'll fix it" antaa niin paljon mahdollisuuksia että oksat pois. Loitsu kääntää kaikki 6:set 1:siksi. Se aiheuttaa:
1. T5+ yksiköt, olennot ja laitteet ovat kuolemattomia kaikkia kohteita vastaan (johon loitsu heitetään) joiden S on kaksi tai enemmän pienempi kuin toughnessisi.
2. Spiny shield. Kolmasosa attackeista kimpoaa S5:llä takaisin? Kyllä kiitos!
3. Miscasteja vihollisten velhoissa jotka ovat yksikössä
4. aivan sairaasti haittoja viholliselle taisteluun aivan normaali vaikutuksena
5. moninpelissä sen voi combinoida erinomaisesti loitsujen/taikaesineiden kanssa jotka aiheuttavat vihollisen rerollaamaan osumisensa. O&G ei tätä temppua saa itsenäisesti aikaan.
Toki paras on mikäli nämä saa vielä kombinoitua keskenään.
Huom: Trollit on erinoaisia kaatamaan raskasta ratsuväkeä. Ne yleensä kykenevät ottamaan charget hyvin vastaan. Niiden pahin heikkous on niiden leadership joka heijastuu stupidityn kautta sitä enemmän mitä kehnompi leadershippi lähellä olevalla kenraalilla on, tai yksikössä olevalla charecterilla. Pahinta on, jos kumpikaan ei ole voimassa, jolloin trollit ovat varsin hyödyttömiä muualla kuin taistelussa (jolloin stupidity ei vaivaa). Muista myös että trollit liikkuvat myös waaagh toiminnolla eteenpäin kun kenraali sen tekee, MIKÄLI kenraali on trolliyksikössä itse. Ota huomioon kuitenkin että kenraali hidastaa trollien liikettä, jos se on jalan.
Vahingosta viisastuu.
Kiitti ohjeista, Et vain sanonut että minä päivänä pääset hiitolomalla tulemaan fantasiapeleille...
Eipä oo mulla eikä monsier Cartierilla oo hiihtolomaa töissä. Duunii painetaan päivästä toiseen. Viikonloput on oikeastaan ainoita kertoja kun pääsee.
Nojaa, Mulla on vakava kurkkutulehdus että en pääsiskään nyt vähään aikaan, Mutta aikoja voi ehdotella. Parantumiseni varalta.
Mut voiko nuorisotalolla pelata Blood Bowl:ia tai pelaako kukaan?
I am Back to Forum... Tai jotenki noin
- Mr Cartier
Mitään peliä ei katsota pahalla, mutta pelikaveri kannattaa olla omasta takaa mikäli vastapelaaja(t) tarvitsevat omat pelinappulat varsinkin erikoisemmissa peleissä.
Ilmoittelehan aatami niitä päiviä kun on mahdollisuus päästä kokeilemaan.
Ilmoittelehan aatami niitä päiviä kun on mahdollisuus päästä kokeilemaan.
Vahingosta viisastuu.
Tiistaina(huomenna) kävisi kun sinun työt loppuvat(Puoli 4:jältä vieläkin). Kävelen kaupunkiin, En ole ehtinyt tehdä vielä muutakun 8 Orc warrioria, Minulla on valmiina: Armeijakirja, (Scull passin)Säännöt, Scull passin aloittelijan säännöt, 2 Gobbo shamania ja ne Scull passin gobbot. Pelataanko me siellä fantsulla(Demo varmaan)? Vai? Vai tulisitko tänne Puijonlaakson lähikirjastoon, Tänne saa tuoda figuja jos on pelipöytä vapaana(Uskoisin. Jos iso(Noin pikku-peliöydän kokoinen) shakkilauta käy).Ilmoittelehan aatami niitä päiviä kun on mahdollisuus päästä kokeilemaan.
EDIT: Pahus, Kaaduin ulkona ja nyt on jalka kipeänä. En pääsekkään tänään.. Yhyy.
Sori kun tuplapostaan... Täällä ei näköjään voi itse poistella omia viestejään. Miksi??
Voisit sinäkin näitä aikoja ehotella Mr.Cartier.
Voisit sinäkin näitä aikoja ehotella Mr.Cartier.