"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vampire ja muu taikominen...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Noppa Jumala

vampire ja muu taikominen...

Viesti Kirjoittaja Noppa Jumala »

elikkä olemme väitelleet ystävieni kanssa että saako chaoksen ”tyypit” ja vampiret taikoa maagisen taikka ”tavallisen" armorin kanssa, elikkä kysyisin että saavatko he taikoa armorit päällä?
(sillä tavalliset armorit päällä ei saa taikoa)
Vesihiisi

Re: vampire ja muu taikominen...

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Tarkistakaapas, niin ette löydä 7. laitoksen kirjasta kieltoa haarniska päällä taikomiselle.
Miau.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Kaikki maagit saa taikoa haarniska päällä. Taikahaarniskan ne saa ostettua jos saa ostaa mundaanina haarniskan. Tuo "ei saa haarniska päällä taikoa" on vanhan 6. kirjan jäämä, joka kummittelee yhä vanhoissa kirjoissa, esim. Hordes of Chaos. Siinähän erikseen mainitaan että kaamos sorcerit ja muut taikovat saa taikoa vaikka omaakin haarniskan. Oikeaa tietoa vaikka ei olekaan poikkeus enää.
Huomatkaa vampyyreillä että vaikka he saavatkin mundaani haarniskan vain BL powereiden kautta, saa he ostaa taikahaarniskoja vapaasti.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Noppa Jumala

Viesti Kirjoittaja Noppa Jumala »

kiitso robo-tono, selvensi asiaa...
Hellowenisti

Viesti Kirjoittaja Hellowenisti »

Heh. Minulla oli viime ropeconin turnauksessa vampire lordillani haarniska ja ei sen kanssa kuulemma saanut järjestäjien mukaan taikoa. "Sain" kuitenkin luvan pudottaa haarniskan vampyyriltäni pois, ottamatta mitään kuitenkaan tilalle. Oma mokani, kun olin tulkinnut sääntöjä väärin ja tehnyt listani väärin. (7ed. kirja oli sillon jo ilmestynyt.)
Viimeksi muokannut Hellowenisti, To 20.03.2008 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you're out there all alone
And you don't know where to go to
Come and take a trip with me
To future world!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Hellowenisti kirjoitti:Heh. Minulla oli viime ropeconin turnauksessa vampire lordillani haarniska ja ei sen kanssa kuulemma saanut järjestäjien mukaan taikoa. "Sain" kuitenkin luvan pudottaa haarniskan vampyyriltäni pois, ottamatta mitään kuitenkaan tilalle. Oma mokani, kun olin tulkinnut sääntöjä "väärin". (7ed. kirja oli sillon jo ilmestynyt.)
Minä luulisin, että tässä oli virhe armeijalistan tekovaiheessa. Ellen ihan väärässä ole, edellisessä kirjassa taikovista vampyyreistä (lord/count) ainoastaan Blood dragonille sai haarniskan ja niilläkin oli erikoissääntönä, että haarniska päällä saa taikoa. Lisäksi oli armour of bone, jossa luki että velhot voivat sitä käyttää ja (lisäksi!) taikoa se päällä. Seiskaedikan kannalta taikomisen salliminen muuttui turhaksi, mutta lupa käyttää oli edelleen oleellinen.

Esimerkiksi Von Carstein Counteilla ei ollut optiota tavalliseen panssariin eikä sitä myötä myöskään taikapanssariin. Von Carsteineistä ainoastaan thralleille sai panssaria, mutta ne eivät osanneet muutenkaan taikoa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hellowenisti

Viesti Kirjoittaja Hellowenisti »

jullevi kirjoitti:
Hellowenisti kirjoitti:Heh. Minulla oli viime ropeconin turnauksessa vampire lordillani haarniska ja ei sen kanssa kuulemma saanut järjestäjien mukaan taikoa. "Sain" kuitenkin luvan pudottaa haarniskan vampyyriltäni pois, ottamatta mitään kuitenkaan tilalle. Oma mokani, kun olin tulkinnut sääntöjä "väärin". (7ed. kirja oli sillon jo ilmestynyt.)
Minä luulisin, että tässä oli virhe armeijalistan tekovaiheessa. Ellen ihan väärässä ole, edellisessä kirjassa taikovista vampyyreistä (lord/count) ainoastaan Blood dragonille sai haarniskan ja niilläkin oli erikoissääntönä, että haarniska päällä saa taikoa. Lisäksi oli armour of bone, jossa luki että velhot voivat sitä käyttää ja (lisäksi!) taikoa se päällä. Seiskaedikan kannalta taikomisen salliminen muuttui turhaksi, mutta lupa käyttää oli edelleen oleellinen.

Esimerkiksi Von Carstein Counteilla ei ollut optiota tavalliseen panssariin eikä sitä myötä myöskään taikapanssariin. Von Carsteineistä ainoastaan thralleille sai panssaria, mutta ne eivät osanneet muutenkaan taikoa.
Aivan näinhän se olikin. Olihan se sittenkin totta, että olin tulkinnut niitä 7ed. sääntöjä väärin. (ja samalla myös tehnyt listani väärin) ^^
If you're out there all alone
And you don't know where to go to
Come and take a trip with me
To future world!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”