Plague marineiden maalaus???
Plague marineiden maalaus???
Elikkä kävin gw:n sivuilla, mutta siellä ei kovin kattavasti ollut nurglen ja plague marojen väriteemaa. Joten jos vaikka joku kertoisi minulle mitä maaleja tuossa haarniskassa yleensä käytetään pääsääntöisesti. Pääasiassa jos vain kerrotte mikä on tuo haarniskan perus väri, mikälie vihreä sitten onkaan?
ogres are the best!!!!!
Re: Plague marineiden maalaus???
Luulen että se on rotten fleshiä. Highlightit bleached bonella.
Itse olen käyttänyt cathacan green:iä pohjalle ja vaalentanut green camo:lla ja rotting flesh:illä.
Itse käytän päävärinä Goblin Greeniä, jonka pohjustan Dark Angles Greenillä. Higlightit teen Bleatse Bonella ja sen jälkeen Skull Whitellä.
Rauta osat tein Boltgun Metallilla, highlaitasin sen mithril silverillä, ja ruosteisen ilmeen sain Ruskealla Inkillä aikaan. Mutaatio ihon tein pohjustamalla Dark Fleshillä, sitten Bestial Brownilla -> Bronzed Fleshillä ja lopuksi Elf Fleshillä.
Siinä olisi kuva Obliteratorista johon itse olen aika tyytyväinen. (W.I.P)
http://s60.photobucket.com/albums/h24/G ... erator.jpg
Rauta osat tein Boltgun Metallilla, highlaitasin sen mithril silverillä, ja ruosteisen ilmeen sain Ruskealla Inkillä aikaan. Mutaatio ihon tein pohjustamalla Dark Fleshillä, sitten Bestial Brownilla -> Bronzed Fleshillä ja lopuksi Elf Fleshillä.
Siinä olisi kuva Obliteratorista johon itse olen aika tyytyväinen. (W.I.P)
http://s60.photobucket.com/albums/h24/G ... erator.jpg
Varmaan ihan hyvän saa kun hankkii mustan lisäksi catatchan greenin, camo greenin ja rotting fleshin panssariin.
Metallit voi tehdä tin bitzillä ja boltgun metallilla. Inkit sopivat myös hyvin nurglen limaisuuteen jos siitä tykkää.
Panssarit voisivat myös toimia ruskeina, bestial brown ---> graveyard earth ---> commando khaki.
Metallit voi tehdä tin bitzillä ja boltgun metallilla. Inkit sopivat myös hyvin nurglen limaisuuteen jos siitä tykkää.
Panssarit voisivat myös toimia ruskeina, bestial brown ---> graveyard earth ---> commando khaki.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Morjens.
Eli siis heitän tähän vanhaan topicin tynkään pari kysymystä.
Eli itseltäni löytyy hyllystä Water Efektiä. En ole kovinkaan paljon perehtynyt aineeseen, mutta haluaisin tiedustella että miten saa tehtyä limakupli (Vai mitä ne nyt onkaan :| )
Linkki:
http://uk.games-workshop.com/hordesofch ... gallery/6/
Eli tämän GW:n napin alustassa on noita limakuplia. :D
Neuvoja otetaan ilolla vastaan. :D
Eli siis heitän tähän vanhaan topicin tynkään pari kysymystä.
Eli itseltäni löytyy hyllystä Water Efektiä. En ole kovinkaan paljon perehtynyt aineeseen, mutta haluaisin tiedustella että miten saa tehtyä limakupli (Vai mitä ne nyt onkaan :| )
Linkki:
http://uk.games-workshop.com/hordesofch ... gallery/6/
Eli tämän GW:n napin alustassa on noita limakuplia. :D
Neuvoja otetaan ilolla vastaan. :D
Water effectillä et saa tehtyä kuplia. Sillä saat kyllä liman tai veden läpikuultavan näköiseksi, mutta ainakaan GW:n vesiefektistä ei ole varsinaisten vesiefektien tekemiseen. Woodland scenicsin tökötillä pystyy tekemään jotain efktejä, mutta ei kuplia silläkään.Swarmp kirjoitti:Eli siis heitän tähän vanhaan topicin tynkään pari kysymystä.
Kuplien tekoon on pari tapaa. Ensimmäinen tapa on porata beissiin reikiä, laajentaa niitä askarteluveitsen terää pyörittämällä ja liimaamalla reikiin esimerkiksi leluhelmiä tai vastaavia. Toinen tapa on pyöritellä green stuffista erikokoisia palloja, antaa niiden kuivua noin vuorokauden ja sen jälkeen leikata ne sopivan muotoiseksi terävällä veitsellä. Siis leikkaat pallosta haluamasi kokoisen segmentin ja liimaat beissille leikkauspinnasta. Green stuffista voit tehdä myös juuri puhjenneita kuplia, mutta ne joudut tekemään rehellisesti skulptaamalla.
Muistaakseni kyseisen figun kuplat oli toteutettu ensimmäisellä tavalla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."