Onko delffit kaaos ukkoja?
Onko delffit kaaos ukkoja?
Elikkäs kysyisin tuota, koska yks ogre itemi toimii "...chaos and skaven units...".
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Re: Onko delffit kaaos ukkoja?
Delffit on delffejä ja kaaokset kaaoksia.
Eli delffit eivät ole kaaoksia.
Eli delffit eivät ole kaaoksia.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Asia kunnossa ajattelin vain, koska ne palvelee kaamos jumalia. Kiitos vastauksesta.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Vain Cult of Slaanesh kultti joka palvoo kaamos jumalaa. Pääjumala on Khaine, god of murder.era_mur kirjoitti:Asia kunnossa ajattelin vain, koska ne palvelee kaamos jumalia. Kiitos vastauksesta.
Viimeksi muokannut Róbó-Tónó, Ma 10.03.2008 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- Half-breed
Khaine ei ole sitten Khornen alter ego, vaikka jotkut niin väittäisivät.Róbó-Tónó kirjoitti:Vain Cult of Slaanesh kultti. eli kaamos jumalaa. Pääjumala on Khaine, god of murder.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tuli huonosti kirjoitettua, tiedän kyllä että Khaine ei ole Khorne. Yhdellä kaamos jumalla tarkoitan että CoS ei palvo kaikkia kaamos jumalia vai ainoastaan yhtä.Half-breed kirjoitti:Khaine ei ole sitten Khornen alter ego, vaikka jotkut niin väittäisivät.Róbó-Tónó kirjoitti:Vain Cult of Slaanesh kultti. eli kaamos jumalaa. Pääjumala on Khaine, god of murder.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Delffipelaajan puhetta... ;)Half-breed kirjoitti:Khaine ei ole sitten Khornen alter ego, vaikka jotkut niin väittäisivät.Róbó-Tónó kirjoitti:Vain Cult of Slaanesh kultti. eli kaamos jumalaa. Pääjumala on Khaine, god of murder.
Ei se mikään alter ego olekaan, vaan karvainen elukka itse. Verinen pukki onkin ovelampi kuin mitä luullaan kun huijaa suippokorvaisia hienohelmoja sillä tavalla. Niin, no, mutta onhan Delffeillä se Slaaneshkin, mutta helffejä lähinnä mietin...
[