Warmachine Merc Blogi [Mangler ja Talon W.I.P 3.12.08]
Warmachine Merc Blogi [Mangler ja Talon W.I.P 3.12.08]
Päivää! Tuli sitten aloitettua Warmachine pitkän miettimisen jälkeen. Päätin aloittaa Magnus the Traitorilla, ja toivon että homma ei mene niin pieleen kuin Dark Eldareilla 40k:ssa... :D
Itse figuista yritän tehdä niin hyviä kuin pystyn, joten päivitykset tulee aika hitaasti. Nämä on ensimmäiset figut joista olen poistanut valuujäljet, ja yrittänyt hiota joitakin kohtia. Kaikki kädet on pinnattu kun alkoi pelottaa kun battlesuittien osat hitaasti tippuu ^^. Aijon maalata kädet erikseen, jotta homma helpottuu ja ei jää maalittomia alueita. Maalaan kaikki näyttämään enemmän tai vähemmän tietyökoneilta, joten pääväri on keltainen, punainen ja musta. Yritän saada hieman battledamagea, mutta olen aika varovainen näin alkuun jotta ei mee mitään pieleen. Kaikki ovat vielä W.I.P. Lisää ei tule ennekuin nämä ovat maaleissa.
Ja sitten kuvat:
http://i270.photobucket.com/albums/jj86 ... G_3480.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/jj86 ... G_3486.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/jj86 ... G_3494.jpg
Valitettavasti en jaksanut vielä leikata ja pienentää kunnolla kuvia, joten on ne linkissä. Risut ja Ruusut ja vinkkejä kiitos :)
Kiitokset Murheelle ja Teräratkselle kun auttoivat valinnassa, ja The Captainille kun rohkaisi maalaaman keltaiseksi.
Itse figuista yritän tehdä niin hyviä kuin pystyn, joten päivitykset tulee aika hitaasti. Nämä on ensimmäiset figut joista olen poistanut valuujäljet, ja yrittänyt hiota joitakin kohtia. Kaikki kädet on pinnattu kun alkoi pelottaa kun battlesuittien osat hitaasti tippuu ^^. Aijon maalata kädet erikseen, jotta homma helpottuu ja ei jää maalittomia alueita. Maalaan kaikki näyttämään enemmän tai vähemmän tietyökoneilta, joten pääväri on keltainen, punainen ja musta. Yritän saada hieman battledamagea, mutta olen aika varovainen näin alkuun jotta ei mee mitään pieleen. Kaikki ovat vielä W.I.P. Lisää ei tule ennekuin nämä ovat maaleissa.
Ja sitten kuvat:
http://i270.photobucket.com/albums/jj86 ... G_3480.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/jj86 ... G_3486.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/jj86 ... G_3494.jpg
Valitettavasti en jaksanut vielä leikata ja pienentää kunnolla kuvia, joten on ne linkissä. Risut ja Ruusut ja vinkkejä kiitos :)
Kiitokset Murheelle ja Teräratkselle kun auttoivat valinnassa, ja The Captainille kun rohkaisi maalaaman keltaiseksi.
Viimeksi muokannut Sipuli2, To 13.03.2008 03:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Magnus Agenda Blogi
Nyt vaan sitten pensseli käteen ja eiku hihat heilumaan.. =) Onnea projektille, seuraillaan mitenkä edistyy. ^^
Kiitos
. Huomenna varmaan kerkeen pohjamaalta ukot, ja maalata ensimmäisen kerrokksen metallia. Menee kuitenkin viikon lopulle ennekuin keltaista alkaa tulla, koska en päässyt käymään GeeWees viikonloppuna.
Hyvää joulua sotuun! Tuli sitten pohjamaalattua figut viime viikolla, ja meinas kyllä tulla itku kun näin kuinka paksuksi meni...
Nojoo tässä on Manglerista kuvia. Olen käyttänyt siinä vasta neljää väriä, joten on tulossa paljon lisää. Suuri osa metallisista alueista tulee olemaan pronssin/kuparin värisiä.

Jälleen kerran pahoittelen kuvien laatua. Hmm virheet maalauksessa alko paistaa kun katson koneelta ^^...
Nojoo tässä on Manglerista kuvia. Olen käyttänyt siinä vasta neljää väriä, joten on tulossa paljon lisää. Suuri osa metallisista alueista tulee olemaan pronssin/kuparin värisiä.

Jälleen kerran pahoittelen kuvien laatua. Hmm virheet maalauksessa alko paistaa kun katson koneelta ^^...
Re: Magnus Agenda Blogi [Mangler W.I.P 23.24]
Kivalta näyttää, seuraavissa enemmän keltasia ohennettuja kerroksia, jookos?
Protector of nerds.
- Isompi Arska
Re: Magnus Agenda Blogi [Mangler W.I.P 23.24]
mukavalta näyttää 
Warmachine Merc. Blogi [vähemmän W.I.P Mangler ja Talon]
Herätetäämpä tämä vanha muumio... Eli nyt on hieman edistystä tullu, ja yritän jaksaa loppuun asti. Suurin ongelma on kun en kehtaa ostaa liikaa maaleja, sillä joudun myymään ne kesällä kun ei pääse lentokoneesen mukaan. Bacet on nyt hiekattu, ja maalaan niitä sitten kun saan maalit. Aloitin talonin kun oli hieman tylsähkö toi mangler. Pitää kyllä parannella aika reippaasti, mutta haen tulosta joka näyttää hyvältä vastustajan lauta puolelta.
Ja tässä sitten kuvat:

Olisin mielelläni laittanut linkin mutta ei toiminut jostain syystä...
Otan vastaan mielelläni ehdotuksia, ja saa kommentoida raa-asti. Ja sori kun en ole vieläkään hankkinut photoshoppia niin kuvat ovat isoja.
Ja tässä sitten kuvat:

Olisin mielelläni laittanut linkin mutta ei toiminut jostain syystä...
Otan vastaan mielelläni ehdotuksia, ja saa kommentoida raa-asti. Ja sori kun en ole vieläkään hankkinut photoshoppia niin kuvat ovat isoja.
-
peukaloinen
Re: Warmachine Merc Blogi [Mangler ja Talon W.I.P 3.12.08]
- Lisää maalikerroksia keltaisiin.
- Highlightejä.
- Maalaa basen hiekka drybrushaamalla.
- Inkkejä metalleihin.
- Highlightejä.
- Maalaa basen hiekka drybrushaamalla.
- Inkkejä metalleihin.
Re: Warmachine Merc Blogi [Mangler ja Talon W.I.P 3.12.08]
Joo kiitos, mutta siis sanoin että nämä on WÍP. Eli siis noi tulee kunhan ostan maalit. Keltaiset on ekalla/tokalla kerroksella. Katsotaan jos jaksan viikonloppuna tarttua pensseliin.
(Vitsi noi näytti harmaina paremmilta xD, mutta en halua pelaa maalamattomilla. Kuitenkin meinaan varmaan joskus ostaa cygnaria ja korvata noi jos tää menee mönkään. May the force be with me... :P)
(Vitsi noi näytti harmaina paremmilta xD, mutta en halua pelaa maalamattomilla. Kuitenkin meinaan varmaan joskus ostaa cygnaria ja korvata noi jos tää menee mönkään. May the force be with me... :P)