gobling lista
gobling lista
tää on mun ensimäinen goblin lista :)
night goblin big boss
night goblin shaman
3x20 night goblin spearmenejä
24 goblin warrioreita (ei ole nightgoblin)
20 night goblin archereita
10 spiderrideriä
troll
goblin chariot
niin tämän armejan kanssa mun pitäis voitaa mun kaverin high elfit. en oo varma mitä sillä on mutta luulen että se käytää näitä:
high elf hero
2x16 high elves spearmeniä
16 high elf archeriä
8 silverhelmiä
5 swormastiriä
1 bolt thrower
niin siinä mitä luulen että hänellä on! miten voittaisin hänet??
night goblin big boss
night goblin shaman
3x20 night goblin spearmenejä
24 goblin warrioreita (ei ole nightgoblin)
20 night goblin archereita
10 spiderrideriä
troll
goblin chariot
niin tämän armejan kanssa mun pitäis voitaa mun kaverin high elfit. en oo varma mitä sillä on mutta luulen että se käytää näitä:
high elf hero
2x16 high elves spearmeniä
16 high elf archeriä
8 silverhelmiä
5 swormastiriä
1 bolt thrower
niin siinä mitä luulen että hänellä on! miten voittaisin hänet??
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: gobling lista
Jospa katsoit ensin sinne armeijakirjaan, että mitä kaikkea sieltä löytyy ennen kuin alat tekemään listaa.
Heroille aina lisäkamoja päälle. Ei ne muuten kestä saatika iske, gobot etenkään. Yksiköihin commandista jäseniä ja fanoja. Ehkä jopa nettereitäkin. Niin ja pisteetkin näkyviin niin voi sanoa jotain. Kuinka ison pelin edes pelaatte? En nyt osaa sanoa varmasti, mutta tuntuisi, että gobboja on enemmän.
Heroille aina lisäkamoja päälle. Ei ne muuten kestä saatika iske, gobot etenkään. Yksiköihin commandista jäseniä ja fanoja. Ehkä jopa nettereitäkin. Niin ja pisteetkin näkyviin niin voi sanoa jotain. Kuinka ison pelin edes pelaatte? En nyt osaa sanoa varmasti, mutta tuntuisi, että gobboja on enemmän.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
kyllähän niillä gobboilla on enemmän väkeä, mutta pisteissä en tiiä kun mulla on se vanha armybook... kaveri sano että sen lista on noin 500 pointia...
- Half-breed
Jos tänne tekee listan, niin se tehdään aina ja iankaikkisesti armeijakirjan kanssa. Tuollaiset figulistat ei mitään hyödytä. Sitten jos kaveri käyttää noita kaikkia siinä 500 pisteen listassa, niin menee jo pahasti yli. Tuossa on n.1k edestä tavaraa. Lisäksi jos nyt pelaatte sen 500 pisteen matsin, niin pelaatteko BP:tä, vai ihan peruspelin?nobody kirjoitti:kyllähän niillä gobboilla on enemmän väkeä, mutta pisteissä en tiiä kun mulla on se vanha armybook... kaveri sano että sen lista on noin 500 pointia...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
mikä BP on?
http://uk.games-workshop.com/warhammer/border-patrol/1/ nopea pieni faba mättö jossa on pienet rajotukset
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Haiskahtaa pahasti skull passille...
Pari vinkkiä, pisteet ylös, hommaa army book, fast cavalry viiden porukoissa, ei mitään vanilja tyyppejä, erinäistä itemiä pomoille. Noilla alkuun, kerro kaverille että pelaatte tietyn pistemäärän pelejä ettekä ilman komppeja. Hommaa fanatickejä. Ja goblin kirjotetaan ilman vikaa G:tä.
Pari vinkkiä, pisteet ylös, hommaa army book, fast cavalry viiden porukoissa, ei mitään vanilja tyyppejä, erinäistä itemiä pomoille. Noilla alkuun, kerro kaverille että pelaatte tietyn pistemäärän pelejä ettekä ilman komppeja. Hommaa fanatickejä. Ja goblin kirjotetaan ilman vikaa G:tä.
juu suurin osaa mun armeejasta on skull pass "goblineita ilman G:tä". kyl mun kaveri tietää että me pelataan pisteiten kanssa mutku mie sanoin tossa mun viestissä että mä LUULEN että sillä on semmonen armeja. eli tuo ei ollut kaikkea sen armejasta! voisiteko nytten kertoa jotain strategia milä mie voitaisin?!
Sul on kyl hiukan huonot saumat lähtee tossa haastaa tosissaan, massaa on hiukka enemmän mutta häviää turhankin tehokkaan iskemisvoiman taakse. Hommaat pari fanatickkia per loota niin homman pitäis helpottua reilusti, saa niitä viimeisiäkin rankkeja katoamaan taivaan tuuliin. Siitä sitten waan massalla päälle. Pitä kärrys boltterin losista pois koska se voi saada ikävää jälkeä impact hiteillään jos uskaltaa chargaa. Siitä yhtenä rintamana etiäpäin ja varot etteivä takana tulijat astu edessä olevien varpaille ja rupea tappelemaan.