Kun on tottunut parhaaseen, on vaikea tyytyä hyvään. Koska paikallisissa taidetarvikeliikkeissä ei laadukkaita siveltimiä löytynyt nykyään, on pakko turvautua verkkokauppojen antiin. Pääsemättä kokeilemaan sivellintä, ostaa aina hieman sikaa säkissä, mutta mutta, senpä takia pitääkin ostaa sivellin johon tiedän voivani luottaa. Kyseeseen siis tulevat lähinnä W&N Series 7 Miniature, tai Raphaelin 8404 -sarjat.
Mistä verkkokaupoista on kokemusta? Gorki? Muut nykysotun mestarimaalarit? Briteistä ilman tulleja, mutta kalliilla punnan kurssilla, vai jenkeistä halvalla dollarilla, mutta riskinä tulliin jääminen? Google näyttäisi olevan melko upottava suo, sillä taidetarvikkeiden verkkokauppoja on pilvin pimein. Entä olisiko jokin muu sivellinmerkki marketin musta hevonen? Hintaverrokkina kerrottakoon, että kolmos koon 8404 olisi lähimpään taidekauppaan tilattuna maksanut n. 24 euroa. Siveltimiä tulisi ostettua 3-4 kappaletta, joten postikulut jakautuvat suhteellisen pieniksi. Tietysti jos sopiva kauppa löytyy, voidaan viritellä vaikkapa kimppatilaustakin.
Sekalaisia ajatuksia kiireessä, koittakaa saada selvää kullannuput.
Laatusiveltimiä nettikaupasta?
Laatusiveltimiä nettikaupasta?
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
- Hands_of_blue
Re: Laatusiveltimiä nettikaupasta?
http://www.jacksonsart.co.uk/wildcardse ... hop=medium
Tuolta tilasin itse viimeksi W&N seiskat. En tiedä ovatko läheskään halvimmasta päästä kun en kauheasti jaksanut kenttätutkimusta tehdä. Palvelu kuitenkin toimi hyvin ja toimitus oli suhteellisen nopea vaikka tilasinkin joulun alla Englannin postin juuri lakkoiltua.
Tuolta tilasin itse viimeksi W&N seiskat. En tiedä ovatko läheskään halvimmasta päästä kun en kauheasti jaksanut kenttätutkimusta tehdä. Palvelu kuitenkin toimi hyvin ja toimitus oli suhteellisen nopea vaikka tilasinkin joulun alla Englannin postin juuri lakkoiltua.
Puntakin on muuten harvinaisen halpa tällä hetkellä. Tulliin jäämistä en noin pienissä paketeissa kuin siveltimissä uskaltaisi veikata.Skarsnak kirjoitti: Briteistä ilman tulleja, mutta kalliilla punnan kurssilla, vai jenkeistä halvalla dollarilla, mutta riskinä tulliin jääminen?
Mutta nettikaupasta: tuolta on tullut kertaalleen hankittua, tosin itse en silloin tilannut. Kuitenkin kaiketi oikein hyvä nettikauppa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Jep, näyttää luotettavalta. Suunnattomat kiitokset. Kiinnostaako ketään kimppatilaus? Vaikka eivät nuo postikulut ole kuin neljä puntaa :)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Mä voisin lähteä kimppaan jakamaan postikuluja parin pensselin tilauksella (0 ja 3). Kun näyttävät olevan alessa ja asiallisen hintaisia tuolla Ken Blomley Art Supplies nettikaupassa. Pitkään on tehnyt mieli kokeilla noita ns. 'parempia' pensseleitä kun täällä Sotussa ja muualla kehuttu. Markettipensseleillä olen tähän asti pärjäillyt, niin näkis sitten onko eroa. Tässähän käy kuitenkin niin että jos mersuun tottuu niin vaan mersu kelpaa jatkossa. Mutta ei haittaa jos maalausjälki paranee tai homma muuttuu maukkaammaksi. :)
-mv40k2
-mv40k2
-
Sotatonttu
Jos kimppatilausta järjestetään, niin itsekin voisin lähteä siihen mukaan. Hankinnassa olisivat koot 0 sekä 3.