Tarinakisa 2008: Hölinäketju
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Re: Tarinakisa 2008: Hölinäketju
Ainakaan aiempina vuosina ei käsittääkseni ole saanut omaansa äänestää. Sitä ei myöskään tarvitse kommentoida (luonnollisestikaan).
E: Sitä ei tosin ole näköjään kiellettykään. Mutta jotenkin näen melkoisen omahyväiseksi itsensä äänestelyn. <.<'
E: Sitä ei tosin ole näköjään kiellettykään. Mutta jotenkin näen melkoisen omahyväiseksi itsensä äänestelyn. <.<'
Niin, kukaanhan ei sitä kieltänyt... mutta itse en ole tarpeeksi paskamainen äänestääkseni itseäni. Kun kaiken lisäksi muilla oli paremmat tarinat.
Jaksaisikohan sitä vaivautua lukemaan nuo. :)
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Minä sain tulokseksi "Whimper...", mitäs nyt tehdään?blackmetalsiili kirjoitti:Kohta on omatkin kommentit matkassa ettei lohmut heitä monster-reaktionissa frenzyä ja tuhoa maailmaa...
Ah, ulkona sataa lunta. Onneksi sisälmysten joukossa on melkoisen lämmintä ja kiihottavaa ^^
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
blackmetalsiili
Joo, en ittekään aatellu itteäni äänestää, kun oli oma tarina aika arsesta...Aspharael kirjoitti:Niin, kukaanhan ei sitä kieltänyt... mutta itse en ole tarpeeksi paskamainen äänestääkseni itseäni. Kun kaiken lisäksi muilla oli paremmat tarinat.
Shit happens, tai sitten pelataan kahta lohmua ;)I Ride in a Dragon kirjoitti:Minä sain tulokseksi "Whimper...", mitäs nyt tehdään?
Minä en omista ainuttakaan lohikäärmefigua O_oblackmetalsiili kirjoitti:Shit happens, tai sitten pelataan kahta lohmua ;)I Ride in a Dragon kirjoitti:Minä sain tulokseksi "Whimper...", mitäs nyt tehdään?
IRIADedit: fghy!!!!oneone1!!!!! Tuhannes viesti *saa orgasmin*
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Sori, mutta kirjoitin kommentit aika ankarasti tälläkin kertaa. Rupesi ottamaan päähän monet ideat, jotka luulivat olevansa niin hyviä. Ei ollut selvästikään niitä ennakkosuosikkeja niin paljoa mukana tällä kertaa.
Mutta tosiaan, kommentoitu on. :)
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Minä tiedän että pidit mun tarinoista ^^Nilarakh kirjoitti:Sori, mutta kirjoitin kommentit aika ankarasti tälläkin kertaa. Rupesi ottamaan päähän monet ideat, jotka luulivat olevansa niin hyviä. Ei ollut selvästikään niitä ennakkosuosikkeja niin paljoa mukana tällä kertaa.
Ai, ne ovat nyt jo tulleet? Lukaisin tuon ensimmäisen 40k:n puolelta, ja voishan siitä sanoa että oli kiva lukea. Tietysti se tosiasia, että mariineja ei löydy kustakin chpaterista kuin, mitä, tuhatko se oli, oli ehkä vähän hakusessa mutta muuten käännökset ja muut olivat aika kivoja. Sopiva paketti. Aloitin myös Faban ensimmäistä, mutta se ei koukuttanut samalla tavalla kuin 40k:n, astetta raskaampi kun oli, enkä siis päässyt prologia pidemmälle. Mutta aika pitkälti näyttää samankaltaiselta laadulta kuin aiemminkin, joka ei ole välttämättä paha asia ollenkaan. Ehkä jaksan tahkota nuo läpi jossain vaiheessa.
Hän-joka-tekee-juttuja-lohikäärmeiden-kanssa on aika varma itsestään, vai? ;)
Wham, hei, huomasin että olet muuttanut avatariasi. :) Cheers, mate!
Hän-joka-tekee-juttuja-lohikäärmeiden-kanssa on aika varma itsestään, vai? ;)
Wham, hei, huomasin että olet muuttanut avatariasi. :) Cheers, mate!
Ja syystä :DRune kirjoitti:Hän-joka-tekee-juttuja-lohikäärmeiden-kanssa on aika varma itsestään, vai? ;)
Minä en tiedä mistä se johtuu, mutta juuri tuollaiset pienet fluffivirheet estää minua pitämästä tarinasta. Ilkeää.
Kyllä sais jo tuloksekki tulla että pääsee juhlimaan.
WHAM: Nyt kun olen äänestänyt, niin kaikki ovat äänestäneet?
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
blackmetalsiili
multa puuttuu viel kommentit vaikka kaik jutut olen jo lukenut.. huomenna tulee täältä ainakin.. Pitikö se omakin tarina viel haukkua niissä arvioinneissa?
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Kommentit on sitä varten, että kaikki varmasti lukee kaikki tarinat... ie. ei tarvitse kommentoida omaa tarinaa, kun se olet jo kuitenkin kirjoittaessasi lukenut.
No niin, tuloksia näkyville.
Space Woolveess, Black Templaarsss...Rune kirjoitti:Tietysti se tosiasia, että mariineja ei löydy kustakin chpaterista kuin, mitä, tuhatko se oli...
Onko noi stoorit jossain ulkopuolisenkin nähtävillä jo, ois kiva vähän katsella, minkä tasoista kamaa sotussa nykyään kyhnätään?
Edit: Jo löytyi.
-
blackmetalsiili
Eilen lähti omat kommentit eli varmaan ne tuloksetkin ilmestyy...
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Whammyhan sanoi olevansa AFK aina keskiviikkoon saakka?
Maanantaihin olin AFK, nyt jo paikalla ja puuhailemassa.
Pisteet on vielä tulematta kahdelta kisailijalta, joten hetken joudumme vielä odottamaan.
Pisteet on vielä tulematta kahdelta kisailijalta, joten hetken joudumme vielä odottamaan.
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Kuka sitten ei ole äänestänyt? Minä tietääkseni olen. Olenko?
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Minäkin tietääkseni omani lähetin?