"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

600pt moria

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Dain

600pt moria

Viesti Kirjoittaja Dain »

Nii et oisko täs listan mitää järkee, siis tässä prowlereitten käytössä

durburz 60p
shaman 45p
drum 100p
20 warruu speareilla 100p
22 prowlerii kilvillä 154p
20 prowlerii boweilla 140p

siin ois 599p ja 66tyyppii
meil ei oo mitää rajotust sotilaiden määräs ku kotona pelaillaan ja eiks se oo ihan ok jos käytää tavan shield ja bowmanei prowlereina ku sanoo et ne on niitä ja niit normei ei oo ollenkaa ettei mee sekasin(en mitenkää jaksais ostaa 3 pakettii gobboi ja konverttaa niit )

nii ja vastas ois siis rohaneja

eomer 90p
eorl90p
eowyn 90p
ja 22 royal guardii speareilla ja horseilla

( siis kaikil sen rohaneil on horset)
miQ

Re: 600pt moria

Viesti Kirjoittaja miQ »

Oikein kilpailukykyinen lista! Mutta vaihtaisin tuon shamaanin ja 10 Prowleria Barrow-wightiin sekä hukkiin. Tulisi hieman tehoa listaan. Ja saisit pidettyä tuon 50 massan rajoissa...
Dain

en omista barrow wrighti enkä hukkia ( vielä)

taktiikka on tehä sellane 55cm pitkä lihamuuri ja trappaa vihulaisen mies ylivoimalla varsinki ku se mun kamu ei osaa ees käyttää ratsuväkee kunnolla.
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

peikko kehii! on kiva hakkaaja jos vastustajalla ei ole jousia. kapu tai 2 olis iha kiva...
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Dain

ongelma on et mul on i kapu kilvel ja yks bovil ( se bow on toivoton) aion juuri ostaa sen blisterin mis tulee ne 3 kpl shield gobboja mitkä sopii kapuiks ( jos sitä viäl myydään ) ja trolleja on yks hamerilla ( se ammutaan heti alas ) varsinki ku kotipeleissä vastas on joko elffit tai hullusti rohan boweja.
duck

Viesti Kirjoittaja duck »

Joo ihan käyttökelpoinen lista... Mutta tuohon trolliin, minun mielestäni sitä ei kyllä ammuta ihan heti alas. Ainakin omissa peleissäni kun on tullut elffejä vastaan, niin trolliini ammuttiin ne mukavat 7 nuolta ja ei osu! =)
Massa pelien ystävä...
Dain

nopeasti laskettuna siihen tarvitaan keskimäärin 9 elffiä per wound eli jos ne ampuu trolli nii ne saa sen noin kolmes vuoros alas + sit jotai muutamii gobboi nii se 85pistettä vois käyttää 17 gobboon nii en usko et ne tappaa siin ajas nii paljoo gobboja. eli gobboja vaan ellet omista kahta rölliä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”