"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Toivotontako ottaa armoured örkkejä?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
era_mur

Toivotontako ottaa armoured örkkejä?

Viesti Kirjoittaja era_mur »

Ogre armeijaan? Itse en käytä koskaan ogreilla rare ukkoja, koska niistä ei ole kovin paljon hyötyä (ehkä gorgerista) että kuinka paljon niiden ottaminen haittaa? Tiedän että ogreilla on parempia vaihto ehtoja kuten 4 iron guttii 2 pts kalliimmalla kokonais hinnalla, mutta haluaisin ostaa borcceja (joita käytän armoured örkkeinä nayttää enemmän armoroiduilta kuin oikeat figut) ja siihen champaks borc bigboss. Figujen hienon ulko näön takia niitä hankkisin :).
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
JakeZuku

Re: Toivotontako ottaa armoured örkkejä?

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Kyllähän ne siinä menevät, voivat olla se blokki joka ottaa viholliset vastaan kun taas nopeammat ogret kiertävät flänkkiin...
...Huonoa on vaan tosiaankin niiden hitaus; Lähes kaikki liikkuu nopeammin kuin örkit, joten muut joutuvat odottamaan näitä. Ja Gorgerit todellakin auttavat niiden muiden öögöjen hengissä pidossa hoitamalla ne sotakoneet poies.
Örkit ovat kyllä aika tyylikäs valinta. Ei ehkä kaikkein kustannustehokkain, mutta antaa palaa, voihan sitä aina koittaa ;)
What's going on here? Back from the grave and crap.
era_mur

Re: Toivotontako ottaa armoured örkkejä?

Viesti Kirjoittaja era_mur »

Asia kunnossa pitänee sit pistää tilaukseen.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”