Koska joku on voinut lukea viestisi ja jopa vastannut siihen ja kun poistat sen niin sitten kaikki on sekaisin ja hyppivät kielekkeeltä alas kuin sopulit.aatami kirjoitti:Sori kun tuplapostaan... Täällä ei näköjään voi itse poistella omia viestejään. Miksi??
Pelien sopimisia
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Re: Kuopion pelaajat
- Mr Cartier
Kai minä voisin sinne kävellä. Ok!
Voisitko ottaa Örkkien ja hiisien armeijakirjasi mukaan?
Voisitko ottaa Örkkien ja hiisien armeijakirjasi mukaan?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Mr Cartier
Muuten, Onkohan meille siellä pelipöytää vapaana. Ja aijotko sinäkin pelata(opettaa) Orcs and Goblineilla? Kaikki figuniko otan mukaan?Mr Cartier kirjoitti:Eiköhän tuo luonnistune.
- Mr Cartier
Ota nyt sen verran kun jaksat. Minä otan parilla tonnilla nappeja mukaan niin saa ainakii jotain peliä väännettyä. Jos pelataan joku tonnin peli harjotus mielessä sitten lopuks. Eiköhän siellä ole pöytä vapaana, melkein aina on.
Minut tunnistanet vaaleanruskeasta puolipitkästä takista, noin viikon parransängistä sekä ruskeasta nahkasalkusta
Minut tunnistanet vaaleanruskeasta puolipitkästä takista, noin viikon parransängistä sekä ruskeasta nahkasalkusta
Vahingosta viisastuu.
Minun armeija on 926p:n armeijja(otan kaikki mukaan(kait)).. Parhaimmillaan. Minut tunnistanet taas vaaleanvihreästä piposta ja harmaasta kaulaliinasta.Mr Cartier kirjoitti:Ota nyt sen verran kun jaksat. Minä otan parilla tonnilla nappeja mukaan niin saa ainakii jotain peliä väännettyä. Jos pelataan joku tonnin peli harjotus mielessä sitten lopuks. Eiköhän siellä ole pöytä vapaana, melkein aina on.
Sori kun tuplapostaan, Mutta tämä on suhtkoht tärkeää.
Mr.Cartier, Ehdottele sinäkin niitä pelaamis(&opettelemis) aikoja kun minulle käy hyvin paljon useammin kuin sinulle.
Mr.Cartier, Ehdottele sinäkin niitä pelaamis(&opettelemis) aikoja kun minulle käy hyvin paljon useammin kuin sinulle.
- Mr Cartier
Keskiviikkona ei ikinä käy.. Sillä minulla on silloin sellotunti ja orkesteri jotka ovat yhteensä puoli-kolmesta kuuteen. Harmillista. Isänikin tulee kylään ensi viikolla että en ole ihan varma voinko olla silloin, Ehkä jos hän käy yliopistossa luennoimassa avaruusfysiikasta. Mutta katsotaan nyt.Mr Cartier kirjoitti:Käykö sinulle Aatami tänään keskiviikkona?
Ainoat päivät jotka eivät käy minulle ovat: Keskiviikko ja Torstai. Mutta Tiistai, Maanantai ja Perjantai ovat tyhjillään.
Siis sanon vielä erikseen:Korjaan: Voin olla myös perjantaisin!
Ehotuksia kehiin...aatami kirjoitti: Ainoat päivät jotka eivät käy minulle ovat: Keskiviikko ja Torstai. Mutta Tiistai, Maanantai ja Perjantai ovat tyhjillään.
Siis sanon vielä erikseen:Korjaan: Voin olla myös perjantaisin!
Sori kun tuplapostaan.
Olen todella pahoillani kun triplapostaan. Mutta kun täällä ei saa poistaa viestejään niin ei ole minun vika.
Eli:
Nyt kun orkesteri-harjoitukseni loppuivat voin olle myös keskiviikkoisin. Eli voin olla: Maanantaina, Tiistaina, Keskiviikkona ja Perjantaina.
Eli:
Nyt kun orkesteri-harjoitukseni loppuivat voin olle myös keskiviikkoisin. Eli voin olla: Maanantaina, Tiistaina, Keskiviikkona ja Perjantaina.
-
Captain-Jake
Nyt tarviaisi 40k peliseuraa! Itselläni armeijaa on n. 1200-1400 pts. edestä. Pistäkää yv:tä jos matsi kiinnostaa!!
Etsiskelisin nyt taas kerran Faba peliseuraa. Itselläni on nyt yhteensä jotain 1750pts O&G:tä ja kohta olen hankkimassa lordia jolloin se 2000pts umpeutuu... Säännöt eivät ole vielä ihan 100% ulkomuisissa, Eli en ole mitään keskivertoa pelaajaa parempi. Opetuskin käy hyvin.
Voismme pelata 400-1500 pisteen pelin (Joku muukin pistemmäärä käy 1750 pisteeseen asti) (Jos pelaamme pelejä vähällä pistemmäärällä ja jos on aikaa niin parikin peliä käy).
Minulle käy suunnilleen mikä päivä tahansa.
Voismme pelata 400-1500 pisteen pelin (Joku muukin pistemmäärä käy 1750 pisteeseen asti) (Jos pelaamme pelejä vähällä pistemmäärällä ja jos on aikaa niin parikin peliä käy).
Minulle käy suunnilleen mikä päivä tahansa.
Minusta Kuopiossa on enimmäkseen Faba ja 40K pelaajia, Mutta kai niitä Warmachine pelaajia jöytyy tarkemmin etsiskeltyäsi.Pasi kirjoitti:Täällä olis 23 vuotias aloittelija. Joskus vajaa kymmnen vuotta sitten tuli pelailtua mm. Gorkamorkaa, mutta sitten se harmi kyllä jäi. Nyt, jostain tuntemattomasta syystä, into figupeleihin palasi ja etsiskelenkin pelikavereita joilla riittäisi kärsivällisyys opastaa tämmöstä keltanokkaa.
Mitään armeijaa ei ole vielä kasassa, sillä en ole osannut päättää mitä peliä alkaisin edes pelaamaan. Warmachine vaikuttaa lukemani perusteella todella mielenkiintoiselta, mutta mikä on sen tilanne Kuopiossa? Pelaileeko kukaan sitä aktiivisesti?
Jos Warmachine porukkaa ei löydy niin kai sitä pitänee väsäillä warhammer 40k armeija...
Pelaisitko Xenon minua vastaan Fabaa?
Etsiskelen siis tarkemmin! Toivottavasti löytyy, ja jos ei löydy niin voihan sitä yrittää kasata Warmachinesta kiinnostuneen porukan ja aloitella yhdessä.aatami kirjoitti: Minusta Kuopiossa on enimmäkseen Faba ja 40K pelaajia, Mutta kai niitä Warmachine pelaajia jöytyy tarkemmin etsiskeltyäsi.
Joo kyllähän minä ehkä joku päivä voin. Nyt on vähän kiireisiä päiviä ollut, mutta sitten viimeistään kun ropekerho taas alkaa(*osoittaa sormella kuolan väkeä*) niin siellä voin ainakin pelailla.aatami kirjoitti:Pelaisitko Xenon minua vastaan Fabaa?
Minä en kuitenkaan pääse ropekerhoon (Keskitalvella viimeistään kun aurinko laskee ennen ropekerhon alkua tai vähän alun jälkeen).Xenon kirjoitti:Joo kyllähän minä ehkä joku päivä voin. Nyt on vähän kiireisiä päiviä ollut, mutta sitten viimeistään kun ropekerho taas alkaa(*osoittaa sormella kuolan väkeä*) niin siellä voin ainakin pelailla.aatami kirjoitti:Pelaisitko Xenon minua vastaan Fabaa?
Edit:
Millä armeijoilla muuten pelaat?
- Khorne Marien
Voisiko joku opettaa pelaamaan lizardmeneillä,kun olen vasta pari peliä pelannut,joten en osaa hirmu hyvin?Päiviks sopis maanantai,keskiviikko,perjantai.(ehkä lauantai.)
Edit:Muutin viestiä.
Edit:Muutin viestiä.
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ke 20.05.2009 17:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.