"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Black Knights - Mistä figut?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
JakeZuku

Black Knights - Mistä figut?

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Vanhat GWn black knightit alkaa olla niin rujon näköisiä, että haluaisin tehdä omani joistain muista. Linkkejä ja vinkkejä muihin vaihtoehtoihin jotka olette hienoiksi havainneet! Myös muiden valmistajien figuurit käyvät.
Pyydän, älkää ehdottako mitään Empiren tai Bretonnian rangeista. Tiedän, heillä on nihtejä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Re: Black Knights - Mistä figut?

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Nopea Ral Partha-googletus löysi tällaisia tällaisia. Koon pitäisi suht sama, tai aavistuksen pienempi GW:n mittakaavasta jos en aivan väärin Ral Parthan skaaloja muista. Kuitenkin tuota sivua alas selaamalla löytyy pariakin erilaista ratsumiestä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
hyytsi

Viesti Kirjoittaja hyytsi »

Nämä näyttävät hyviltä, mutta taitavat olla panssariltaan liian kevyitä.
en tunne kipua
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Entäs TK:n Skeleton Horsemenit? Lisäpanssaria nuo tietysti huutaisivat päälleen. VC:n Graveguardin torsoja hyväksikäyttäen näiden kanssa tosin voisi saada ihan näyttävääkin jälkeä aikaiseksi.
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

Gamezonen undead cavalry on myös ihan näppärä vaihtoehto http://www.battlefield-berlin.de/shop/i ... list=WG448
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
JakeZuku

Kiitos vastanneille! Gilaelin ehdottamat luikit taitavat lähteä minulle...
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

jos tuon näköisiä figuja tahtoo niin kyllähän kävynkin selkään voi vähän greenstuffia tyrkätä ja pelata niillä 0o
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
JakeZuku

MakeH kirjoitti:jos tuon näköisiä figuja tahtoo niin kyllähän kävynkin selkään voi vähän greenstuffia tyrkätä ja pelata niillä 0o
Niin no no, vertaappa GWn omiin. Rumempia ovat ne ainakin. Klassinen tyyli kunniaan!
Mitäs herra itse ehdottaisi? Äläkä ainakaan noita Rackhamin hirvityksiä, kalliita eivätkä skulptiltaan käy armeijaan ollenkaan.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

itse ottaisin oita pikun ehdotuksia, vaikka et tällä tiedolla varmaan mitään tee...
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

gamezone on ehdotukseni jos gw:n ei kelpaa
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Poistuja

Viesti Kirjoittaja Poistuja »

Minusta hyytsin esittelemät Rackhamin otukset ovat hienoja. Järjettömän kalliita, mutta niitä minä ottaisin.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Aspharael kirjoitti:Minusta hyytsin esittelemät Rackhamin otukset ovat hienoja. Järjettömän kalliita, mutta niitä minä ottaisin.
Halvempia ne ovat hinnaltaan kuin GW:n.
Poistuja

Viesti Kirjoittaja Poistuja »

En minä niitä halvemmiksi sanonutkaan... vain järjettömän kalliiksi...

Vaikkei Empiren ja Bretonnian nihtejä saanut ehdottaa, olen pohtinut, miltä bretonnialaiset nihdit näyttäisivät jos ylätorsoksi laittaisi noita uusia Grave Guardeja... Pluurankelirykmentistä keihäskäsiä...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Aspharael kirjoitti:Vaikkei Empiren ja Bretonnian nihtejä saanut ehdottaa, olen pohtinut, miltä bretonnialaiset nihdit näyttäisivät jos ylätorsoksi laittaisi noita uusia Grave Guardeja... Pluurankelirykmentistä keihäskäsiä...
Jokseenkin tältä, luulisin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Gamezonen figut osuivat aika äkäisesti silmään. Me loves, very much. Pari naisvelhoa sattui kohdalle kuin tilauksesta (Jalan ja ratsain), ja kiinnostaisi kovasti mitä kokoluokkaa ovat GW:n nappeihin verraten. Tietty näistä on ollut ties miten monessa paikassa taas jotain juttua, mutta en hyvällä tahdollakaan saata keksiä mistä olisin saanut suoran vertauksen. Ajattelinkin siis hyväksikäyttää tätä ketjua. Postikuluja saksanmaalta tännepäin kyselisin kanssa, about, ja siitä onko joku käyttänyt Battlefield Berliniä ja millä onnella?

Näyttävät melko kookkailta, mutteivat kuitenkaan GW:n kokoluokan ylittäviltä.

Ja vitsi minkä Tilealaisarmeijan saisi noista Imperium-sarjan napeista! Jösses.

Juu, ja heittäkää minulle joku vajaat 80 euroa niin saan kymmenen ritarin boksin noista Imperiumin ratsunapeista. Wou. Satasen tilaukseksihan se menisi jos tuolta lähtisin jotain tilaamaan... Aijaijai.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ammusvarasto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ammusvarasto »

Kerta kiellon päälle.

Itse ostin boksin empiren retkuja ja boksin TK:n skeleton horsemenejä. Leikkasin empiren kaakeista hevosten jalat, päät ym. irti, kunnes jäljellä oli vain se barding, jonka sitten sovitin luurankohevosen päälle. Tulos IMO varsin mainio. Ratsastajat tein kokoamalla empiren ritarit mutta päitten tilalle laitoin wanhasta lurkkiboksista ylijääneitä päitä ja viilasin/naarmutin ritarien panssareista ylimääräiset empireikonit pois. Osan ratsastajien jalkaterät leikkasin irti ja laitoin tilalle luurankovarpaat. Kilpinä käytin TK boksin kilpiä.

Kuvia en pysty valitettavasti tarjoamaan, mutta tällä tavalla saa kahdeksan ritaria ja ylimääräsiä säpäleitä bitz boksiin á 60 €.
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Sori nyt tämä OT, pistetään vaikka yleisen hölmöyden piikkiin :).
Mutta pikkulle iso kiitos tuosta linkistä, pitäisi VC:tä lähteä ritariteemalle tekemään ja nyt tiedän mistä figut löytyy ;).
Peril of Warp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”