"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

uusien VC:den Necromancer koriste vai käyttö kelpoinen?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
JakeZuku

Re: uusien VC:den Necromancer koriste vai käyttö kelpoinen?

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

saimon kirjoitti:Niinhän noita riittää, mutta eipä noista mikään nyt oikein mitään osaakaan. Varghulffeja, ritareita, wraitheja yms. olisi kanssa ihan mukava olla mukana, mutta kun hahmoihin menee päälle tonni, niin aika vähälle jää core-yksiköiden jälkeen noi kovat jutut.
'Nuff said. Syy miksi päätin lopettaa VC:eet ennen kuin edes aloitin. Kirjan sekä boxin wolffeja hankin ja olen tässä pari päivää tuskaillut listan kanssa. Ei tuu mittään. Konffailen susista sotakoirat Maraudereille ja jatkan heidän maalaamistaan...
What's going on here? Back from the grave and crap.
ScreamEchoes

Viesti Kirjoittaja ScreamEchoes »

JakeZuku kirjoitti:
saimon kirjoitti:Niinhän noita riittää, mutta eipä noista mikään nyt oikein mitään osaakaan. Varghulffeja, ritareita, wraitheja yms. olisi kanssa ihan mukava olla mukana, mutta kun hahmoihin menee päälle tonni, niin aika vähälle jää core-yksiköiden jälkeen noi kovat jutut.
'Nuff said. Syy miksi päätin lopettaa VC:eet ennen kuin edes aloitin. Kirjan sekä boxin wolffeja hankin ja olen tässä pari päivää tuskaillut listan kanssa. Ei tuu mittään. Konffailen susista sotakoirat Maraudereille ja jatkan heidän maalaamistaan...
tarviiko niihin hahmoihin upottaa sitä tonnia? ja corea nyt saa kesken pelin lisää mielin määrin joten eipähän niitäkään tarvi välttämättä paljoa ottaa.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

tarvii, siinähän se pulma onkin
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
ScreamEchoes

Viesti Kirjoittaja ScreamEchoes »

No puskee 1000 sitten vamppeihin ja mitä, jää tonni tai 2, riippuen pelin koosta tms. perus core mössö nyt ei maksa mitään, vaikka minimi koko zombeja/lurkkeja (näitähän saa kivasti lisää) ja loput niihin kivoihin leluihin

edit. call me weird, mutta ainakin itse oon keksiny käyttöä ihan perus mössölle. "elite" lurkit great weaponilla varsinkin toimii kohtuu hyvin. Ja isot blokit zombeja/lurkkeja fearilla ei voi olla väärin :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”