"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eka orc & goblins lista (gobbo painoitteinen) 750.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
era_mur

Eka orc & goblins lista (gobbo painoitteinen) 750.

Viesti Kirjoittaja era_mur »

heros:
Itemejä en osaa laittaa maageille joten siinä kysyn apua joten kok. piste hintoja en pistänyt.

Night goblin shaman
2lvl

Night goblin shaman
2lvl

Borc big boss (95)
enchanted shield

core:

20 n.goblin (100)
spear, fc

20 n.goblin (100)
spear, fc

5 spider rider (70)

special:

10 borc (140)
shields
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
klassikko

Re: Eka orc & goblins lista (gobbo painoitteinen) 750.

Viesti Kirjoittaja klassikko »

era_mur kirjoitti:heros:
Itemejä en osaa laittaa maageille joten siinä kysyn apua joten kok. piste hintoja en pistänyt.

Night goblin shaman
2lvl

Night goblin shaman
2lvl

Borc big boss (95)
enchanted shield

core:

20 n.goblin (100)
spear, fc

20 n.goblin (100)
spear, fc

5 spider rider (70)

special:

10 borc (140)
shields
Borcit pois, spidereille muusikko,kaikkiin goblin yksikköihin 1 lisää ja keihäät pois. ja niihin fanaatikkoja. Itse vaihtaisin tuon borc. Big bossin tavalliseen örkkiin possulla, koska pääsee nopeammin tarvitseviinsa paikkoihin. Ja nuo maagit.. hmmm.. Saattaisi muuten toimiakin tuo 'Eavy magic tässä :) Itse en enään omista tuota kirjaa joten en osaa itemeitä suositella, mutta ota ainakin power stone. Näin Minä tekisin. :) Ja ota ihmeessä Chukkia.
.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Eka orc & goblins lista (gobbo painoitteinen) 750.

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Toiselle maagille ehdottomasti itty ring. Auttaa paljon joko saamaan taikoja läpi tai tappamaan vihollisen heroja. Borc bb taas on hyvä. Iskee kivan lujaa. Yksi vaihtoehto olisi korvata se cave squigilla ratsastavaan heroon. Nopea ja härö kapistus.

20 ngobboa commandilla? Noh, helppoja pojoja vihulle. Jos haluat näiden voittavan jonkun muun kuin swarmin niin lisää 5-10 gobboa ja anna netit. Fanaakin voi harkita, mutta isompiin yksiköihin jättäisin ottamatta. Tulee vähän kallis loota. Spidereille tosiaan se muusikko ja borcit pois. Pisteitä tarvitaan muutoksiin ja mistään muusta niitä ei saa. Jos pisteitä on jäljellä niin sukka kaks mukaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”